Tja, als ze hem goed plaatsen, dan breekt hij z'n nek. Maar je weet het daar maar nooit. Ik ga ook zo een tukkie doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kan er niet goed tegen, dus ik haak zometeen heel laf af. Het kan natuurlijk ook zijn dat de deur naar buiten open staat en het toch een wakkere vogel is, maar goed, ik weet niet hoe het gepiep van muizen klinkt.
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren en behoeftes. Wist je dat er zelfs partners zijn die naast elkaar wonen? Als zij het geen probleem vinden, waarom denk jij dan wel dat het een probleem is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:30 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan slaap je ook gewoon gezellig samen in dat ene bed in dezelfde kamer.En anders spreek je af dat je bij tijd en wijle in de logeerkamer wilt slapen.
![]()
Oeps sorry. Dan KUN je er voor kiezen om single te blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is een bekrompen reactie, en ik moet helemaal niets![]()
Denk dat het verstandig is om het lekker aan iedereen over te laten wat hij/zij wil !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:30 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan slaap je ook gewoon gezellig samen in dat ene bed in dezelfde kamer.En anders spreek je af dat je bij tijd en wijle in de logeerkamer wilt slapen.
![]()
hehe eindelijk dat klinkt goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Oeps sorry. Dan KUN je er voor kiezen om single te blijven.![]()
Jups.....ieder z'n meug.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren en behoeftes. Wist je dat er zelfs partners zijn die naast elkaar wonen? Als zij het geen probleem vinden, waarom denk jij dan wel dat het een probleem is?
Ik zeg toch nergens dat het een probleem is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren en behoeftes. Wist je dat er zelfs partners zijn die naast elkaar wonen? Als zij het geen probleem vinden, waarom denk jij dan wel dat het een probleem is?
En met jouw wijze woorden sluit ik de dag afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups.....ieder z'n meug.
Omdat het niet gewoon is om gescheiden slaapkamers te hebben maar wel comfortabel kan zijn.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker allemaal.........doeg!
Als je je mening door blijft voeren ondanks dat mensen zeggen met iets anders tevreden te zijn, dan heb je volgens mij een probleemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het een probleem is.![]()
Nu begrijp ik je. Ik zat meer te denken aan mensen die over het algemeen geen behoefte hebben om dingen te delen met een ander.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat het niet gewoon is om gescheiden slaapkamers te hebben maar wel comfortabel kan zijn.
Wel gescheiden bedden, dat hoor je steeds vaker.
Maar met verschillende werktijden, een man die enorm snurkt of whatever zou het m.i. heerlijk zijn om een eigen slaapkamer te hebben. Vaak ontbreekt het mensen aan voldoende ruimte maar ik ken velen die er voorstander van zijn.
mijn vriend heeft ploegendiensten,snurkt als een gek,en houd voor de lol zn adem soms 2/3 minuten in....om vervolgens nog harder te snurken!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat het niet gewoon is om gescheiden slaapkamers te hebben maar wel comfortabel kan zijn.
Wel gescheiden bedden, dat hoor je steeds vaker.
Maar met verschillende werktijden, een man die enorm snurkt of whatever zou het m.i. heerlijk zijn om een eigen slaapkamer te hebben. Vaak ontbreekt het mensen aan voldoende ruimte maar ik ken velen die er voorstander van zijn.
Ik denk dat we hier te maken hebben met een miscommunicatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je je mening door blijft voeren ondanks dat mensen zeggen met iets anders tevreden te zijn, dan heb je volgens mij een probleem![]()
Ook een heerlijke morgen toegewenst!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 06:59 schreef DrsH het volgende:
Voor zij die vandaag er weer volop tegenaan gaan veel kijkplezier en geniet, huiver en verveel jezelf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguhquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:07 schreef Varen het volgende:
Huishouding is bezig, ze hebben het over een muis.
Palma: Heb je dat stuk gezien over Nadia, grote commediant hoor.
Goeie Morgens allemaal, het zonnetje schijnt in 078!![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:11 schreef Varen het volgende:
Palma: Nadia wakker worden, lekker slapies gedaan, morgen mag je uitslapen.
Dennis en jij mogen morgen uitslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |