Ik denk dat Jaap hem wel aardig in de smiezen heeft. Gewoon voor 95 procent een goeie vent, maar als je net denkt dat je met Brian de buit binnen hebt, dan kan hij je een streek leveren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:32 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Spel![]()
Ik ken Brian een beetje buiten de kooi en dan is hij niet alleen anders maar hij zou niets van dit alles doen als het niet was gemeend, dat is alles wat ik erover kan zeggen![]()
Ze gaan vooruit. Nou de rest van haar lijf ook niet in beeld en we zijn tevreden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
*camera op Nadia gericht. Onderlijf van Nadia niet in beeld*
Nadia:"oh, zo zie je mijn slipje"
*camera direct naar beneden !*
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Beetje zoenen en ze ligt alweer te hijgen als een barende koe.
Hij heeft geen respect voor Amanda, zodra ze ruzie hebben noemt hij haar domme del of hoer...echt niet dat die relatie na de Kooi nog zal voortbestaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ziet het er best echt uit en is het misschien ook wel echt, maar zodra ze een slok te veel op heeft (om de dag ongeveer) kan hij haar wel wurgen.
Waar Amanda ook nog een clit op haar lip heeft zitten(*) heeft Nadia die op d'r tong.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
werpzeug..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
als ze niet was wie ze isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:37 schreef agter het volgende:
eigenlijk is Amanda een schat van een meid...
Ja nou, vooral als ze ruzie met je maakt en steeds Sterruf Jonguh naar je roeptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:37 schreef agter het volgende:
eigenlijk is Amanda een schat van een meid...
hij zal haar 'daar' toch wel eens gevoeld hebben???quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:38 schreef tipsch het volgende:
Wat is dit voor onzin. Nada die vraagt "wil je echt alleen maar sex vanavond?" Alsof ze ooit echt sex hebben gehad. NEE. Misschien wordt het eens tijd dat je gaat opbiechten dat er met jou alleen sex via het anaalkanaal mogelijk is, omdat... GVDwat een kutstreams!
En je met een naaldhak te lijf gaat, of je kleren van je lijf scheurt, echt een moppiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja nou, vooral als ze ruzie met je maakt en steeds Sterruf Jonguh naar je roept![]()
die heeft ze van een val van een paardquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef agter het volgende:
echt een rare bult..
[[url=http://inlinethumb35.webshots.com/3554/2650021720101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |