quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Het idool van Amanda, hopelijk gaat ze er nog meer op lijken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:16 schreef wolferl het volgende:
Nadia: Denniks pijp me.
Denniks: What the hell....
Nadia: Oeps..
gisteren onder het pijpen precies hetzelfdequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Ze zitten elkaar op te geilen en Dennis gaat het over Huub hebben.
dat meen je nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:19 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
gisteren onder het pijpen precies hetzelfde
Je kunt duizende diamanten kopen maar meestal maak je een vrouw toch JUIST blij met een heeel romantisch moment , en wat daar bij zit maakt niet eens uit . Het gaat om het principequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:18 schreef nueffeniet het volgende:
een cd wat een wanker,, waar blijven de diamanten,,,die gast weet zeker niet dat diamonds are a girl best friend
Hij wilde over der buikje beginnen, maar haakte net af.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:18 schreef Meganog het volgende:
D: "Ik vind je lekker, lief, mooi, leuk
N: "Geil?"
D: "Heel geil zelfs. Die benen van je vind ik heerlijk. Die ogen hou ik ook van. Die onschuldige bambi ogen."
Amanda is gewoon zijn Gouden Kooi relatie...vanaf het moment dat het spel is uitgespeeld ziet hij haar niet meer staanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is iniedergeval meer dan zomaar back-up denk ik , op dit moment geloof ik echt dat hij iets voelt voor haar.
Het zal wel meevallen. Als Amanda ze vergeet, zijn er nog anderen die op ze letten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
Spuit elf meldt zich (Ik)
Wat zielig voor de hondjes dat ze weer in DGK moeten.![]()
wordt dus tijd om af te sluitenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:22 schreef wolferl het volgende:
TERROR ALARM
Denniks en Nadia gaan zonder deken vrijen.
TERROR ALARM
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
Nadia wil zonder deken sexen want als ze dennis oraal bevredigd dan heeft ze het warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |