Daar zat ik wel op te hopen inderdaad, maar dat zat er helaas niet in.quote:Op zondag 9 september 2007 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze die dag daarna niet nog terug waren gegaan naar die snackbar om verhaal te halen, zou mooie tv opgeleverd hebben!
Dat moet wel HEEL lang geleden zijn geweest danquote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef tralalala het volgende:
Ursel de Geer was ook al bij haar geweest![]()
Ja ik ook, alleen gaat dat nog tijdje duren ben ik bang.quote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Haunter het volgende:
Ik vind het ook wel weer tijd voor normale afleveringen
Iddquote:Op zondag 16 september 2007 22:26 schreef pascalheister het volgende:
btje jammer dat Lloret met al die nederlanders
quote:Happy NY, Folks!
En het gewone leven gaat door,...
De 5e & 6e ein-de-lijk weer een regulier weekend Zoëyzo op 3fm, en met een prettige in de rubriek ‘Gitaarmuziek’. Rihanna mag er aan geloven. Ze zingt ‘Please, don’t stop the music’ en ik zal dan ook niet stoppen met gitaarspelen door haar laatste singletje,...
Check ff op deze site onder ;paintings ;n laatste kwastenvrucht geboren tijdens mijn amandel-recovery-periode. Ach, ;t is gewoon een fout lekker wijf, zo’n British Page 3-dingetje. Schildert wel prettig weg hoor,...
Qua TV: vanaf 8 januari is het weer op de buis!
Een geheel nieuwe reeks van Nu we er toch zijn op ned 3 om 21.30! Jahaaa!
Samen met Cameraman Jasper en Geluidsman Arjan zijn we t/m eind maart op pad om de gastvrijheid van Nederland te testen, en kan het zomaar zijn dat we bij jou in de gang staan. Laat ons in jouw voertuig rijden, sta aan ons je laatste varkenshaas in pepersaus af, laat m;n geluidsman naast jouw vrouw in bad zitten, en laat onze cameraman in een geluidsdichte kelder vér van ons allen weg slapen (hij snurkt namelijk nogal),... Maakt niet uit hoe, maar zijt gastvrij (11e gebod?), want alleen dán komt de gouden plak aan de muur van jouw gemeentehuis.
En dat is aardig toch?
Tot bij je aan de voordeur!
X
En die is vanavond om 21.30 op Nederland 3quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:49 schreef IedeK. het volgende:
Hij is in mijn gemeente een paar weken geleden geweest. (Noordoostpolder)
Ik weet al wat de uitkomst is.
Idd, moet nu gelijk de eerste missenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dinsdag, wat een stomme dag ervoor! Zondag was toch echt beter.
Nu we er toch zijn uit Zweden??? Prachtland! En volgens mij een van de meest gastvrije landen ter wereld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
En die is vanavond om 21.30 op Nederland 3
Hoor net ook op 3FM van Eddy zelf dat ze deze zomer opnames in Zweden gaan maken
Zweden=Vrouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
En die is vanavond om 21.30 op Nederland 3
Hoor net ook op 3FM van Eddy zelf dat ze deze zomer opnames in Zweden gaan maken
Ga je niet dood aan, gewoon etenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Die stukken vlees die ze in hun mond propten waren helemaal niet gaar toch?
Wat een droogkloot inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Goud, maar wat een fucklord van een burgemeester
Stel je voor dat hij 40 dagen geen seks mag hebben!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Goud, maar wat een fucklord van een burgemeester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |