oftewel weggooienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
'Moet ik eerst m'n pussy voor je opgeven voor je gaat zingen.'
Ik word zo geil van jou... echt niet normaal....... hmmmmmmmmm....... smekslluuuuurp.... ik trek dit niet meer.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
'Moet ik eerst m'n pussy voor je opgeven voor je gaat zingen.'
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Worden Huub en Lieke geboycot door de streams?
Maar dat onhandige Brian dat niet wist vindt ze vast charmantquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zie je wel..arme Amanda, ze kent de nummers vd cd zelfs uit haar hoofd....ze wil nr 13 nog even horen waar ze toen ze 12 jaar was een prijs voor heeft gewonnen toen ze die ergens zong
Misschien 1 van haar echte tieten ??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef agter het volgende:
en toch vraag ik me nog steeds af wat die bult op aman d'r lip is...
Ik dacht even dat ze zou zeggen dat het over haar ontmaagding ging.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zie je wel..arme Amanda, ze kent de nummers vd cd zelfs uit haar hoofd....ze wil nr 13 nog even horen waar ze toen ze 12 jaar was een prijs voor heeft gewonnen toen ze die ergens zong
Of jaloers?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
]
Romantiek bestaat nog, dat zou jullie vrouwen juist blij moeten stemmen of niet![]()
Lieverd, gisteren zei hij nog dat hij haar in de buitenwereld nooit zou vertrouwen, dat het daar nooit zou werken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Fout Brian is head over heels anders had hij dit echt niet gedaan heeft niks te maken met backup of wat dan ook maar met gevoel maar om dat aan mensen hier uit te leggen is een ander verhaal![]()
Brian is een gevoelsmens net als zij en reken maar dat het contact blijft als het spel over is daar![]()
Z'n hele familie (incl moeder) is inmiddels overtuigd van Amanda als zijn vriendin.
Hoorde ik net Amanda toch tegen Nadia zeggen dat ze JA zou zeggen als Brian haar ten huwelijk zou vragen dat is wel snel![]()
Romantiek bestaat nog, dat zou jullie vrouwen juist blij moeten stemmen of niet![]()
Vind je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt toch allemaal best mee in zes maanden tijd
Maar als je het laatste uur bekijkt zou je bijna in zijn oprechte liefde voor Amanda gaan geloven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieverd, gisteren zei hij nog dat hij haar in de buitenwereld nooit zou vertrouwen, dat het daar nooit zou werken.
Spelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieverd, gisteren zei hij nog dat hij haar in de buitenwereld nooit zou vertrouwen, dat het daar nooit zou werken.
Nu ziet het er best echt uit en is het misschien ook wel echt, maar zodra ze een slok te veel op heeft (om de dag ongeveer) kan hij haar wel wurgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar als je het laatste uur bekijkt zou je bijna in zijn oprechte liefde voor Amanda gaan geloven.
Bijna.
Geeft niets hoor dat je zo naief bent, wel schattig eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Fout Brian is head over heels anders had hij dit echt niet gedaan heeft niks te maken met backup of wat dan ook maar met gevoel maar om dat aan mensen hier uit te leggen is een ander verhaal![]()
Brian is een gevoelsmens net als zij en reken maar dat het contact blijft als het spel over is daar![]()
Z'n hele familie (incl moeder) is inmiddels overtuigd van Amanda als zijn vriendin.
Hoorde ik net Amanda toch tegen Nadia zeggen dat ze JA zou zeggen als Brian haar ten huwelijk zou vragen dat is wel snel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |