Ja! Legergroen.quote:
Of blauw met groene lettersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Ja! Legergroen.
Of blauw, of lichtgroen![]()
Dat weet je of dat wil je?quote:
ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef linebear het volgende:
Ik hoop dat Jan Smit ook nog komt
Hehe nee joh ik gok ook maar watquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat weet je of dat wil je?
Volgens mij kan je dat nog niet eens weten, toch?
Hai!quote:
Ja was al bekend, waren niet zo veel mensen blij mee geloof ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
was dit al bekend hier? zo ja dan heb ik het gemist
Gothic/ rock-band Delain staat dit jaar op Lowlands. Zij zullen een 'silent-sessie' geven: Je kunt de muziek alleen horen door een koptelefoon, die je aangeboden wordt bij de entree van de tent. Delain zal te zien zijn in de Essent-Award tent, alwaar zij een akoestische sessie zullen geven. Vorig jaar gaf de band het album Lucidity uit.
Gothicsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Gothic/ rock-band Delain staat dit jaar op Lowlands. Zij zullen een 'silent-sessie' geven: Je kunt de muziek alleen horen door een koptelefoon, die je aangeboden wordt bij de entree van de tent. Delain zal te zien zijn in de Essent-Award tent, alwaar zij een akoestische sessie zullen geven. Vorig jaar gaf de band het album Lucidity uit.
Dat het alleen met koptelefoon te horen is wist ik nog niet; goed nieuws!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Voor de rest van het terrein bedoel jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat het alleen met koptelefoon te horen is wist ik nog niet; goed nieuws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |