quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:37 schreef RedGuy het volgende:
Verdomme, ze waren een straat achter me..
Haha, ik dacht ook bij mijzelf; wat een hobbies heeft die gast.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Ruder het volgende:
Moddergat was wel humor
Maar wel een saai gebeuren daar in het hoge noorden. Ik heb wel eens interssantere gasten gezien bij Nu we er toch zijn. Al was die opa die bijna alles kon wel weer erg leuk
Uiteindelijk toch wel terecht als je ziet hoeveel christenhonden er nu in die omgeving zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:39 schreef VoreG het volgende:
Toch leuk dat ze trots zijn op Bonifatius terwijl die Dongeradelerersraars hem hebben omgebracht
Dat vond ik wel raar. Bood ie dat aan, vervolgens brengt Eddy hem weer aan het twijfelen, besluit ie het weer niet te accepteren en daarna zie je ze bij een ander huis aanbellenquote:Op woensdag 13 februari 2008 06:42 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die burgemeester was ook zo typisch met z'n 'Ik rij jullie hoogstpersoonlijk naar een hotel'
waarschijnlijk heeft Eddy achter de schermen gezegd dat bij mensen slapen betere tv geeft..quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vond ik wel raar. Bood ie dat aan, vervolgens brengt Eddy hem weer aan het twijfelen, besluit ie het weer niet te accepteren en daarna zie je ze bij een ander huis aanbellen.
Dat waren er een hoop inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Tering wat veel vrachtwagens en bussen.
Tijd voor meer buitenland lijkt me een beter ideequote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Hij wordt zelfs op straat door mensen herkend...
Tijd voor een nieuwe Nu We Er Toch Zijn-presentator.
Mwah, in NL is ook nog genoeg te testen hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd voor meer buitenland lijkt me een beter idee
Maar iedereen kent het principe al, dat maakt het wat minder leuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah, in NL is ook nog genoeg te testen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |