ik probeer het niet eens meerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gaat het jou dan zo makkelijk af![]()
daarom past ze ook zo goed bij huub..dat is ook al zo een slijmertquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:54 schreef wolferl het volgende:
Lieke slijmt weer.
Lieke: Eej Brian, tof dat je dit doet voor der.
KOTS
Het knagen zit bij haar in de onzekerheid over haar uiterlijk en of ze wel aardig wordt gevonden/leuk overkomt. Dus haar leugen is niet 100%, maar nog wel hardnekkig doorgevoerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel een hele sterke Disana. Het kan voor ons allemaal gelden. Hoe weet je nu dat het een leugen is als je er midden in zit?
dit is er 1 die weet hoe het werkt en zij heeft amanda al gefeliciteerd dus de verrqasing is eraf conjoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
daarom past ze ook zo goed bij huub..dat is ook al zo een slijmert
Dat weet je pas achterafquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dat kind ooit op een ochtend wakker worden en beseffen dat haar leven een grote leugen is?
En Amanda dacht al aan een verlovingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef nueffeniet het volgende:
hehe lieke heeft het al verziekt LIEKE ROCKS
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef nueffeniet het volgende:
hehe lieke heeft het al verziekt LIEKE ROCKSKUT WIJF!
Ik had het over Lieke, niet over Huub, Huub is tof.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
daarom past ze ook zo goed bij huub..dat is ook al zo een slijmert
haar laatste ex is vorige week toch opgepakt in Argentinie??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:58 schreef farceman het volgende:
Gewoon zielig hoe blij AManda is, ze heeft van die vorige klote vriendjes van haar alleen maar ellende op het politieburo gehad.
Zelfs Brian is voor beter dan har exen ..moet je nagaan
Dat weet toch elke man. Dat ook daadwerkelijk doen is natuurlijk een ander verhaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
Lieke: Meisje vinden het leuk als mannen wat voor ze doen.
Ik krijg nu alvast kriebels van Amanda die semi-sensueel die aardbeien van Brians handen sabbeltquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Amanda denkt dat ze ten huwelijk wordt gevraagd, ze gaat alleen maar te horen krijgen Gefeliciteerd met je half jaar in DGK, hier heb je een schaaltje aardbeien
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg nu alvast kriebels van Amanda die semi-sensueel die aardbeien van Brians handen sabbelt![]()
Huub heeft het vanavond ook verstierd door die kuthondjes te laten komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik had het over Lieke, niet over Huub, Huub is tof.
Ik twijfel regelmatigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... ik weet wel zeker dat ik geen leugen leef![]()
He getver hou opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg nu alvast kriebels van Amanda die semi-sensueel die aardbeien van Brians handen sabbelt![]()
Ik heb geen streams aan, maar er zal vast ook wel weer slagroom bij zitten. Wat een clichéquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze praat en doet over seks alsof ze een jaar of 14 is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Nadia: Geil geil geil blablabla......
Dat steeds naar de camera kijken is tenenkrommendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:02 schreef riri het volgende:
amanda en brian zoenen iig echt...dit van nadia en dennix is niet om aan te zien....zo puberaal
En zo hoort 't ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
Leuk!
Huub en Lieke helpen Brian met spulletjes voor Amanda klaarzetten.
Dat is nu zo leuk aan hen, ik zie dat Brian en Amanda niet doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
Leuk!
Huub en Lieke helpen Brian met spulletjes voor Amanda klaarzetten.
Ze vindt ook werkelijk alles geil...... 1 kusje en ze begint te blaten: Oooooooooh schatje, dit is zo geeeeeeeeeeillllll, ik kan er niet meer teeeeeeeegen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze praat en doet over seks alsof ze een jaar of 14 is.
Ik vind 't nog meer vreemd dat Dennis dat als normaal beschouwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt ook werkelijk alles geil...... 1 kusje en ze begint te blaten: Oooooooooh schatje, dit is zo geeeeeeeeeeillllll, ik kan er niet meer teeeeeeeegen.
zo-n zelfingenomen hufter is hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind 't nog vreemder dat Dennis dat als normaal beschouwd
ligt niet aan jou, tis niet om aan te zienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Flabberguest het volgende:
ligt het aan mij of is dit zóóóóóóóóó gemaakt?
volgens mij gelooft amanda het wel allemaal hoor.. die is echt zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Flabberguest het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Flabberguest het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat weet toch elke man. Dat ook daadwerkelijk doen is natuurlijk een ander verhaal![]()
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
Ajajaj niet eens juwelen, een Mariah Carey cd!
Op z'n Amsterdams zeggen we: het zijn nagemaaktenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Waarom ziet het er zo nep uit tussen Nadia en Dennis ?
Nou dan heeft ze nu de 4equote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Een cd van Mariah Carey....en ze vertelde dat ze dat altidj krijgt van iedereen, dat ze ze altijd driedubbel heeft liggen![]()
Dus ze huilt vanwege de teleurstelling.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef wolferl het volgende:
Amanda is niet tevreden hoor.
Ze had minstens een gouden ring met smaragden verwacht.
Waar moet ik beginnen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Waarom ziet het er zo nep uit tussen Nadia en Dennis ?
Fout!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef wolferl het volgende:
Amanda is niet tevreden hoor.
Ze had minstens een gouden ring met smaragden verwacht.
Debielquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef neehe het volgende:
Die cd heeft Kenneth vanmiddag natuurlijk gepikt.
Maar ze geeft niet haar punani aan Denniks.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
N: Ik word zo geil van jou ik trek het niet meer, ik wil je pijn doen. Zo geil
Wat een klootzak is die Brian toch....NOT...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef agter het volgende:
1 avond investeren en brian is weer een tijdje zeker van de dekking van amanda..toch?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
N: Ik word zo geil van jou ik trek het niet meer, ik wil je pijn doen. Zo geil
precies, vind het eigelijk zo zielig voor Amanda .quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef agter het volgende:
1 avond investeren en brian is weer een tijdje zeker van de dekking van amanda..toch?
die heeft hij toch ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar ze geeft niet haar punani aan Denniks.
LOLquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat Nadia dit wel geil zal vinden.
Sorry dit was de eerste hit op Google
tuurlijk morgen als ze weer teveel drinkty is ze gewoon weer een kankerhoerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toch goed geregeld van Brian , je ziet ook aan zn gezicht dat dit niet zomaar back-up scoren is maar echte liefde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |