Niet... maar stats worden meestal gebasseerd op keys en niet op clicks of milesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:19 schreef WooZ het volgende:
In hoeverre telt ie eigenlijk het aantal mile mee tov het aantal keys en clicks?
Ja gewoon vier aparte accounts aanmakenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:34 schreef WooZ het volgende:
O, en ik lees net dat je eigenlijk niet je account vaker ingelogd mag hebben?
Want ik heb nu op 4 computers (m'n eigen, pa, ma, zusje) 4 verschillende profiles aangemaakt, maar wel allemaal met hetzelfde account. Vaak staan de computers dus ook tegelijkertijd aan.
Hoe zit dat, werkt het dan niet? Word je geband? Moet ik eigenlijk 4 aparte accounts maken, omdat ik het niet zelf ben die dan alle keys tikt?
Dan kun je het niet bij de andere neerzettenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:15 schreef WooZ het volgende:
ja maar wat als ik daar nu geen zin in heb?
kan best wel.... Maar eerlijk is het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan kun je het niet bij de andere neerzetten
ja ik heb de rest van de computers gewoon op 25k auto laten pulsen, maar het is niet dat ik zelf nu zo ver wil stijgen want dat boeit me niet, maar meer om nog voor fok een paar keys te laten pulsenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef Crientj het volgende:
Het mag persoonlijk niet, maar who cares?
Zolang hun maar niet teveel typen en allemaal tegelijkertijd pulsen waardoor jij gigantisch omhoog schiet. Anders stel je gewoon een simpele autopulse in. Jij spaart bijvoorbeeld op 2 computers tot x aantal keys en de rest pulsed door.
Naja, of je maakt 2 accountjes aan.
Het doel heiligt de middelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:36 schreef Fugie het volgende:
man persoonlijke stats boeien toch geen rukHet gaat toch om fok ?
Dan is het helemaal geen probleem
wie aanmelden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:36 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL lekkere bug, ik zal hem als ik jouw was even aanmelden bij hun op het forum
Beste output trouwens, alhoewel Ogame toch weer twee leden erbij heeft
och, als ik weer pulse sta ik weer wat hoger, geen probleem tochquote:
Maar het gaat erom dat het een bug is. En als je die meldt op het forum, kunnen ze hem oplossenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
och, als ik weer pulse sta ik weer wat hoger, geen probleem toch
Ja, dat weer kan beter inderdaad.. maar dan kun je misschien met een laptop buiten zitten... heb vandaag redelijk mijn best gedaan op MSN en verwacht dat ik nu rond de 500.000 keys zitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:09 schreef Ulreazj het volgende:
Een ding is wel positief van het slechte weer, mn keys gaan omhoog. Telkens kutweer hier.
niets van gemerktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat weer kan beter inderdaad.. maar dan kun je misschien met een laptop buiten zitten... heb vandaag redelijk mijn best gedaan op MSN en verwacht dat ik nu rond de 500.000 keys zit![]()
Ik hoef toch niet de hele dag met jou te kletsen + ik heb gewerkt en getraind...quote:
maar dat is wel gezelligquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet de hele dag met jou te kletsen + ik heb gewerkt en getraind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |