Terwijl hij gister nog zei dat hij Amanda normaal gesproken nooit zou vertrouwen of iets met haar zou kunnen hebben? Dat noem ik geen liefdequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toch goed geregeld van Brian , je ziet ook aan zn gezicht dat dit niet zomaar back-up scoren is maar echte liefde...
me lul zit in de wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef wolferl het volgende:
DENNIKS IK WIL JE NEUKEN.
Maar ik doe het niet.
MAAR IK WIL JE NEUKEN
Maar ik durf niet.
Haal maar snel weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat Nadia dit wel geil zal vinden.
Sorry dit was de eerste hit op Google
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zoenen Nadia en Dennis APART
Geloof ik niks van , soms ja , maar dat heeft iedere relatie. Brian straalt gewoon nu , ik geloof hem wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef farceman het volgende:
[..]
precies, vind het eigelijk zo zielig voor Amanda .
Ze gelooft echt dat ze wat hebben, maar Brian kotst haar echt uit.
yups, samen met joris die toen een paar happy meals jattequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef neehe het volgende:
Die cd heeft Kenneth vanmiddag natuurlijk gepikt.
Ik ben een stuk terughoudener daarin, Huub heeft al vaker iets romantisch voor en met Lieke gedaan, dus kan Brian niet achterblijven....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toch goed geregeld van Brian , je ziet ook aan zn gezicht dat dit niet zomaar back-up scoren is maar echte liefde...
en dat is nadia's definitie van dennis pijn doen, lijkt het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[quote]Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef blomst het volgende:
Nadia wil dennix pijn doen.
[/quote
Ze zal wel een heel grote tampeloeris hebben, Dennis moest es weten![]()
Het is iniedergeval meer dan zomaar back-up denk ik , op dit moment geloof ik echt dat hij iets voelt voor haar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl hij gister nog zei dat hij Amanda normaal gesproken nooit zou vertrouwen of iets met haar zou kunnen hebben? Dat noem ik geen liefde![]()
Tijdelijke liefde of hmmmmmm convenient liefde.
ik zeg ook altijd ik hou van je en 30 minuten later als ik bezopen ben ,noem ik haar gewoon ,dom wijf ,werkt altijd goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Geloof ik niks van , soms ja , maar dat heeft iedere relatie. Brian straalt gewoon nu , ik geloof hem wel.
precies...het is zo onecht bij dennix en nadiaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op z'n Amsterdams zeggen we: het zijn nagemaakten![]()
Ik ben een huub/lieke fan....maar dit is echte liefdequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een stuk terughoudener daarin, Huub heeft al vaker iets romantisch voor en met Lieke gedaan, dus kan Brian niet achterblijven....
Dat lijkt mij toch ook! Ik denk dat ze samen meer hebben dan alle andere stelletjes. Als ik naar ze kijk dan vertonen ze samen het meest natuurlijk gedrag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Geloof ik niks van , soms ja , maar dat heeft iedere relatie. Brian straalt gewoon nu , ik geloof hem wel.
Ja maar ik denk ook dat Brian dat anders ziet. Bijvoorbeeld toen met die roos na die ruzie , het stelt eigenlijk weinig voor maar voor hem & Amanda niet denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een stuk terughoudener daarin, Huub heeft al vaker iets romantisch voor en met Lieke gedaan, dus kan Brian niet achterblijven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |