abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52144758
ik had dit weekend echt veelste veel op
en nu ligt er nog een tompouce voor mij maar die gaat dus echt wel de vuilnisbak in
pi_52144767
Wat zonde
pi_52145269
zo vandaag 60 km gefietst, goed bezig
heb wel absurd veel honger nu, en bij de lunch al warm gegeten
pi_52146165
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
zo vandaag 60 km gefietst, goed bezig
heb wel absurd veel honger nu, en bij de lunch al warm gegeten
Van veel fietsen krijg je idd heel erge honger zolang je je honger maar stilt met gezonde dingen ipv snacks is dat helemaal niet erg En 60 km is echt super goed bezig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52147090
ik ga maar een salade maken met tomaat, sla, feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing. redelijk gezond toch?
pi_52147130
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga maar een salade maken met tomaat, sla, feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing. redelijk gezond toch?
Op de feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing na wel (maar gewoon nemen wat je lekker vindt hoor ) Ik heb ook net een salade op met feta
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52147411
Chicolate, no offence of zo, ik ken je verder niet maar ik klikte toevallig op dit topic en zag je al erg lage BMI staan, je nóg lagere streef, en je redelijk obsessed posts... Sorry dat ik het zeg maar in mijn hoofd komt meteen één woord op: EETSTOORNIS! Misschien nu nog niet, maar hoe je praat zit je erg in de gevarenzone wat dat betreft. Je koppelt eten heel erg aan emoties, eet erg weinig, en als je een keer wat lekkers eet bestempel je dat als "gevreet". Je kán gewoon niet dik zijn met dat BMI, dus pas alsjeblieft op.
pi_52148099
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Chicolate, no offence of zo, ik ken je verder niet maar ik klikte toevallig op dit topic en zag je al erg lage BMI staan, je nóg lagere streef, en je redelijk obsessed posts... Sorry dat ik het zeg maar in mijn hoofd komt meteen één woord op: EETSTOORNIS! Misschien nu nog niet, maar hoe je praat zit je erg in de gevarenzone wat dat betreft. Je koppelt eten heel erg aan emoties, eet erg weinig, en als je een keer wat lekkers eet bestempel je dat als "gevreet". Je kán gewoon niet dik zijn met dat BMI, dus pas alsjeblieft op.
Is niet erg, ik weet dat mn streefgewicht ziek is, veel te laag. Maar eigenlijk ben ik al bijna op streefgewicht: 60 kilo vind ik heel erg mooi, en dat ben ik al bijna (met inderdaad, een redelijk strakke buik)

Ik bestempel mijn wat lekkers eten als gevreet, op het moment dat ik er misselijk van ben geworden. Zoals gister, toen had ik halve zak drop op, 4 boterhammen, enorm bord avondeten, rol koekjes, 3 toetjes en nog meer dat soort ongezondere spul. Tja, dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik een vreetbui had.

En nu heb ik buikgriep ofzo. Tijdens mn werk voelde ik me de afgelopen 2 dagen al niet lekker, en mn buik was helemaal opgezet. Ik ben blij dat mn broeken ondertussen te groot zijn, hij stond zo bol en nu konden ze tenminste nog gewoon dicht. Na wc (sessie van een halfuur ofzo) voelde het weer wat beter. Maar voel me nu echt beroerd, ziek en heb morgen een vrije dag He fijn ... (en kwam er ook nog eens achter dat ze me onderbetalen, zelfs mn collega van een jaar jonger verdient 1,50 per uur meer)

Ik haat ziek zijn
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52148250
Vreetbuien lok je uit door te weinig te eten. En die opgeblazen buiken kunnen ook komen door een rommelig eetpatroon. Als je maag helemaal leeg is, en je eet daarna je maaltijd, mja, da's vragen om problemen.

Ik zeg het omdat ik het heel erg van mezelf herken, maar dan vijf jaar geleden. Dat is heel lang gegaan op de manier waarop jij beschrijft, totdat ik op een gegeven moment ontslag nam, thuis kwam te zitten, en het écht te ver ging. Uiteindelijk was ik de hele dag bezig met eetbuien/braken/niet-eten. Gelukkig ben ik er weer helemaal vanaf, het heeft me acht maanden geduurd of zo, maar het is zó zonde, je verspilt zo veel van je leuke tijd met ziek/zwak/misselijk zijn...

Succes meis.
pi_52148396
Het gaat nu inderdaad niet goed, nu ik niet naar school ga. Daarom hoop ik eigenlijk dat school weer begint: dan eet ik regelmatig, gezond en genoeg. Maar doordat het nu vakantie is, ik in Italie nauwelijks at, en nu op mn werk ook niet echt regelmatig eet, voel ik me niet echt geweldig meer. Maar wat ik op dit moment heb, is echt een buikgriep en heeft weinig te maken met mn eetpatroon denk ik. Ik baal echt van hoe ik me voel op dit moment. (lichamelijk en geestelijk)

Ik braak gelukkig niet (en ben ook NIET van plan anorexia te krijgen)

Maar bedankt
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52150829
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op de feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing na wel (maar gewoon nemen wat je lekker vindt hoor ) Ik heb ook net een salade op met feta
ach, ik ben in ieder geval al de Mac en de pizzeria voorbij gefietst, das al heel wat. niet dat ik dat niet mag hebben, maar niet icm een warme lunch, dat wordt iets teveel van het goede.

en lekker he feta! (alle kaas trouwens wel)
pi_52150982
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ach, ik ben in ieder geval al de Mac en de pizzeria voorbij gefietst, das al heel wat. niet dat ik dat niet mag hebben, maar niet icm een warme lunch, dat wordt iets teveel van het goede.

en lekker he feta! (alle kaas trouwens wel)
sommige geloven dat je alle kaas moet laten staan als je wilt afvallen
maar dat zou ik niet kunnen
pi_52151317
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sommige geloven dat je alle kaas moet laten staan als je wilt afvallen
maar dat zou ik niet kunnen
nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt. ik kan me niet druk (echt) maken om colorieen, ik eet gewoon wat ik lekker vind. ik hou het alleen bij ontbiijt, lunch avondeten, en daarbij sport ik 4/5 keer per week. werkt goed. bovendien moet je wel goed eten als je veel sport, anders trek je het niet.
pi_52151405
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt.
kaas is best vet; met die beredenering kun je allerlei vettigheid gaan eten, zolang je maar 'genoeg sport' Kaas, net als alle vette producten, moet je met mate eten. (en ja, je hebt natuurlijk slanke kaas)
pi_52152137
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt. ik kan me niet druk (echt) maken om colorieen, ik eet gewoon wat ik lekker vind. ik hou het alleen bij ontbiijt, lunch avondeten, en daarbij sport ik 4/5 keer per week. werkt goed. bovendien moet je wel goed eten als je veel sport, anders trek je het niet.
probleem bij kaas zijn niet de calorieen maar de vetten
pi_52152871
Zo, na 5 weken niet geweest te zijn ben ik vanavond weer lekker naar de sportschool geweest Heb me flink utigesloofd en het was echt lekker Eerst 25 minuten op de crosstrainer, toen 3 kwartier krachttraining ( 12 verschillende apparaten) en toen nog een kwartier op de loopband. Goed bezig geweest dus Nu Peter geen vakantie meer heeft, en ik dus weer veel in Deventer zal zijn, toch maar proberen om wat regelmatiger te gaan. Ja, 1 keer per maand is ook regelmatig, maar ik wil toch wel 2-3 keer per week proberen vol te houden, anders helpt het nog niet echt natuurlijk.
pi_52153980
Pfft kon de verleidingen niet weerstaan Hééél wat frituursnacks op, paar magnums, naast mn gewone maaltijden dan.. maar kheb gelukkig wel gekookte aardappelen, biefstuk en sla op, dus dan is alles weer goed.. morgen extra weinig eten, dan zitten we weer op schema..
pi_52155648
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef STING het volgende:

[..]

kaas is best vet; met die beredenering kun je allerlei vettigheid gaan eten, zolang je maar 'genoeg sport' Kaas, net als alle vette producten, moet je met mate eten. (en ja, je hebt natuurlijk slanke kaas)
ik eet anders vrijwel dagelijks kaas en ben toch al 17 kilo afgevallen door veel te sporten.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 06:55:24 #194
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52158974
Het is ook echt geen onmogelijkheid om af te vallen als je kaas eet, maar het wordt er wel makkelijker door. Als jij twee broodjes met kaas eet, krijg je via die kaas 150 kcal(standaard gouda, 20 gram per broodbeleg) binnen. Als je de kaas vervangt door bijvoorbeeld kipfilet, krijg je ruim 100 kcal minder binnen. Op een dieet van 2000 kcal(standaard voor een vrouw) is dat toch al 5% minder. Het scheelt misschien niet veel, maar helpen doet het zeker.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52159146
en ik weeg weer 72
ok het is niet mijn oficiele weegdag maar dan nog denk niet dat ik die 70 nog haal deze week
kennelijk heb ik toch heel raar/weinig gegeten op vakantie
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:18:05 #196
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159294
geef het wat tijd Miss_S, vermageren is een kwestie van aanpassing van je levensstijl, voeding en beweging. het is zelfs nefast voor je mocht je snel snel snel vermageren. Want dan zit het er ook weer snel snel snel bij... geduld is je leermeester ... btw je komt ook van een eind he? Wat zie ik in de tabellen dat je al bijna 30 kilo kwijt bent ? Dat is toch een opstker waard hoor! Dus gewoon geduld... en niet afgeven
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:20:52 #197
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159310
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik eet anders vrijwel dagelijks kaas en ben toch al 17 kilo afgevallen door veel te sporten.
Mijn ervaring is dat als je sport (dagelijks of om de twee dagen) dan mag je eten wat je wil... gezond voedsel dan wel, ook kaas, kip, pasta, slaatjes, ... etc etc ... maar geen chocolade (duh) of snacks... want dat is nefast. SPORT IS DE SLEUTEL...zonder ga je wel afvallen maar zal het er ook weer snel bijkomen. OOk verbrand je al je spieren als je jezlf uithongert en dat wou ik echt wel niet. ik ben gisteren gaan zwemmen (1.30u) en het voelde goed ...Maar sport is de shit ! You have been warned
pi_52159357
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 07:50 schreef Miss_S het volgende:
en ik weeg weer 72
ok het is niet mijn oficiele weegdag maar dan nog denk niet dat ik die 70 nog haal deze week
kennelijk heb ik toch heel raar/weinig gegeten op vakantie
Mogge
Heel erg veel gelopen misschien? Dat doe ik altijd wel op vakantie! Gisteren in totaal trouwens ook wel 2 uur gelopen, vandaag ga ik weer hardlopen (eerst naar huis toe). Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, want morgen en overmorgen van 7:30-22:00 werken (pfff....) en dan kan ik op het werk mee eten en donderdag ga ik dan weer naar m'n ouders. Kwilde mn vriezertje juist laten ontdooien en ik vind het stom om meer dan een stuk vlees te kopen en er eentje op te eten... Misschien gewoon boterhammen ofzo dan maar... Donderdag ook weer wegen dus!
Het mooi kotsende meisje.
pi_52159429
Zo te zien ben ik niet de enige met een terugval na de vakantie
Ik merk bij mezelf dat ik opnieuw weer in het discipline ritme moet komen, qua eten en sporten.
Met sporten pas vorige week weer begonnen en het eten moet zich nog steeds wat aanpassen.. ach ja het houdt je (niet) van de straat.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:40:37 #200
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159478
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Mogge
Heel erg veel gelopen misschien? Dat doe ik altijd wel op vakantie! Gisteren in totaal trouwens ook wel 2 uur gelopen, vandaag ga ik weer hardlopen (eerst naar huis toe). Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, want morgen en overmorgen van 7:30-22:00 werken (pfff....) en dan kan ik op het werk mee eten en donderdag ga ik dan weer naar m'n ouders. Kwilde mn vriezertje juist laten ontdooien en ik vind het stom om meer dan een stuk vlees te kopen en er eentje op te eten... Misschien gewoon boterhammen ofzo dan maar... Donderdag ook weer wegen dus!
Goedemorgen! Zou heel goed kunnen dat ze spier aangekweekt heeft, dat zorgt ook voor gewichttoename he tis nie allemaal kommer en kwel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')