Om aan punten te komen moet je van alles bedenken.En ik heb idd veel getekend.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt als kleuter te veel van dat soort 'tekeningen' gemaakt
Nee sorry, ik moet dit wel goed rekenen. Noormannen of Vikingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef qonmann het volgende:
noormannnen
De Saami (ook Sami of Saamen) zijn een van oorsprong nomadisch volk dat het Noord-Scandinavische Lapland bewoont.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Saami?
Ik moet puntjes verzamelen, wyccie hijgt in mijn nekquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Ze lijken meer op uitzendkrachten van de kerstman.![]()
Ik ben ooit in Finland geweest en heb zo'n gek mutsje in de kast liggenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Ze lijken meer op uitzendkrachten van de kerstman.![]()
Plasterk +1quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef Plasterk het volgende:
[pulp fiiction
om je van de wijs te brengenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom heeft ie dan een oranje gevangenispakje aan![]()
Juistemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Plasterk het volgende:
uberman
ja maar wat voor schoenenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Schoenen die geen geluid maken.
Ze zijn bar lelijk, ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Highheels voor antroprosofen
quote:zijn sandalen die oorspronkelijk uit de Pyreneën komen. Ze worden gemaakt van canvas of katoen en een zool gemaakt van touw, eventueel verstevigd met een laag rubber eronder. Deze laag rubber wordt vaak zo gegoten dat het op touw lijkt. De touwen zool is het belangrijkste kenmerk van de
; het katoenen gedeelte varieert vaak van uiterlijk.
quote:De termis Frans en komt van het Catalaanse woord espardenya, wat op zijn beurt weer afgeleid is van het woord espar, de Catalaanse naam voor een sterke, touwachtige Mediterraneaanse grassoort, die gebruikt werd om touw mee te maken.
Ik keur het goed, het zijn espadrilles.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef Plasterk het volgende:
espadril
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik keur het goed, het zijn espadrilles.
Plasterk +1![]()
Punten deel 922:
Wickedangel 6
Terpentin07 1
qonmann 2
Iago 2
erkel 1
EricusMaximus 2
Plasterk 3
Punt is gegeven, anders stond ik nu voor een dilemmaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef ElizabethR het volgende:
Espadrilles
We postten vrijwel gelijktijdig, ik had het punt al gegeven. Sorry.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
volgens mij krijgt ER em?
Ja, ik heb een hekel aan meneer Keitel, dat verklaart hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Brrr. wat snel!
die gast is geweldigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hekel aan meneer Keitel, dat verklaart het![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Brrr. wat snel!
Hele enge gast, die Keitelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
bovendien stelde je een vraag met een citaat van zijn karakterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt vet irritant hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Heb ik ook last van op mn nieuwe laptop
Ow zou dat aan firefox liggen?? Wacht effe, dan ga ik dat eens proberen en ga ik nu windows openenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ook bij firefox.Kan ik dat ergens wijzigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |