Huub wil de honden hebben als pion, en Lieke vindt het stiekum wel gezellig, 2 hondjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Ze laten de honden komen, alleen Amanda ff zweten.
Amanda heeft al gebeld er mag niets met de honden gebeuren, daar staat ook een boete op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub wil de honden hebben als pion, en Lieke vindt het stiekum wel gezellig, 2 hondjes.
Hij kan er gewoon van alles over zeggen, werkt ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda heeft al gebeld er mag niets met de honden gebeuren, daar staat ook een boete op.
Die keffers kennen dat wijf niet eens meer. Laat ze lekker waar ze nu zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda heeft al gebeld er mag niets met de honden gebeuren, daar staat ook een boete op.
Thanks!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
Ze was superongeinteresseerd en zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen, ze heeft ook nog een leven na de kooi.
Amanda neemt aan dat ze dat zei omdat ze met meisjes had gezoend, plausibeler is dat het om de zondag ging, maar dat snapt Amanda niet, want dat was toch helemaal niet raar of verkeerd.![]()
En terecht. Dieren mishandelen/gebruiken is zéér not-donequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Hou toch op, niemand zou die beestjes iets aandoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
En terecht. Dieren mishandelen/gebruiken is zéér not-done
Huub wel, die heeft een kwartier geleden duidelijk aangegeven de hondjes te willen gebruiken om Amanda te treiteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch op, niemand zou die beestjes iets aandoen.
Fysiek iets aandoen niet nee. Maar dieren in zo'n spel gebruiken op wat voor manier dan ook hoort imo. niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch op, niemand zou die beestjes iets aandoen.
dat wil nog niet zeggen dat hij ze gaat mishandelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub wel, die heeft een kwartier geleden duidelijk aangegeven de hondjes te willen gebruiken om Amanda te treiteren.
Erg not done.
En jij denkt dan aan mishandeling?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub wel, die heeft een kwartier geleden duidelijk aangegeven de hondjes te willen gebruiken om Amanda te treiteren.
Erg not done.
jah hij gaat ze fileren ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg not done.
GOh dat is precies hetzelfde als de volgende keer!!! Toen heeft hij ook niks gedaan. Dreigen is niet iets doen he. Kijk maar naar Dennis die dreigt ook maar doet niets.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg not done.
Mee eens, van dieren blijf je af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Fysiek iets aandoen niet nee. Maar dieren in zo'n spel gebruiken op wat voor manier dan ook hoort imo. niet.
door wie worden ze in het spel gehaald??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Fysiek iets aandoen niet nee. Maar dieren in zo'n spel gebruiken op wat voor manier dan ook hoort imo. niet.
Ja Dennis wou Huub doodschieten.Moeten we dan net zo serieus nemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg not done.
Dan moet ze ze niet naar binnen halen, en ik ben het met je eens dat die honden niet gebruikt mogen worden, maar gewoon praten over wat er met die beestjes kan gebeuren om Amanda te stangen, voelen ze niks van.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Nadia een ontevreden rotbek
preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef mahe het volgende:
[..]
door wie worden ze in het spel gehaald??![]()
Dat zijn helemaal geen honden, maar ratten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet ze ze niet naar binnen halen, en ik ben het met je eens dat die honden niet gebruikt mogen worden, maar gewoon praten over wat er met die beestjes kan gebeuren om Amanda te stangen, voelen ze niks van.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef agter het volgende:
als amanda gaat koken en ze doet de deksel open...wat vind ze daar dan in de pot?
daar is lieke gewoonz elf bij, moet ze maar eens laten zien dat ze ruggengraat heeft. tot nu laat ze zien dat ze dat dus niet heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef farceman het volgende:
De honden moeten komen...
Triest dat alles van lieke door Amanda wordt geblokt en andersom Amanda alles krijgt
vind ik ook not donequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Dennis wou Huub doodschieten.Moeten we dan net zo serieus nemen![]()
Ja, zeer serieus, maar dat doet hij morgen......dat scheelt veelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Dennis wou Huub doodschieten.Moeten we dan net zo serieus nemen![]()
Amanda laat ze in 't spel toe ja. Maar je mag toch een beetje gezond verstand van de rest verwachten met betrekking tot dieren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet ze ze niet naar binnen halen, en ik ben het met je eens dat die honden niet gebruikt mogen worden, maar gewoon praten over wat er met die beestjes kan gebeuren om Amanda te stangen, voelen ze niks van.
Tuurlijk, Amanda haalt haar hondjes de villa in, en daarom is het haar eigen schuld dat Huub ze wat aandoet (of daarmee dreigt, wat mij betreft ook ver over de grens).quote:
En het ging de laatste keer toch ook prima met die beestjes, afgezien van het feit dat Amanda vergat ze te voederen en uit te laten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda laat ze in 't spel toe ja. Maar je mag toch een beetje gezond verstand van de rest verwachten met betrekking tot dieren.
jeetje man huub doet ze niks aan doe niet zo achterlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Amanda haalt haar hondjes de villa in, en daarom is het haar eigen schuld dat Huub ze wat aandoet (of daarmee dreigt, wat mij betreft ook ver over de grens).
![]()
dat was niet het punt maar feit blijft dat ze ze zelf in het spel betrektquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Amanda haalt haar hondjes de villa in, en daarom is het haar eigen schuld dat Huub ze wat aandoet (of daarmee dreigt, wat mij betreft ook ver over de grens).
![]()
YESquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef agter het volgende:
als amanda gaat koken en ze doet de deksel open...wat vind ze daar dan in de pot?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
ja amanda was de grootste dieren mishandelaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En het ging de laatste keer toch ook prima met die beestjes, afgezien van het feit dat Amanda vergat ze te voederen en uit te laten?
behalve de keren dat natasi iemand bedreigde?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
GOh dat is precies hetzelfde als de volgende keer!!! Toen heeft hij ook niks gedaan. Dreigen is niet iets doen he. Kijk maar naar Dennis die dreigt ook maar doet niets.
Peter Nu ff heel eerlijk, Waar is Huub in al die maanden al mee bedreigd!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
zoals met alles bij Adel,als ze er eenmaal zijn negeert ze ze , zij vergeet gewoon dat die fretten er zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:45 schreef blomst het volgende:
[..]
ja amanda was de grootste dieren mishandelaar.
Ze liet ze niet uit, ze gaf ze niet te eten enz.
Dreigen met hondje plagen <----> autobomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
behalve de keren dat natasi iemand bedreigde?
toen werd t halve forum hier gek
Of overmorgen, zeker weten, 100%quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zeer serieus, maar dat doet hij morgen......dat scheelt veel
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dreigen met hondje plagen <----> autobom
What to do what to do....
Maar denk jij dat ze ook echt geil is, elke keer als ze zo kijkt of kreunt... ikke nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Nadia krijgt meteen een gruwelijk geile kop, bij het eerste kusje.![]()
Ik word er niet warm of koud van!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef riri het volgende:
wat zoent die dennix verschrikkelijk...wat een mietje
eeeeeeeeecht niet!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar denk jij dat ze ook echt geil is, elke keer als ze zo kijkt of kreunt... ikke niet![]()
-/- alsofquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
Nadia en Dennis zoenen alsof ze zwakzinnig zijn.
Ik word gek van dat domme what to do what to do...waar hebben ze dat vandaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub haalt zichzelf in 't spel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter Nu ff heel eerlijk, Waar is Huub in al die maanden al mee bedreigd!!!!!!
Die doet gewoon na wat ze in sexfilms gezien heeft omdat ze denkt dat het zo hoort...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar denk jij dat ze ook echt geil is, elke keer als ze zo kijkt of kreunt... ikke niet![]()
die hondjes slachten, hop de BBQ en snollie haar eigen ratten voorschotelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hun ogen dwalen tijdens het zoenen constant af naar de andere bewoners of de camera'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Nadia krijgt meteen een gruwelijk geile kop, bij het eerste kusje.![]()
hij wordt kaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef wolferl het volgende:
Wat is er met Jaaps haar?
allebei loze dreigementen. ligt t er alleen aan wie t uit. dat is wat de recatie op t forum bepaalt. niet de inhoud, maar de boodschapperquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
ze oefent in het meisje zijn , valt niet mee voor een marokaanse manquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die doet gewoon na wat ze in sexfilms gezien heeft omdat ze denkt dat het zo hoort...
Zou jij een vrouw met veel passie zoenen als ze niet meer dan een neukertje voor je was?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef riri het volgende:
wat zoent die dennix verschrikkelijk...wat een mietje
Zou dat kind ooit op een ochtend wakker worden en beseffen dat haar leven een grote leugen is?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die doet gewoon na wat ze in sexfilms gezien heeft omdat ze denkt dat het zo hoort...
tuurlijk dan heeft ze een odolquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dat kind ooit op een ochtend wakker worden en beseffen dat haar leven een grote leugen is?
Op deze post wilde ik nog graag even reageren. Ik lees inderdaad vaak met verbazing verschillende reacties naar jou en naar enkele anderen toe die duidelijk geen Huub en Lieke fan zijn. In dit bepaalde geval vind ik ook dat je een beetje doordraaft, maar over het algemeen heb je hier een heel goed punt. Sommige "fans" zijn een beetje weird.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je dat vind is legitiem. Ik zal je daar nooit persoonlijk op aan vallen. Wel zal ik op het forum mijn negatieve punten van die twee neerzetten. Als antwoord krijg ik dan regelmatig persoonlijk gerichte post terug. Daar zit het verschil.
-knip-
zij en iets beseffen? dat gaat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dat kind ooit op een ochtend wakker worden en beseffen dat haar leven een grote leugen is?
Gaat het jou dan zo makkelijk afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:50 schreef mahe het volgende:
[..]
ze oefent in het meisje zijn , valt niet mee voor een marokaanse man
Dat is wel een hele sterke Disana. Het kan voor ons allemaal gelden. Hoe weet je nu dat het een leugen is als je er midden in zit?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het weer zo'n overdreven reactie van haar. Alsof ze een juf is die kindjes moet aanmoedigen, alsof Brian zelf niet weet dat Amanda het leuk zal vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke meent wat ze nu zegt tegen Brian dat ze het tof van hem vind. Hij zou het zelf nooit menen tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |