Ja, heel natuurlijk gedrag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch ook! Ik denk dat ze samen meer hebben dan alle andere stelletjes. Als ik naar ze kijk dan vertonen ze samen het meest natuurlijk gedrag.
Dat durft nix toch niet, want dan zien wij heel misschien ze'n kleine pikkie. ( heel goed kijken )quote:
Huub en Lieke zijn opzich wel oprecht als stelletje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:24 schreef riri het volgende:
[..]
Huub en Lieke ook...is net zo oprecht
nadia en dennix is zo nep als maar kan
Valt toch allemaal best mee in zes maanden tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, heel natuurlijk gedrag.![]()
Men geeft elkaar af en toe een ram,
knalt een glazen deur in gruzelementen,
schopt een scheenbeen doormidden,
ramt een bokszak vol deuken,
laat je tong per ongeluk bij iemand anders naar binnen glijden,
laat je per ongeluk beffen.
etc, etc,
Heel natuurlijk gedrag
En het doen ho maarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
Even serieus...... hoe vaak per dag zegt Nadia neuken? Ik denk dat 100 keer nog aan de lage kant geschat is.
Een abses.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef agter het volgende:
en toch vraag ik me nog steeds af wat die bult op aman d'r lip is...
Fout Brian is head over heels anders had hij dit echt niet gedaan heeft niks te maken met backup of wat dan ook maar met gevoel maar om dat aan mensen hier uit te leggen is een ander verhaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda is gewoon zijn Gouden Kooi relatie...vanaf het moment dat het spel is uitgespeeld ziet hij haar niet meer staan
(zij hem nog wel triest genoeg)
oftewel weggooienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
'Moet ik eerst m'n pussy voor je opgeven voor je gaat zingen.'
Ik word zo geil van jou... echt niet normaal....... hmmmmmmmmm....... smekslluuuuurp.... ik trek dit niet meer.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
'Moet ik eerst m'n pussy voor je opgeven voor je gaat zingen.'
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Worden Huub en Lieke geboycot door de streams?
Maar dat onhandige Brian dat niet wist vindt ze vast charmantquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zie je wel..arme Amanda, ze kent de nummers vd cd zelfs uit haar hoofd....ze wil nr 13 nog even horen waar ze toen ze 12 jaar was een prijs voor heeft gewonnen toen ze die ergens zong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |