ok..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm nee
Ik heb al een plannetje voor 7 en ik probeer of 8 kan. Zonder het land te verlaten he
Zonder het land te verlaten zei ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:06 schreef JDude het volgende:
Is dat Maastricht-Luik boemeltje geen NMBS? Of Roosendaal-Essen?
als laatste etappe kan dat welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder het land te verlaten zei ik
Dan kachel je toch even naar Randwyck of Eijsden? Of is alleen dat Roosendaalding van de Belgen?quote:
Dudequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan kachel je toch even naar Randwyck of Eijsden? Of is alleen dat Roosendaalding van de Belgen?
Geen idee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dude![]()
Bevalt het een beetje onder die steen van je?
gewoon kuukske blamen!! :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef JDude het volgende:
Dat hoor ik serieus voor het eerst
Denk ik
Dan mag je bijna museumspoorwegen wel meerekenen anders haal je het niet, tenzij je natuurlijk naast NS, Arriva, xx, veolivla en Syntus ook regioNS, Thalys en de grenstrajecten mee gaat rekenen. Enkele berichten hierboven zeg je het idd al wat in die richtingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm nee
Ik heb al een plannetje voor 7 en ik probeer of 8 kan. Zonder het land te verlaten he
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Deze is goed:
Mooiste of leukste omroepbericht in de trein deel 3
volgens mij wordt Randwyck nog wel door de NS bediend dmv de stoptrein naar Sittardquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Homo![]()
Eijsden wordt sinds 10-12-2006 helemaal niet meer bediend, en Randwyck alleen nog door Vealiolialio
Auch proficiatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef Willy84 het volgende:
[..]
volgens mij wordt Randwyck nog wel door de NS bediend dmv de stoptrein naar Sittard![]()
En door NSquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
en Randwyck alleen nog door Vealiolialio
Wat vind jij erger?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
en er is weer een spurtje van wat extra rood voorzien![]()
http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=1415
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |