abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52026185
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:29 schreef Coencordia het volgende:

[..]

Ja, zo ken ik ook iemand die Atheneum oude stijl op zijn sloffen (cumlaude) heeft gedaan en nu al jaren vakken staat te vullen omdat ie geen interessante studie kon vinden en geen verantwoordelijkheden wil dragen.
MY god, nog geeneens de moeite genomen om ondertussen een deeltijd MBO-opleiding te doen zodat hij iig _iets_ om handen heeft? . Van al dat fakkenfullen kun je geen huishouden onderhouden en een toekomst opbouwen, zeker als Balkie 4 besluit de zorgpremie nog maar eens de verdubbelen in het kader van de vergrijzing.
pi_52026399
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:46 schreef Emimich het volgende:

[..]

O, wat erg, iemand plakt -tje achter een woord, waar haalt die klootzak het gore lef vandaan!!!
En wanneer ga je nou gefundeerd wat zeggen? Je toont namelijk geen enkele vorm van iets wat we intelligentie noemen. Dwaas.
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_52026434
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:22 schreef harrypiel het volgende:

[..]

MY god, nog geeneens de moeite genomen om ondertussen een deeltijd MBO-opleiding te doen zodat hij iig _iets_ om handen heeft? . Van al dat fakkenfullen kun je geen huishouden onderhouden en een toekomst opbouwen, zeker als Balkie 4 besluit de zorgpremie nog maar eens de verdubbelen in het kader van de vergrijzing.
Ja ....die zijn er genoeg. Maar dat is mijn probleem niet.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:35:17 #255
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_52026543
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:32 schreef het.ismij het volgende:

[..]

precies.
Ik + 4 jaar werkervaring kan meer dan iemand die net van hbo zelfde functie komt.
Aangezien hbo (zoals eerder gezegt) boekjes slim is, en ja je hebt stage gelopen.
Echter zit de mboér al 2/3/4 jaar in het vak. En wat is een beter leer dan het gewoon doen? Niks! School haald het niet bij praktijk.
Dat ben ik met je eens, maar alleen maar omdat je op een HBO zit wil niet zeggen dat je niet zelf wat initiatief kan ontplooien.
Zelf heb ik tijdens de hele opleiding gewoon ook gewerkt in de richting waar ik studeerde (IT) en ik kwam er al snel achter dat ik meer opstak van mijn werk dan school.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:15:35 #256
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52027802
Huh, is dit nou een HBO-verdedigingstopic?
pi_52028421
Uhm... waarom zou een MBO'er meer 'werkervaring' hebben dan een HBO'er? Beiden hebben een verplichte praktische fase, die 25% van de totale duur van de opleiding is...

TS is overigens niet goed wijs... Ambitie is altijd een postieve karaktertrek, of je nou MBO, HBO of WO hebt gedaan...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:36:15 #258
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_52028461
Nope, ik bedoel aan te geven dat school (en eigenlijk je hele leven) is wat je er van maakt.
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:34 schreef -Jay-20- het volgende:
TS is overigens niet goed wijs... Ambitie is altijd een postieve karaktertrek, of je nou MBO, HBO of WO hebt gedaan...
Zoiets bedoelde ik dus
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_52028765
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:29 schreef Coencordia het volgende:

[..]

En wanneer ga je nou gefundeerd wat zeggen? Je toont namelijk geen enkele vorm van iets wat we intelligentie noemen. Dwaas.
Zegt de persoon die zich afvroeg waar ik het gore lef vandaan haalde om zo minderwaardig over mensen te praten naar aanleiding van deze quote van mijzelf:

"Typisch om te zien dat al die VMBO/MBO'ertjes nu aan komen zetten met de eeuwige uitzondering dat er slimme mensen zijn die geen zin hebben in school en liever gewoon gaan werken. De uitzondering bevestigt de regel vriendjes en vriendinnetjes."
pi_52028901
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef dubidub het volgende:
Huh, is dit nou een HBO-verdedigingstopic?
Nee, een MBO verdedigingstopic. Ik voel me nu net Robin Hood
pi_52031202
Heb uberhaupt een hekel aan mensen die zich hoger voor doen dan ze zijn, ongeacht het opleidingsniveau
pi_52033935
Ik kijk neer op mensen die zich verheven voelen boven andere mensen!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52036261
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:52 schreef Spacehamster het volgende:
Ik kijk neer op mensen die zich verheven voelen boven andere mensen!
Dus je kijkt neer op jezelf

Wat zegt je spychiater d'rvan?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_52037156
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:35 schreef Dorkquemada het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar alleen maar omdat je op een HBO zit wil niet zeggen dat je niet zelf wat initiatief kan ontplooien.
Zelf heb ik tijdens de hele opleiding gewoon ook gewerkt in de richting waar ik studeerde (IT) en ik kwam er al snel achter dat ik meer opstak van mijn werk dan school.
Dat is dan inderdaad maar een voorbeeld wat in deze zeer goed opgaat, wat je op school leerd voor in de IT-sector kan je al snel weer vergeten. aangezien je daar in praktijk vaak weinig tot niks aan hebt.
De basis die je meekrijgt is over het algemeen wel handig, maar verder is het zonde van de rest van je school carriere.
Dit geldt uiteraard lang niet voor alle sectoren en opleidingen.

@Metal: ja ik let inderdaad niet op mijn spelling hier op Fok!, lekker boeiend.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  FOK!fotograaf donderdag 2 augustus 2007 @ 09:26:14 #265
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52037285
Mijn ervaring is dat domme mensen meestal niet beseffen dat ze dom zijn. Misschien zelfbeschermingsmechanisme . Zie het bijna dagelijks bewezen hier op fok...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_52038030
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef freud het volgende:
Mijn ervaring is dat domme mensen meestal niet beseffen dat ze dom zijn.
Dat maakt ze nou juist ook zo dom.
pi_52038296
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef freud het volgende:
Mijn ervaring is dat domme mensen meestal niet beseffen dat ze dom zijn. Misschien zelfbeschermingsmechanisme . Zie het bijna dagelijks bewezen hier op fok...
Zo iets heet: onbewust onbekwaam. ( ooit op schoolgehad tijdens psychologie volgens mij was het omnderdeel van Sigmund Freud hoofdstuk)

Opzich zijn deze mensen gelukkiger met zich zelf dan de bewust onbekwame mensen.
pi_52038384
Ik heb ook een eigen bedrijf. Maar ik heb HBO, dus ik mag terecht dubbel-arrogant zijn.
pi_52038636
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Zo iets heet: onbewust onbekwaam. ( ooit op schoolgehad tijdens psychologie volgens mij was het omnderdeel van Sigmund Freud hoofdstuk)

Opzich zijn deze mensen gelukkiger met zich zelf dan de bewust onbekwame mensen.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat mensen met weing zelfkennis over het algemeen, gelukkiger zijn dan mensen met veel zelfkennis.
  FOK!fotograaf donderdag 2 augustus 2007 @ 10:22:07 #270
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52038647
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Daarom lijkt het me best prima als mensen gewoon een dagje eens beseffen hoe ze _echt_ zijn...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_52039391
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef STING het volgende:

[..]

Het schijnt zelfs zo te zijn dat mensen met weing zelfkennis over het algemeen, gelukkiger zijn dan mensen met veel zelfkennis.
Dat klopt. Mensen zonder of met heel weinig zelfkennis hebben weinig remming, kunnen vaak niet tegen kritiek en lijden aan een soort vorm van Megalomanie. (Overgens hier hebben sommige hoogopgeleiden ook last van )

Dus zo'n persoon zal zich erg gelukkig voelen ten opzichte van iemand met veel zelf kennis die weet waar zijn grenzen liggen.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 augustus 2007 @ 10:54:58 #272
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52039436
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Dat klopt. Mensen zonder of met heel weinig zelfkennis hebben weinig remming, kunnen vaak niet tegen kritiek en lijden aan een soort vorm van Megalomanie. (Overgens hier hebben sommige hoogopgeleiden ook last van )

Dus zo'n persoon zal zich erg gelukkig voelen ten opzichte van iemand met veel zelf kennis die weet waar zijn grenzen liggen.
Toch vreemd dat depressiviteit dan vaker voorkomt onder mensen die maatschappelijk lager op de ladder staan.
pi_52039676
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Toch vreemd dat depressiviteit dan vaker voorkomt onder mensen die maatschappelijk lager op de ladder staan.
Niet iedereen die laag op de ladder staat is onbewust onbekwaam.

Er zijn een hoop mensen (meer dan het aantal uniek geregistreerde Fok! users) die onder aan de ladder staan die wel degelijk bewust zijn van hun situatie. En dat veroorzaakt nog al eens wat spanningen bij de socialedienst of het zorgloket bij je gemeente
pi_52039871
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:03 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Niet iedereen die laag op de ladder staat is onbewust onbekwaam.

Er zijn een hoop mensen (meer dan het aantal uniek geregistreerde Fok! users) die onder aan de ladder staan die wel degelijk bewust zijn van hun situatie. En dat veroorzaakt nog al eens wat spanningen bij de socialedienst of het zorgloket bij je gemeente
Voor wat voor problemen zorgen dan deze bewust onbekwamen?
pi_52040181
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef STING het volgende:

[..]

Voor wat voor problemen zorgen dan deze bewust onbekwamen?
Bij elkaar wonen en twee uitkeringen opstrijken
Uitkering ontvangen en zwartwerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')