quote:
Urby legt uit:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Longmen het volgende:
Wat krijgen die voetballers allemaal vroeg kinderen.
quote:'Voetballers komen nu eenmaal vaak op jonge leeftijd in een groep volwassenen terecht en worden vervolgens ook als volwassene bekeken. Dn ga je vanzelf op een andere manier naar bepaalde dingen kijken. Daarnaast is het makkelijk een kind op de wereld te zetten als je het jezelf kan veroorloven.'
Dan gaat hij naar jullie... jullie zoeken ook nog iemand aan die kant...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef fuckbuddy het volgende:
En dan koopt Ajax in de tussentijd een andere spits en willen ze Suarez niet meer.
Dat lijkt me geweldig.
FC Groningen is ook klaar met hem dan, Suarez speelt een gevaarlijk spelletje denk ik zo.
Ik wil het nog allemaal wel eens zien hoe dit gaat lopen
De beste man heeft een puntquote:
Nope wij zijn "klaar" zeg maar met inkopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:12 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Dan gaat hij naar jullie... jullie zoeken ook nog iemand aan die kant...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nope wij zijn "klaar" zeg maar met inkopen.
quote:Volgens technisch directeur Marcel Brands is AZ enkel nog op zoek naar een linkermiddenvelder.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nope wij zijn "klaar" zeg maar met inkopen.
@Heatwave,
Ik was meer benieuwd naar de bron zeg maar.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik verwacht trouwens nog 1 speler die erbij komt van Brands
quote:Ajax test 17-jarige spits uit Kameroen
Maandagavond speelde een 17-jarige spits mee met Jong Ajax, afkomstig uit Frankrijk. De in Kameroen geboren Wesley Ngobaheng doorliep de jeugdopleiding bij le Havre. Tegen Volendam viel hij geblesseerd uit
En Suarez is een linkshalf wil je zeggenquote:
Ook al kan je het veroorloven, op zo'n jonge leeftijd vader worden. Brrr, hij liever dan ik. Kom je thuis van een wedstrijd waar al de hele tijd aan je kop is gejankt door het publiek begint kleine Urby ook nog eens te miepen. Als dat maar niet ten koste gaat van zijn spel!!quote:
Ook met die nieuwe Spanjaard erbij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ook wel grappig dat Urby het heeft over een volwassen omgeving, volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd bij Ajax net boven de 21
Een tweede spits achter Huntelaar kan geen kwaad natuurlijk. Of moeten we hem zien als (verkapte) linksbuiten?quote:
nee, maar das weer een andere discussie...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef Strooper het volgende:
[..]
En Suarez is een linkshalf wil je zeggen![]()
Toen ie 9 maanden geleden zijn snikkel erin stopte wist ie nog niet dat die Spanjaard zou komenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ook met die nieuwe Spanjaard erbij?
Elke werkomgeving is volwassen. Of dat nu bij Ajax is of bij de plaatselijke houtzagerij! Dus die kerel kletst weer uit zijn nek. Over het algemeen vind ik voetballers maar kinderen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ook wel grappig dat Urby het heeft over een volwassen omgeving, volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd bij Ajax net boven de 21
En zijn naam leek nog wel zoveel op de nick van BonJoviquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef sjimz het volgende:
De geruchten over Bojinov kunnen ook de ijskast in.
Hij gaat voor 8,5 miljoen naar Manchester City.
Die ploeg koopt ook maar alles wat los en vast zit he. Is die Samaras overbodig geworden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef sjimz het volgende:
De geruchten over Bojinov kunnen ook de ijskast in.
Hij gaat voor 8,5 miljoen naar Manchester City.
Die hebben toch ook zo'n miljardair als voorzitter nu?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die ploeg koopt ook maar alles wat los en vast zit he. Is die Samaras overbodig geworden?![]()
(ja sorry oftopic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |