dekbedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
Moeten we het ook nog over dekbedden versus dekens hebben? Propbare en niet-propbare kussens? En of er gerookt mag worden na de daad? En trouwens, doen we het met dit weer boven of onder de dekens?![]()
Mooi niet... ik durf al niet eens naar Nadia te kijken als ze bezig isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brand maar los.....we haken wel in
Ik heb het niet over klef zijn of over een eenheid of 2 helftjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een onzin alsof je alleen maar superklef in een relatie kan zitten, als het bekende () 2-eenheid , als 2 helftjes
Ik ben een hele en ik wil dat mijn vriend ook heel is
Maar het is zo frisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dekbed
dikke propbare kussens
roken na de daad, maar niet in de slaapkamer
met dit weer boven het dekbed
Ik hoorde ook gepiep!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De muis in de val?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi niet... ik durf al niet eens naar Nadia te kijken als ze bezig is![]()
Het waren de Buren........ denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De muis in de val?
Ik jokte. Ik zat te lachen en was verbaasd tegelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ging ook al naar de keuken, uitgebreid een eitje bakken.
Man, man, wat klonk dat goor.
Maar wat dan als je het leuk vind om iedere avond met elkaar te eten, met elkaar te praten, boodschappen te doen, boekbespreking te houden, gewoon om elkaar geeft etc. etc. Dan is het toch handig als je bij elkaar zit. En dat is gewoon een relatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:19 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb het niet over klef zijn of over een eenheid of 2 helftjes.Als jij zegt dat je liever een eigen bed en kamer hebt, dan moet je gewoon single blijven. Dan is dat bed en die kamer helemaal voor jou alleen.
![]()
We zien ze vliegen..... Veel te veel live streams gekeken...........quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Ik hoor een vogeltje op stream 3.
Edit: Oh nee, het zal toch niet echt een muis zijn zoals jullie zeggen?
Ik dacht vandaag of gisteren een muizenval te zien. Dit klinkt toch echt als een beestje met problemen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Ik hoor een vogeltje op stream 3.
Edit: Oh nee, het zal toch niet echt een muis zijn zoals jullie zeggen?
Caps???quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag of gisteren een muizenval te zien. Dit klinkt toch echt als een beestje met problemen?
Lijkt mij ook heel gezond als je tijd voor jezelf neemt in een relatie. Dat heb ik altijd zo gedaan en zo zal ik het ook altijd doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ligt er toch aan wat je verwacht van elkaar binnen een relatie? Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Ik vind tijd voor mijzelf hebben een heel belangrijke factor tegenwoordig.
Dat is een bekrompen reactie, en ik moet helemaal nietsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:19 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb het niet over klef zijn of over een eenheid of 2 helftjes.Als jij zegt dat je liever een eigen bed en kamer hebt, dan moet je gewoon single blijven. Dan is dat bed en die kamer helemaal voor jou alleen.
![]()
Ja inderdaad. Ik kan er niet goed tegen, dus ik haak zometeen heel laf af. Het kan natuurlijk ook zijn dat de deur naar buiten open staat en het toch een wakkere vogel is, maar goed, ik weet niet hoe het gepiep van muizen klinkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag of gisteren een muizenval te zien. Dit klinkt toch echt als een beestje met problemen?
Weet niet waar jullie het over hebben en als het om dierenleed gaat wil ik het niet weten ook maar wat die muizenvallen betreft...die mogen ze wel even weg halen als die hondjes van Amanda komen want die zijn niet veel groter dan muizenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee, dat arme beest!
Dan slaap je ook gewoon gezellig samen in dat ene bed in dezelfde kamer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wat dan als je het leuk vind om iedere avond met elkaar te eten, met elkaar te praten, boodschappen te doen, boekbespreking te houden, gewoon om elkaar geeft etc. etc. Dan is het toch handig als je bij elkaar zit. En dat is gewoon een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |