Dat weet ik maar hoor toch ook lavalampquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lavalamp, versta jij dat ook?
Ze zingen: "Your love alone is not enough"
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
Slim die Rachid Finge. Begint direct het nieuws te lezen nu we hier een poll hebben.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
ow, jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik wist het toen ik dat typteik ga het niet uitleggen
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen toch echt wel hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!
Oh, dan zit ik hier precies goed....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!
johquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lavalamp, versta jij dat ook?
Ze zingen: "Your love alone is not enough"
Misschien een lange kabel aan de fax zitten die voor vertraging zorgt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen toch echt wel hoor...
Of zou ik soms een fax gemist hebben?![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Of hij staat misschien op de kabelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Misschien een lange kabel aan de fax zitten die voor vertraging zorgt?![]()
Vooral "cosmic girl" vind ik erg goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ik vind die Jamierooookwaaaaaaai steeds beter eigenlijk
Nee, ik val alleen 2 weekjes inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen wekko, maar jij werkt bij 3fm heb ik dat goed opgevangen nou![]()
Erg lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
Da's trouwens Alyssa Milano bovenin Fok! hè. Alleen in spiegelbeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, jullie zijn me lievjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding] Heej lieverd (hihi, zo noem je ons ook altijd [afbeelding])
http://domienverschuuren.nl/cms/entry.php?id=498&w=domienverschuurennl#commquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Misschien een lange kabel aan de fax zitten die voor vertraging zorgt?![]()
OF een draadloze fax? (dan wil je ook nog wel eens achterlopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of hij staat misschien op de kabel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |