waar heb je dat gedaan? Nu voel ik me wel bestolen bij bol.com. Kwil ook wel een dvd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:04 schreef Patch het volgende:
Ik heb me van alle Harry Potter-sites afzijdig gehouden, geen berichten gelezen in de kranten en als er iets op tv kwam, meteen afgezet. Daarnaast het boek via internet besteld, voor 14 Euro, kreeg er een Harry Potter DVD gratis bij.
Nergens last van gehad.
Maar inderdaad, spoileren is zoooo low....
?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:57 schreef Dagonet het volgende:
En Patch kennende geen Nederlandse site.
Jij had toch altijd van die speciale edities uit Japan enzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:00 schreef Patch het volgende:
[..]
?
Ik bestel vrijwel nooit iets op buitenlandse sites...
het was gewoon bij het Kruidvat.
DVD van Harry Potter, documentaire met Hugh Laurie
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij had toch altijd van die speciale edities uit Japan enzo?
Nee hoor, ik overdrijf een beetje. Ik ben gewoon niet vies van de films.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:55 schreef Houtspeer het volgende:
Je voelt je bestolen bij bol.com omdat een andere site er iets gratis bij geeft?
Ik las vroeger alle boeken van Horowitz. Ik vond het goede boeken, vooral de 4 delen met als eerste deel "kernenergie voor de duivel". Toch vind ik HP beter als Grieselstate. Het moet mogelijk zijn om verhalen te verbeteren, anders zouden ze nooit meer fantasy boeken kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het vetgedrukte klopt natuurlijk niet, maar de waarheid maakt de gelijkenis enkel groter: Filch is natuurlijk gewoon een smerige, vieze vent. Net als Gregor uit Groosham Grange.
Maar wat vond je er nou van? Goed of slecht?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Hahaha, ik liet me even gaan, sorry.
Nou ik vond die stukken die ze in de tent zaten behoorlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Roa het volgende:
Heerlijk boek, maar niet dik genoeg naar mijn mening![]()
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk... Ik denk dat ik de anticipatie naar een nieuw verhaal mis
Als 'ie dikker was had ze dat misschien interessanter kunnen makenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:58 schreef WinterWolvin het volgende:
[..]
Nou ik vond die stukken die ze in de tent zaten behoorlijk![]()
Maar dikker had zeker gemogen![]()
Ja en dan had ik niet half gapend zitten lezen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als 'ie dikker was had ze dat misschien interessanter kunnen maken![]()
Goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Maar wat vond je er nou van? Goed of slecht?
Vanaf boek 1 was het al overduidelijk dat Snape aan de goede kant stond. En na Harry's stiekeme kijkje in Snape's gedachten in boek 5/6 (?) was ook de reden bekend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:05 schreef sanakthe het volgende:
En de vette plotwendingen, dingen die je echt totaal niet verwacht (Snape).
waar baseer je dat op? omdat hij bij Slytherin zat?!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:18 schreef Lod het volgende:
Ondanks dat Snape aan de goede kant stond is hij in wezen slecht, bijna net zo erg als Voldemort. Dat vind ik dan wel weer mooi.
Hoe begreep jij uit de gedachten van Sneep in The Halfblood Prince dat Snape verliefd is op Lily en daarom door Dumbledore overgehaald is om haar zoon te beschermen? Je kan hoogstens twijfelen aan zijn motieven, maar Rowling schrijft steeds haar boeken zo dat je wel een vermoeden kan hebben, maar nooit een plotwending van tevoren kan raden. Je hebt de informatie die ze later geeft altijd nodig om uitsluitsel te geven. Na de eerste zes boeken konden we slechts speculeren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:18 schreef Lod het volgende:
[..]
Vanaf boek 1 was het al overduidelijk dat Snape aan de goede kant stond. En na Harry's stiekeme kijkje in Snape's gedachten in boek 5/6 (?) was ook de reden bekend.
Ondanks dat Snape aan de goede kant stond is hij in wezen slecht, bijna net zo erg als Voldemort. Dat vind ik dan wel weer mooi.
ik heb het nog niet allemaal doorgelezen, maar is dit niet beperkt tot en met HBP ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:02 schreef Dagonet het volgende:
http://hatrack.com/misc/who-is-snape.shtml
Een heel goede karakterstudie door veelvuldig bekroond schrijver Orson Scott Card.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |