Zal wel niet zo´n arme man geweest zijn denk ik dan. Was wel een aardige aflevering, maar geef mij maar die in NLquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik snapte 'm even niet hoor. Dat mens die de Febo miste () was 19 toen ze naar spanje ging, bleef daar slapen bij een vent van 40 (
), en na 5 jaar vond ze 'm wel leuk ofzo... wtf deed ze daar dan 5 jaar lang zonder 'm leuk te vinden?
??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:55 schreef NrSiX het volgende:
duurt lang met die uitzending op internet :S maar ik ben het er wel mee eens, nederlandse versie is wel beter
nope, iig niet op de website van bnn.. nog ff geduldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
??
Ik heb gisterochtend de uitzending van afgelopen zondag al bekeken via uitzendinggemist op mijn xbox.... Staat hij nog niet tussen de afleveringen op het normale uitzendinggemist?
Mooi!, Ik heb het afgelopen zondag gemist..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef kikoooooo het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5358839&md5=87a3c37673a575da3767c9ecce7a7e75
Da's wel een heel erge budget-vakantie...quote:Op zondag 2 september 2007 22:11 schreef 7eVeNL het volgende:
LOL! uit de vuilnisbakken vreten! heerlijk gastvrij![]()
Ah, dus toch! Had het niet verwacht.quote:Op zondag 2 september 2007 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Ze werden net toch best ruw uit een zwembad weggestuurd, dat gaat in ieder geval géén goud worden dit keer.
Wel dusquote:Op zondag 2 september 2007 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Ze werden net toch best ruw uit een zwembad weggestuurd, dat gaat in ieder geval géén goud worden dit keer.
Wat een zeikwijven waren dat zeg.quote:Op zondag 2 september 2007 22:02 schreef Sirolf het volgende:
opzich wel begrijpelijk als je mensen in je zwembad ziet.quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een zeikwijven waren dat zeg.![]()
Als ze het niet hadden gevraagd dan zou ik het wel begrijpen, maar dat hadden ze dus wel gedaan.quote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef roburt het volgende:
[..]
opzich wel begrijpelijk als je mensen in je zwembad ziet.
Jaaquote:
Doen ze wel hoor, de laatste 2 afleveringen zijn Salou en Lloret de Marquote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef RuutR het volgende:
Ik vond die ' pirates' in Alicante ook wel geinig
Verder echt een geweldig programma en zelfs nog iets beter dan de Nederlandse editie vind ik
Wel jammer dat ze Salou niet aan doen
vraag me alleen af hoe ze aan geld komen.quote:Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef w8jij17 het volgende:
Die gasten die een jaar door Europa cruisen. Love, peace and harmonie. En zo is 't!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |