abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52095351
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je gewoon goed vastzit in die beugels kan je niks gebeuren.
Err, heb je het filmpje wel gezien?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:27:10 #102
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52096267
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:32 schreef Toeps het volgende:

[..]

Err, heb je het filmpje wel gezien?
Bij een evacuatie van een attractie, wordt altijd de beugel per persoon losgekoppeld. Dat houd in dat je altijd maar 1 persoon op een moment heb waarvan de beugel los zit om diegene uit het karretje te halen.
Zoals je dus ook in het filmpje kan zien, is er 1 iemand waarvan de beugel los is, dan gaat het karretje verder, en gebeurd er niks nadat de beugel weer naar beneden getrokken is.

Zeker een slordige fout van aanpakken, maar gelukkig dat ze zich wel netjes aan de regel houden om per persoon de beugels los te maken.
World Wrestling Entertainment
pi_52096690
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef merino het volgende:

[..]

vind je?
wat ik zie is dat een werknemer echt nog net optijd weg springt en dit zeer gevaarlijk is voor de bezoekers die in de python zaten. Dat hoort gewoon in dat soort parken niet te gebeuren, op de veiligheid van heftige attracties baseren dat soort bedrijven ook hun naam imo..
Je mag er vanuit gaan dat een medewerker getraind is op dit soort situaties. Daarvoor ben je tenslotte medewerker en krijg je betaald om er rond te lopen.

De attractie is gewoon veilig, alle beugels zaten nog dicht op eentje na van een persoon achterin die waarschijnlijk net eruit gehaald zou worden. Hij had ook tijd genoeg om z'n beugel dicht te doen, aangezien je in het eerste stuk van de attractie die beugel helemaal niet nodig hebt. Je blijft door de snelheid gewoon in je stoel gedrukt en je komt niet los van je stoel. Het was dus ook niet echt 'gevaarlijk' voor de bezoekers, aangezien alle beugels dicht zaten 2 sec. nadat hij ging rijden.
pi_52096700
Mijn zusje gaat zo naar de efteling .
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:54:39 #105
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52096760
Much ado about nothin'
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:59:33 #106
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52096863
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:51 schreef tonks het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:47:04 #107
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_52102965
Het is altijd wat met die Python.

De afgelopen 3 keer dat ik in De Efteling was stond ie wel stil, of was er weer een mankement mee.
En nu dit verhaal, wat idd heel verkeerd had kunnen aflopen.
Je gaat je toch serieus afvragen of de Python nog wel veilig is.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:53:53 #108
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52103078
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het is altijd wat met die Python.

De afgelopen 3 keer dat ik in De Efteling was stond ie wel stil, of was er weer een mankement mee.
En nu dit verhaal, wat idd heel verkeerd had kunnen aflopen.
Je gaat je toch serieus afvragen of de Python nog wel veilig is.
Toch gek dat je als je er bent zo weer instapt zonder erbij na te denken. Je gaat er automatisch vanuit dat het veilig is (en dat hoort ook zo lijkt me, want het moet aan allerlei eisen voldoen) en je denkt niet meteen van oh ja het ding heeft weleens wat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_52103279
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:51 schreef tonks het volgende:
Nou nou die durft!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:07:49 #110
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_52103337
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, daar hebben ze de rails afgezaagd bij het begin van de corkscrew. Kom je daar aan janken met 80 km/h, en veel plezier verder
Hebben ze en groot dartbord neergezet, en degene die in de roos beland krijgt 2 vrijkaartjes.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_52103402
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Toch gek dat je als je er bent zo weer instapt zonder erbij na te denken. Je gaat er automatisch vanuit dat het veilig is (en dat hoort ook zo lijkt me, want het moet aan allerlei eisen voldoen) en je denkt niet meteen van oh ja het ding heeft weleens wat.
Ach, massa's mensen stappen ook dagelijks in hun auto terwijl er de hele dag door enorme ongelukken plaatsvinden in het verkeer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')