Slaap wel , 7 pointsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wickedangel 7
Trusten allemaal
een stukje uit de bijbelvertalingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
welsh?
Ah, vandaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dit is ook een foto van "vroeger"
Met nóg een hint raad ik het vast wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
C'mon guys, het is nog wel zo'n sportief bandje!!!!
Nou, dat vergeef ik je wel hor, het is Hans vandenburgquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Gruppo Sportivo. Weet niet hoe hij heet
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
Met nóg een hint raad ik het vast wel.
quote:
Oh, dan kan ik je de hand schuddenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
(Ik wist het echt niet, hoor. Mijn geheugen en mijn hersens zijn niet helemaal in optima forma, geloof ik.)
En ik ook al nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik je de hand schudden
Ik ben de laatste week ook beslist niet in picobello staat qua hersens
Jamaar bij jou is het te verklaren!! Bij mij niet. Ik slaap te weinig denk ik. Alhoewel Lamon mij alsmaar op het hart drukt dat mensen die 5 tot 6 uur per nacht slapen briljant zijn qua geestelijke vermogensquote:
Daar heeft ie gelijk in tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
mensen die 5 tot 6 uur per nacht slapen briljant zijn qua geestelijke vermogens
Ja dat klopt!! Maar toch, zo smiddags net na de lunch kun je me opvegen hoor, zo moe! Maar savonds leef ik altijd weer helemaal op. Ben een echt nachtmens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Daar heeft ie gelijk in toch
We slapen alle 2 niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |