abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52020928
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ja en hoe zit het met MBOers die aan het promoveren zijn
precies.
Ik + 4 jaar werkervaring kan meer dan iemand die net van hbo zelfde functie komt.
Aangezien hbo (zoals eerder gezegt) boekjes slim is, en ja je hebt stage gelopen.
Echter zit de mboér al 2/3/4 jaar in het vak. En wat is een beter leer dan het gewoon doen? Niks! School haald het niet bij praktijk.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 1 augustus 2007 16:07 schreef ETA het volgende:
ben je het niet met me eens als je meer geld in onderwijs pompt, kwaliteit ook omhoog gaat?
Uiteraard, maar het is niet omdat het veel kost, dat het voor de student duur hoeft te zijn. De hogeschool waar ik studeer heeft samenwerkingsverbanden met verschillende bedrijven, en krijgt van die bedrijven uit ook best wat steun (onder de vorm van machine's ed die geschonken worden). Verder zijn veel docenten op onze school 50% bezig met onderwijsactiviteit, en 50% met onderzoek voor bedrijven (dus niet gelijk op de universiteit waar het ook onderzoek is, maar waar het niet op vraag van een specifiek bedrijf is). De school recupereert op die manier een heel groot deel van de loonkost van die docent (zelfs halftime werken kan je makkelijk aan een bedrijf doorrekenen als de fulltime loonkost voor de school). Verder is er in Vlaanderen toch wel een (meer dan) behoorlijke subsidiëring van het onderwijs, dus dat kan de opleiding best betaalbaar / goedkoop maken. Kwaliteit daalt daar zeker niet door, want de personen die je les geven zijn zelf nog in contact met de industrie, en dan kom je niet tegen dat je van die types hebt van rond de 50 jaar die denken dat het nog steeds zo is als toen ze zelf afgestudeerd zijn & les begonnen te geven.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52021954
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:32 schreef het.ismij het volgende:

[..]

precies.
Ik + 4 jaar werkervaring kan meer dan iemand die net van hbo zelfde functie komt.
Aangezien hbo (zoals eerder gezegt) boekjes slim is, en ja je hebt stage gelopen.
Echter zit de mboér al 2/3/4 jaar in het vak. En wat is een beter leer dan het gewoon doen? Niks! School haald het niet bij praktijk.
No offense maar weet je zeker dat je je MBO hebt afgemaakt ?
pi_52021977
Fuifduif
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:31:49 #230
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_52022378
kan er voor dit soort topics een apart subforum in het leven geroepen worden?

Het ' Infantiel " forum ofzo
pi_52022400
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Het_Biertje het volgende:
kan er voor dit soort topics een apart subforum in het leven geroepen worden?

Het ' Infantiel " forum ofzo
dan kunnen ze jou daar meteen opsluiten
pi_52022528
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:32 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
dan kunnen ze jou daar meteen opsluiten
QFT
pi_52022548
Typisch om te zien dat al die VMBO/MBO'ertjes nu aan komen zetten met de eeuwige uitzondering dat er slimme mensen zijn die geen zin hebben in school en liever gewoon gaan werken. De uitzondering bevestigt de regel vriendjes en vriendinnetjes.
pi_52022585
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef Emimich het volgende:
Typisch om te zien dat al die VMBO/MBO'ertjes nu aan komen zetten met de eeuwige uitzondering dat er slimme mensen zijn die geen zin hebben in school en liever gewoon gaan werken. De uitzondering bevestigt de regel vriendjes en vriendinnetjes.
Typisch dat er zoveel mensen in zwart-wit denken.
Ja, er zijn slimme mensen die geen zin hebben in school en liever gewoon gaan werken.
Ja, er zijn ook genoeg minder slimme mensen die geen zin hebben in school en liever gaan werken.
pi_52024059
hmmmz, waar zit ik dan ergens: Atheneum oude stijll beta (wiskunde, natuurkunde, scheikunde, ned/eng/dui en eco 2 .... OK OK, opschepmodus staat al uit ), HLO (net niet propedeuse, crap ), en MLO (afgerond, ole ). Ik kan je wel vertellen dat arrogantie zowel bij de "omhooggevallen corpsballen" als bij de "debiele mocro-/suri-/ABC-/Lonsdaple-tokkies" voorkomt; had my fair share of crap from both sides.

Ja, een 2de poging voor de BSc chemistry staat al in de pijplijn, maar eerst die 2 jaar werkervaring volmaken. Hoewel... tegen die tijd heb ik mss wel besloten ICT te gaan doen, al was het enkel en alleen maar om van betekenis te zijn voor het ReactOS project. C here I come...
pi_52024959
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:53 schreef harrypiel het volgende:
hmmmz, waar zit ik dan ergens: Atheneum oude stijll beta (wiskunde, natuurkunde, scheikunde, ned/eng/dui en eco 2 .... OK OK, opschepmodus staat al uit ), HLO (net niet propedeuse, crap ), en MLO (afgerond, ole ). Ik kan je wel vertellen dat arrogantie zowel bij de "omhooggevallen corpsballen" als bij de "debiele mocro-/suri-/ABC-/Lonsdaple-tokkies" voorkomt; had my fair share of crap from both sides.

Ja, een 2de poging voor de BSc chemistry staat al in de pijplijn, maar eerst die 2 jaar werkervaring volmaken. Hoewel... tegen die tijd heb ik mss wel besloten ICT te gaan doen, al was het enkel en alleen maar om van betekenis te zijn voor het ReactOS project. C here I come...
Ja, zo ken ik ook iemand die Atheneum oude stijl op zijn sloffen (cumlaude) heeft gedaan en nu al jaren vakken staat te vullen omdat ie geen interessante studie kon vinden en geen verantwoordelijkheden wil dragen.
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_52024985
quote:
Waar haal jij overigens het gore lef vandaan om minderwaardig te praten over mensen die geen hoge opleiding hebben? Blijkbaar zie jij het hele plaatje niet.
pi_52025035
Volgens mij zijn de hoger opgeleiden vergeetachtig? Of ze zijn te autistisch om er maar op door te blijven hameren.

Groet
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52025150
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:33 schreef --- het volgende:
Volgens mij zijn de hoger opgeleiden vergeetachtig? Of ze zijn te autistisch om er maar op door te blijven hameren.

Groet
Zal het 2e wel zijn.
Geld overigens niet voor alle hogeropgeleiden

Off Topic: Goeie Username
pi_52025160
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:30 schreef Coencordia het volgende:

[..]

Waar haal jij overigens het gore lef vandaan om minderwaardig te praten over mensen die geen hoge opleiding hebben? Blijkbaar zie jij het hele plaatje niet.
Hahaha, daar hebben we de eerste dwaas al die in een emotionele opwelling reageert.
Geef eens aan waar ik minderwaardig praat over mensen die geen hoge opleiding hebben.
pi_52025252
quote:
knip*** al die VMBO/MBO'ertjes***knip
Neerbuigend gedrag misschien (om het je duidelijk te maken de extensie tje maakt het compleet).
En lees het topic eens door, dan zie je de rollen. Dwaas
pi_52025255
Ik heb op het HBO een aantal keren samen moeten werken met MBO-doorstromers van het Grafisch Lyceum, en misschien was het toeval, maar de twee waar ik kennis mee heb gemaakt hadden duidelijk op het "Graaaaafies" meegekregen: "Snap je niet waar je over lult? Geeft niet! Doe maar net alsof je weet wat je zegt." En pochen over een "Eigen Bedrijf" schijnt ook hip te zijn, want ja, het is natuurlijk heel wat, die site voor de waterpolovereniging van Bruinisse. Daarnaast wilden ze maar weinig aannemen van de lessen op het HBO, want alles hadden ze al op het "Graaaafies" gehad, en wel beter natuurlijk.
pi_52025312
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:44 schreef Coencordia het volgende:

[..]

Neerbuigend gedrag misschien (om het je duidelijk te maken de extensie tje maakt het compleet).
En lees het topic eens door, dan zie je de rollen. Dwaas
O, wat erg, iemand plakt -tje achter een woord, waar haalt die klootzak het gore lef vandaan!!!
pi_52025396
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ja en hoe zit het met MBOers die aan het promoveren zijn
Jij wilt toch niet beweren dat jij nu aan het promoveren bent voor je doctoraat terwijl je van het MBO komt? Dat zou een schande zijn! Welke malloot op de uni heeft je daarvoor toegelaten? Zeker subsidie te veel ofzo .
pi_52025451
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:44 schreef Toeps het volgende:
Ik heb op het HBO een aantal keren samen moeten werken met MBO-doorstromers van het Grafisch Lyceum, en misschien was het toeval, maar de twee waar ik kennis mee heb gemaakt hadden duidelijk op het "Graaaaafies" meegekregen: "Snap je niet waar je over lult? Geeft niet! Doe maar net alsof je weet wat je zegt." En pochen over een "Eigen Bedrijf" schijnt ook hip te zijn, want ja, het is natuurlijk heel wat, die site voor de waterpolovereniging van Bruinisse. Daarnaast wilden ze maar weinig aannemen van de lessen op het HBO, want alles hadden ze al op het "Graaaafies" gehad, en wel beter natuurlijk.
Jij moet al helemaal je mond houden verknipt kind.
pi_52025491
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:53 schreef tonks het volgende:

[..]

Jij moet al helemaal je mond houden verknipt kind.
En dat zegt iemand met zo'n verwerpelijke avatar?
pi_52025506
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:44 schreef Toeps het volgende:
" En pochen over een "Eigen Bedrijf"
Iedere klapjostie kan een eigen bedrijf beginnen. Je eigen een baas noemen is niet zo bijzonder meer. Ondernemer is het woord.
--- O, zo!
pi_52025516
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:55 schreef floris.exe het volgende:

[..]

En dat zegt iemand met zo'n verwerpelijke avatar?
Jaja fuifduif
pi_52025558
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:56 schreef tonks het volgende:

[..]

Jaja fuifduif
Sssssssst .
pi_52025586
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Sssssssst .
Ik dacht al dat het een kloon van een autist was
--- O, zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')