Kijk eens op http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21473quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Koné is nog niet verkocht hoor
Ik schat zo dat hij niet meer weg gaat
Toch raar dan dat Sevilla op hun site zet dat Kone er vijf jaar komt ballen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Koné is nog niet verkocht hoor
Ik schat zo dat hij niet meer weg gaat
Ze lijken ook zo op elkaar...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Verkapt Kone topic?
Volgens de Telegraaf 6.9 miljoen, aangezien PSV nu meer geld uit de CL kan verwachten door de uitschakeling van Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
Is er een transferbedrag bekend?
6,9 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf 6.9 miljoen, aangezien PSV nu meer geld uit de CL kan verwachten door de uitschakeling van Ajax.
Ja maar PSV had volgens mij nog wat schulden weg te werken. Zal nu onderhand wel gedaan zijn met Koef + 7 miljoen ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:17 schreef Chivu het volgende:
Ik zou willen zeggen kapitaalvernietiging, maar als je het zo in je handje krijgt geschoven van Ajax dan kan iemand uit Amsterdam er moeilijk wat van zeggen. Toch had ik het eerder in een andere speler gestopt. Desnoods zelf in Alves. Die 13 miljoen van Kone plus de extra miljoenen van de CL...
PSV had aan het begin van de week een paar miljoen voor een speler beschikbaar, laten we zeggen 5 miljoen. Door de verkoop van Kone is er 13 miljoen bij. Oke, 'slechts' zo'n 3 miljoen winst, maar je krijgt dit volledige geld wel weer direct beschikbaar. Daarnaast is PSV door het verlies van Ajax zo'n 12-15 miljoen euro rijker geworden. Dat betekent dus dat er zonder schulden af te lossen minimaal zo'n 29 miljoen euro beschikbaar is. Misschien niet direct, maar zeker gegarandeerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar PSV had volgens mij nog wat schulden weg te werken. Zal nu onderhand wel gedaan zijn met Koef + 7 miljoen ofzo
Misschien zien ze in Koevermans een hardere werker dan in Alvonso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
PSV had aan het begin van de week een paar miljoen voor een speler beschikbaar, laten we zeggen 5 miljoen. Door de verkoop van Kone is er 13 miljoen bij. Oke, 'slechts' zo'n 3 miljoen winst, maar je krijgt dit volledige geld wel weer direct beschikbaar. Daarnaast is PSV door het verlies van Ajax zo'n 12-15 miljoen euro rijker geworden. Dat betekent dus dat er zonder schulden af te lossen minimaal zo'n 29 miljoen euro beschikbaar is. Misschien niet direct, maar zeker gegarandeerd.
Je gaat me echt niet vertellen dat die schulden zo verschrikkelijk zijn dat je dan niet die 7-10 miljoen extra kan lappen om Alves los te weken.
Feit is dat als van Gaal plannen heeft, deze nooit ter discussie zullen staan. En hoe zou Huntelaar reageren als ie opeens weken achter elkaar op de bank gezet wordt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:21 schreef Chivu het volgende:
Want gelukkig was de instelling van Koevermans wel zo lekker de afgelopen weken
Door het verlies van ajax is PSV 5 tot 10 miljoen rijker geworden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
PSV had aan het begin van de week een paar miljoen voor een speler beschikbaar, laten we zeggen 5 miljoen. Door de verkoop van Kone is er 13 miljoen bij. Oke, 'slechts' zo'n 3 miljoen winst, maar je krijgt dit volledige geld wel weer direct beschikbaar. Daarnaast is PSV door het verlies van Ajax zo'n 12-15 miljoen euro rijker geworden. Dat betekent dus dat er zonder schulden af te lossen minimaal zo'n 29 miljoen euro beschikbaar is. Misschien niet direct, maar zeker gegarandeerd.
Je gaat me echt niet vertellen dat die schulden zo verschrikkelijk zijn dat je dan niet die 7-10 miljoen extra kan lappen om Alves los te weken.
Voor AZ nog de beste move... 6,9 mlnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat dit voor Koef en PSV een hele goede move is...
Nou, ze houden wel vier spitsen over die beduidend lastiger scoren. Kan ze nog flink gaan opbreken. Koef is misschien niet zo gepolijst, maar wel zeer effectief!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voor AZ nog de beste move... 6,9 mln![]()
En nu je punt?quote:
Dat ie tribuneklant was lag niet aan z'n kwaliteiten, maar aan AZ (v. Gaal) zelf.quote:Op maandag 17 september 2007 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met 6,8 miljoen voor een tribuneklant lijkt me dat stug
Het zijn ook twee dezelfde type spelers jaquote:Op maandag 17 september 2007 02:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doet het toch beter dan die Luque van jullie![]()
Daar gaat het niet om, het gaat om het rendement.quote:Op maandag 17 september 2007 02:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zijn ook twee dezelfde type spelers ja
Ah, we zijn het eensquote:Maar Koevermans zal ongetwijfeld veel meer rendement hebben dan Luque, daar twijfel ik ook geen moment aan (en kom ik ook gewoon open voor uit).
Onze Lee p0wnt jullie straks op 11 novemberquote:Maar het is altijd een betere speler dan jullie loempiavouwer Lee![]()
Maar daardoor niet minder overbodigquote:Op maandag 17 september 2007 02:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat ie tribuneklant was lag niet aan z'n kwaliteiten, maar aan AZ (v. Gaal) zelf.
Ook met een gescheurde achillespees en een gebroken teen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:22 schreef Parafernalia het volgende:
Koevermans
Ik vind het een geweldige speler..als ik coach van Oranje of PSV was stond hij er altijd in
Koevermans is net als Chuck Norris...hij blesseert de blessure, niet andersomquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ook met een gescheurde achillespees en een gebroken teen? [ afbeelding ]
quote:KOEF
Dat hij vanavond in de spits van het Nederlands elftal staat, vervult de ganse Rijnmond met trots. En dan te bedenken dat het maar weinig had gescheeld of hij was gestopt met voetballen. Hij was net 17 en met Excelsior‘20 A1 had hij flink klop gehad. Er brak ruzie uit in zijn elftal. Danny kreeg een klap van een ploegmaat, maar het verwijt dat hij nooit eens mee ging om een biertje te drinken en zich opzichtig onttrok aan zijn teamgenoten kwam nog veel harder aan. Thuisgekomen smeet hij zijn voetbaltas in de hoek. Hij barstte op bed in huilen uit en nam zich voor om nooit meer tegen een bal te trappen.
Inderdaad, hij kwam op zijn besluit terug. En vanavond scoort hij vast en het publiek zal zijn naam roepen. Zo gaan alleen jongensboeken.
Haha, ja. Vond het echt mooi om te zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:
Leuk voor hem, hij genoot er zo te zien ook van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |