Ik vind 't nog meer vreemd dat Dennis dat als normaal beschouwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt ook werkelijk alles geil...... 1 kusje en ze begint te blaten: Oooooooooh schatje, dit is zo geeeeeeeeeeillllll, ik kan er niet meer teeeeeeeegen.
zo-n zelfingenomen hufter is hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind 't nog vreemder dat Dennis dat als normaal beschouwd
ligt niet aan jou, tis niet om aan te zienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Flabberguest het volgende:
ligt het aan mij of is dit zσσσσσσσσσ gemaakt?
volgens mij gelooft amanda het wel allemaal hoor.. die is echt zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Flabberguest het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Flabberguest het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat weet toch elke man. Dat ook daadwerkelijk doen is natuurlijk een ander verhaal![]()
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
Ajajaj niet eens juwelen, een Mariah Carey cd!
Op z'n Amsterdams zeggen we: het zijn nagemaaktenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Waarom ziet het er zo nep uit tussen Nadia en Dennis ?
Nou dan heeft ze nu de 4equote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Een cd van Mariah Carey....en ze vertelde dat ze dat altidj krijgt van iedereen, dat ze ze altijd driedubbel heeft liggen![]()
Dus ze huilt vanwege de teleurstelling.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef wolferl het volgende:
Amanda is niet tevreden hoor.
Ze had minstens een gouden ring met smaragden verwacht.
Waar moet ik beginnen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Waarom ziet het er zo nep uit tussen Nadia en Dennis ?
Fout!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef wolferl het volgende:
Amanda is niet tevreden hoor.
Ze had minstens een gouden ring met smaragden verwacht.
Debielquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef neehe het volgende:
Die cd heeft Kenneth vanmiddag natuurlijk gepikt.
Maar ze geeft niet haar punani aan Denniks.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
N: Ik word zo geil van jou ik trek het niet meer, ik wil je pijn doen. Zo geil
Wat een klootzak is die Brian toch....NOT...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef agter het volgende:
1 avond investeren en brian is weer een tijdje zeker van de dekking van amanda..toch?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
N: Ik word zo geil van jou ik trek het niet meer, ik wil je pijn doen. Zo geil
precies, vind het eigelijk zo zielig voor Amanda .quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef agter het volgende:
1 avond investeren en brian is weer een tijdje zeker van de dekking van amanda..toch?
die heeft hij toch ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar ze geeft niet haar punani aan Denniks.
LOLquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat Nadia dit wel geil zal vinden.
Sorry dit was de eerste hit op Google
tuurlijk morgen als ze weer teveel drinkty is ze gewoon weer een kankerhoerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toch goed geregeld van Brian , je ziet ook aan zn gezicht dat dit niet zomaar back-up scoren is maar echte liefde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |