Jaaah ik dacht al zoiets te begrijpen van het andere forum (of vergis ik me onwijs?) Wat leuk meis! Hopelijk is het snel raakquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef KD-fotografie het volgende:
ehm, mag ik er ook bij?
17 augustus is mijn NOD als het goed is.
Heb wel al last van mijn borsten, ben misselijk en heb een opgezette buik dus we hopen dat het meteen raak is.
Wilde we in eerste instantie ook niet, totdat ik mijn mirena verloor, toen zaten we te praten over anticonceptie, Remco zei toen, doe maar iets wat niet voor langer termijn is, daarmee dus bedoelend dat hij een 2de toch wel ziet zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef Stiekemurd het volgende:
`Hey KD wat leuk dat jullie weer voor een kindje gaan!!! Ik dacht altijd n.a.v. een andere topic dat jullie het alleen bij Demi wilden houden! Leuk joh
nee nee, heb altijd gezegd, ik zeg nooit nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Rottdog het volgende:
KD succes ermeede wonderen zijn de wereld nog niet uit
jij was het toch die zeker wist dat 1 genoeg was
Nu maak je me wel nieuwsgierig eigenlijk. Ik kom niet verder als stress maar ja, daar heeft mn lijf zich de voorgaande maanden ook niets van aangetrokken en toen had ik zelfs reden tot stress. Nu niet eens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef DolleMina het volgende:
J_C: Ik zou wel eventueel wat kunnen bedenken, al weet ik niet of je dat wilt weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |