Wij gaan dan hele andere dingen doen:')quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tsja, als ik nuchter ben, ben ik het helemaal met je eens. Als je met flink wat mensen dronken rond een groot vuur staat op een metalfestival is het stukken leuker.
Dan zijn vrij veel dingen een stuk leuker trouwens.
Hooooo-hooo-hooooooooquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:40 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Bier en Tieten Tralalalalalala?
Eigenlijk is al die shit sneu![]()
Dat jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hooooo-hooo-hoooooooo
WOOOOOOOOOO-HOOO-WOOOOOHOOOOHOOO!
Ik neem aan de je dat bedoeld?
Tjek, ik zie dan wel.. Ik kan er nu genoeg noemen welke ik wil zien, maar hoe 't dan loopt ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Byte_Me het volgende:
oh, ik ga niet eens plannen waar ik naar toe ga, loopt toch allemaal in de soep
Tsja, ik volg ook niet bepaald een vast schema als ik dronken ben. Soms kan ik me zelf gedragen, schijnt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wij gaan dan hele andere dingen doen:')
Wel iedere keer wat anders ( naja meestal:) )
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tsja, ik volg ook niet bepaald een vast schema als ik dronken ben. Soms kan ik me zelf gedragen, schijnt.
Zie mijn opmerking over 'Theo!'. Dus tenzij er iemand bij loopt die: "Hooooo-hooo-hoooooooo WOOOOOOOOOO-HOOO-WOOOOOHOOOOHOOO! " heet, wil ik het niet! horen!.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
R-E-S-T-E-C-P voor Brohymn! ja
en bij 88?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:29 schreef rubbereend het volgende:
bij 26 acts is de kans wel heeel groot dat er veel overlapt
De paar dingen die ik écht wil zien (Mad Caddies, Dizzee Rascal, Sonic Youth, Interpol) overlappen elkaar, of krijg ik toch wel mee, dus waarschijnlijk eindig ik verder het hele weekend bij Oost-Europese didgeredoo-acts en Patrick Jumpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Byte_Me het volgende:
oh, ik ga niet eens plannen waar ik naar toe ga, loopt toch allemaal in de soep
Hoeveel van die 88 denk je daadwerkelijk te gaan checken?quote:
Als ik ga vertrouwen op de stukjes tekst, wil ik waarschijnlijk ook wel 90% zien. Ze zullen er vast niet bij zetten dat het kut is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Ruud2007 het volgende:
helaas te weinig... kijk maar op pagina 2 bovenaan, zie je mijn blokkenschema's
Ik begin al te kotsen als ik de eerste 'whooo" hoor inderdaad.quote:
Pennywise - Bro Hymn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Pennywise gedoe? Whoooo?
linkje?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KloMg_aMk78quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Pennywise gedoe? Whoooo?
linkje?![]()
Ja dat is altijd errug gezellig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:23 schreef Baserunner het volgende:
Bro Hymn in de 24 uurs tent op donderdag avond![]()
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef Pietklaaso het volgende:![]()
Zoeen Hele goedemorgen !!
Over 15 dagen ben ik nu onderweg![]()
(volgens mij)
Norgquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
Wij zijn er meestal rond 12 uur ofzo
Is dat een... plaats?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:55 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Norg
Vorig jaar gingen we gewoon om half zeven al weg![]()
We waren er dan rond half negen- negen uur
Maarja die dijk is ook al wel gezellig![]()
( Alleen no way dat ik weer zo vroeg me nest uitga)
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef diedlaughing het volgende:
Ik ga met behulp van Wendy van Dijk een programma maken waarbij ze mij helpt mijn vrienden binnen te laten. Mocht zij onverhoopt toch nee zeggen
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:06 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Is dat een... plaats?![]()
maar dat vind ik idd ook wel een beetje aan de vroege kant ja, wij waren er om 12 uur en zaten bijna helemaal vooraan bij het hek![]()
Kan, maar wij zijn met een aardig grote groep en +- 20 tenten stop je niet zomaar ergens tussenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:10 schreef Byte_Me het volgende:
ik kom pas om een uur of 9 's avonds aan schat ik. eerst uitslapen, dan inpakken, nog wat inkopen doen. en vervolgens een uur of 3-4 reizen. ik kan dan altijd nog mn vaste plekje op camping 3 scoren.
Mmm waarom geloof ik er geen zak vanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef diedlaughing het volgende:
Van marktplaats:
Dames en heren,
Geen kut verhaal over mijn kleine zusje die ziek is, mijn vriendin die ik sinds de bevrijding niet meer gezien heb! Ik heb gewoon 3 mongolen vrienden ( Emma, Michèl en in mindere mate Chiel, ik bedoel jullie ) Deze zijn zo slim dat ze dachten dat de kaartjes vanzelf in de brievenbus zouden waaien.
Het volgende, zelf heb ik wel een kaart en nee die verkoop ik niet voor 500 euro, sterker nog ik verkoop hem helemaal niet. Ik ga gewoon, maar wel met mijn mongolen vrienden.
Hier is het plan. Ik ga met behulp van Wendy van Dijk een programma maken waarbij ze mij helpt mijn vrienden binnen te laten. Mocht zij onverhoopt toch nee zeggen dan heb ik jullie hulp nodig.
Ik sta vrijdag 17 augustus voor de ingangen van Lowlands. Mensen die gaan en nog een kaart over hebben kunnen mij herkennen aan mijn mooie uiterlijkIk betaal max ¤ 175,- per kaart en je krijgt een bananen sinaasappelshake op het terrein ( Zeg nou zelf, alleen die shake is al de moeite waard )
Jullie krijgen dus zeker jullie geld en ik weet zeker dat de kaart echt is en dus binnen kom.
Mensen die hier geld willen verdienen over de rug van Lowlandsgangers die moeten maar lekker gaan beleggen en hier wegblijven!!! Kom op echte Lowlandsgangers MAKE LOVV NOT WAR!!!
Groeten van Yvo de Voogd
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ja het is ook wel leuk, maar op een gegeven moment wil je toch wel naar binnen
Scheelde wel dat ze vorig jaar de hekken eerder open deden!
Dat vraagt om een aantal Fake Beidingenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:48 schreef diedlaughing het volgende:
nog eentje op marktplaats![]()
Op 7 augustus a.s. komen er in ons groepje door omstandigheden 3 Lowlands tickets beschikbaar.
Deze 3 tickets gaan weg in één koop. Bieden per stuk heeft geen zin; je bod is de TOTAALPRIJS VOOR ALLE 3 DE TICKETS.
Géén fake biedingen; géén fake tickets! Desnoods lopen we met je mee door de hoofdentree om de geldigheid ervan aan te tonen.
The real deal dus. Nú kopen is straks feesten.
Startbod minimaal 600 euro. Afhalen kan in overleg na afspraak aan huis.
Alleen lowlands. ('05 en '06) Ik zal wel iets gemist hebben, tussen SLAAAYUUR!!! en IMPREGNERENNN!!! door.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:44 schreef Ruud2007 het volgende:
zeker nog nooit naar festivals of iets dergelijks geweest?
JA! Dat herken ik wel jaquote:
Op marktplaats dacht ik niet. Op Ebay welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:51 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dat vraagt om een aantal Fake Beidingen
Ben je verplicht iets af te nemen als je hebt geboden?
Dan doe ik het maar niet
Ja! Legergroen.quote:
Of blauw met groene lettersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Ja! Legergroen.
Of blauw, of lichtgroen![]()
Dat weet je of dat wil je?quote:
ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef linebear het volgende:
Ik hoop dat Jan Smit ook nog komt
Hehe nee joh ik gok ook maar watquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat weet je of dat wil je?
Volgens mij kan je dat nog niet eens weten, toch?
Hai!quote:
Ja was al bekend, waren niet zo veel mensen blij mee geloof ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
was dit al bekend hier? zo ja dan heb ik het gemist
Gothic/ rock-band Delain staat dit jaar op Lowlands. Zij zullen een 'silent-sessie' geven: Je kunt de muziek alleen horen door een koptelefoon, die je aangeboden wordt bij de entree van de tent. Delain zal te zien zijn in de Essent-Award tent, alwaar zij een akoestische sessie zullen geven. Vorig jaar gaf de band het album Lucidity uit.
Gothicsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Gothic/ rock-band Delain staat dit jaar op Lowlands. Zij zullen een 'silent-sessie' geven: Je kunt de muziek alleen horen door een koptelefoon, die je aangeboden wordt bij de entree van de tent. Delain zal te zien zijn in de Essent-Award tent, alwaar zij een akoestische sessie zullen geven. Vorig jaar gaf de band het album Lucidity uit.
Dat het alleen met koptelefoon te horen is wist ik nog niet; goed nieuws!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Voor de rest van het terrein bedoel jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat het alleen met koptelefoon te horen is wist ik nog niet; goed nieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |