Hallo,
Ik ga op mezelf binnenkort (eerst lekker vakantie vieren) en ik heb nog heel wat speelgoed liggen waar ik vanaf ben gegroeit.
Ik heb er ooit geld neer voor gelegt, maar de mobieltjes zijn tegenwoordig niets meer waard natuurlijk.
Een;
Nokia 2600
Nokia 3210 (Jawel! DE klassieker van Nokia)
Siemens C55
Nokia 6020
Apple Ipod Mini 4 GB
Game MP4 Player met een 2 MegaPixel Camera 1 Gig (Uit te breiden met sd kaartjes)
Say cheese
;
- Nokia 2600
![]()
![]()
- Nokia 3210
![]()
![]()
![]()
- Siemens C55
![]()
![]()
- Nokia 6020
![]()
![]()
- Apple Ipod Mini 4 GB
![]()
![]()
- Games MP4 Speler met 2 MegaPixel Camera
![]()
![]()
![]()
Nokia 2600Mooi simpel toestel, geen overbodige extra's en een batterij die nog opentop in orde is!
Krasloos!
RichtPrijs; 15,-
Nokia 3210 (Jawel! DE klassieker van Nokia)De oude klassieker, wie kent hem niet. Batterij is nog redelijk, gaat zeker nog 2 dagen mee per batterij.
Aardig wat krasjes, kleine krasjes, maar je ziet ze wel in 't licht.
Voorkant op het scherm ook wat kleine gebruikerskrasjes.
RichtPrijs; 10,-
Siemens C55Ziet er nog goed uit, simpel toestel. Batterij is nog erg goed, Siemens dus ja, gaat op ze minst nog 4 dagen mee!
Wat gebruikerskrasjes.
RichtPrijs; 15,-
Nokia 6020Splinternieuw!
Hij zit compleet in de doos, ongebruikt!
Gegarandeert
Apple Ipod Mini 4 GBDe Mini Ipod MP3 speler.
Inmiddels al 2 jaar oud.
Batterij is naar de haaien, gaat 7 nummers mee ofzo.
Ik heb hem als Stereo gebruikt dus dan blijft hij doorspelen omdat hij de spanning van de stereo zelf krijgt.
Aardig wat gebruikerskrasjes dankzij een vriendin die zat te luisteren en toen opeens wegliep terwijl der doppen nog in der oren zaten. Dus hij heeft wat GLIJkrasjes.
RichtPrijs; 100,-
Game MP4 Player met een 2 MegaPixel Camera 1 Gig (Uit te breiden met sd kaartjes)Mooie krasloze MP4, MP3 speler. Gekocht in beverwijk 2 maanden geleden.
Toch overbodig geworden, zelfs het doorzichtige "plakkertje" zit nog op het display.
1 Gigabyte aan geheugen. Zelf uit te breiden door SD kaartjes (max 2 gig dacht ik).
Er zit ook een 2 Megapixel camera op, mooie foto's maakt hij.
Ik heb gelezen (of het waar is, is nooit zeker natuurlijk) dat je Sony PSP's spelletjes erop kunt zetten.
De MP4 speler heeft hetzelfde model als de PSP zoals jullie kunnen zien, maar hij is kleiner.
Mooi kwaliteit geluid komt er ook uit.
RichtPrijs; 100,-
Groeten Johnny
Ik woon in LELYSTAD
[ Bericht 4% gewijzigd door KrayzieJay op 31-07-2007 22:21:24 ]