Err, heb je het filmpje wel gezien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je gewoon goed vastzit in die beugels kan je niks gebeuren.
Bij een evacuatie van een attractie, wordt altijd de beugel per persoon losgekoppeld. Dat houd in dat je altijd maar 1 persoon op een moment heb waarvan de beugel los zit om diegene uit het karretje te halen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Err, heb je het filmpje wel gezien?
Je mag er vanuit gaan dat een medewerker getraind is op dit soort situaties. Daarvoor ben je tenslotte medewerker en krijg je betaald om er rond te lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef merino het volgende:
[..]
vind je?
wat ik zie is dat een werknemer echt nog net optijd weg springt en dit zeer gevaarlijk is voor de bezoekers die in de python zaten. Dat hoort gewoon in dat soort parken niet te gebeuren, op de veiligheid van heftige attracties baseren dat soort bedrijven ook hun naam imo..
quote:
Toch gek dat je als je er bent zo weer instapt zonder erbij na te denken. Je gaat er automatisch vanuit dat het veilig is (en dat hoort ook zo lijkt me, want het moet aan allerlei eisen voldoen) en je denkt niet meteen van oh ja het ding heeft weleens wat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het is altijd wat met die Python.
De afgelopen 3 keer dat ik in De Efteling was stond ie wel stil, of was er weer een mankement mee.
En nu dit verhaal, wat idd heel verkeerd had kunnen aflopen.
Je gaat je toch serieus afvragen of de Python nog wel veilig is.
Hebben ze en groot dartbord neergezet, en degene die in de roos beland krijgt 2 vrijkaartjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze de rails afgezaagd bij het begin van de corkscrew. Kom je daar aan janken met 80 km/h, en veel plezier verder
Ach, massa's mensen stappen ook dagelijks in hun auto terwijl er de hele dag door enorme ongelukken plaatsvinden in het verkeerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch gek dat je als je er bent zo weer instapt zonder erbij na te denken. Je gaat er automatisch vanuit dat het veilig is (en dat hoort ook zo lijkt me, want het moet aan allerlei eisen voldoen) en je denkt niet meteen van oh ja het ding heeft weleens wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |