Het gerucht zal sowieso wel komenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook Utrecht wil hem nu halen, drukke boel.
Zie Ajax zich ook nog wel melden.
Lijkt me geen gekke keus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog liever Pal Fisherquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hmm maar de helft van de ballen gaan naast of ergerquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:03 schreef Radegast het volgende:
Ongelofelijk dat ze bij PSV op zoek zijn naar een nieuwe sterke lange spits. Als ze Danny gewoon elke week in de basis zetten schiet hij er 25 in een seizoen.
Tja, dat roep ik ook al jaren. Ik snap het ook niet dat hij niet gewoon wekelijks in de basis staat. Wordt stelselmatig zwaar onderschat door de trainers, alhoewel ik vanavond toch wel redelijk hoopvol werd van de uitlatingen van Rutten na de wedstrijd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:03 schreef Radegast het volgende:
Ongelofelijk dat ze bij PSV op zoek zijn naar een nieuwe sterke lange spits. Als ze Danny gewoon elke week in de basis zetten schiet hij er 25 in een seizoen.
Geen idee. Het enige dat ik kan bedenken is dat Toivonen iets meer een spits is die in het 4-3-3 systeem kan functioneren wat PSV wil spelen, terwijl Koevermans eigenlijk het best tot zijn recht komt in een 2-spitsen systeem (en dan het liefst naast Lazovic, want die 2 hebben al vaker laten zien een 'klik' te hebben...)quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:06 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand mij de meerwaarde van Toivoinen uitleggen t.o.v. Koevermans?
Zodat hij bij PSV ook weer op de bank kan gaan zitten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:54 schreef djnospinzone het volgende:
Geef Aissati maar terug.
Hij kan ook meer, maar dan moet je hem wel gewoon op zijn juiste positie neerzetten, als vrije nr. 10 achter de spits(en), en niet als verdedigende rechtermiddenvelder.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach, prima invaller alleen dachten ze bij Ajax dat hij meer kon
Hij kwam, zag, en overwonquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:59 schreef venomsnake het volgende:
Laat hem maar naar FC Groningen gaan. Kan hij wekelijks aan de bak en kan Lovre mooi op de bank plaats nemen.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ezorgen-PSV-zege.htmquote:Tien minuten voor tijd was hetzelfde duo verantwoordelijk voor de beslissing. Dzsudzsák gaf de voorzet, Koevermans had de fraaie controle op de borst en wist dat een goed vervolg te geven met een rake knal in de verre hoek.
Ik had het over Aissatiquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij kwam, zag, en overwon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |