Stem: Nadia een Collect Call van je moeder....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:58 schreef ScofieldM het volgende:
Je moeder zal trots zijn Nadia, je ligt er erg mooi bij zo![]()
![]()
welke van de 3?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt gaat janken als nix d'r buikje aanraakt
Beep is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
De moeder van * beep* overwoog ernstig om abortus te laten plegen, maar haar dokter praatte het haar uit haar hoofd.
Klopt, naar later is gebleken is Bart gesloopt door "achter". Nathanael vond ik een verademing om naar te kijken in z'n eerste weken. Het ging fout toen hij het idee "fysiek geweld" maar niet los wilde laten. En ja, Ilona, de oenige huisvrouw en Nena, de mooiste en boeiendstequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toen vonden we dat ook niet alles.Maar we wisten ook niet dat het zo zou worden als het nu is.
Dit zijn allemaal media geile mensen en die er eerst zaten wisten niet beter dan dat ze aan hun toekomst konden werken.
jij durft dat te zeggen ,,ik dacht het alleen maarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:00 schreef nexcro het volgende:
Als ik die dennix was had ik me allang naast die nada liggen rukken en dan me shit in der haar gedropt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |