ja, dat dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef GlazenKaak het volgende:
Weer sms'en, "sorry, m'n vorige sms moest naar iemand anders!" en dan vervolgens compleet negeren?![]()
Da's inderdaad de beste smoes denk ik. Beter is meteen er achter aan berichten dat je een foutje maakte, maar daar ben je nu wellicht te laat mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:36 schreef Guncta het volgende:
Zeggen dat je erg kinderachtige vrienden hebt. Zo erg zelfs dat je altijd je telefoon bij je moet houden..
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, fiets is tegen alle humor die niet pro-neger isquote:
Als iets pro-neger is is 't bij voorbaat al geen humorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, fiets is tegen alle humor die niet pro-neger is
alle modjes schijnen van dat soort trekjes te hebben trouwens![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:15 schreef ne0n het volgende:
stuur haar een link naar dit topic :P
1 |
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als iets pro-neger is is 't bij voorbaat al geen humor![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:22 schreef bijdehand het volgende:
Zeg dat je kanker hebt en dat je die dag chemo hebt... en afspreken in het ziekenhuis!
Werd hij er hard van?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:37 schreef Hanstin het volgende:
Had ik ook 1 keer gedaan alleen mijn smsje moest eigenlijk naar mijn vriendin gaan ging hij naar mijn baas van werk (ging over dat tieten er dikker eruit zien in streepjes truien) mijn baas vond het wel hard gelukkig
Die smoes zal het beste werken denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:22 schreef bijdehand het volgende:
Zeg dat je kanker hebt en dat je die dag chemo hebt... en afspreken in het ziekenhuis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |