abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51993103
Goossens heeft pas een contract gekregen. Ik weet niet of hij al in het 2e heeft gespeeld.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51993243
Lastig hoor, het zoeken naar een geschikte speler voor de linkerkant. Want welke alternatieven zijn er nu echt?

We hebben de spelers uit Frankrijk (Thomert, Capoué en Elmander) die gelinkt zijn, Delgado die al weken wordt genoemd, Xabier Prieto hetzelfde verhaal, dan is er Barry Robson, worden er hele lijstjes Zuid-Amerikanen gepost op het Ajax Netwerk nu Van der Zee er is en dan werden Modric en Milevskiy genoemd. Weinig echt specifieke linksbuitens op zich.

In Duitsland zou je kunnen denken aan Sibusiso Zuma (Bielefeld), een zeer spectaculaire speler, maar weinig doelgericht. Albert Streit van Stuttgart zou een goede zijn, maar lastig haalbaar.

Uit Spanje dan Santiago Ezquerro en diverse grappenmakers (of niet?) noemen Diego Capel.

Kortom, het is gissen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51993257
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:37 schreef Fathom het volgende:
Wat loopt er nu in het 2e rond als linksbuiten?
Was het maar voor rechts, daar hebben we Javier Martina!
www.thuisuiteten.nl
pi_51993550
Wat zit iedereen nou te pijpen over Van Geel? Volgens mij is het door de selectie dat we geen kampioen zijn geworden en geen cl voetbal speelden destijds, héél wat inkomsten.. was dit beide gebeurt hadden wij ook grotere aankopen kunnen doen, maar de meeste zijn sinds vorig seizoen verwend geraakt, maar toen móesten we ook wel inkopen, nu hebben we al een goed team, ondanks dat ik ook vind dat er nog wel 1 á 2 spelers bij moeten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_51993585
Mooi gezegd
AFC AJAX
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:01:34 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51993667
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:57 schreef denthemen het volgende:
Wat zit iedereen nou te pijpen over Van Geel? Volgens mij is het door de selectie dat we geen kampioen zijn geworden en geen cl voetbal speelden destijds, héél wat inkomsten.. was dit beide gebeurt hadden wij ook grotere aankopen kunnen doen, maar de meeste zijn sinds vorig seizoen verwend geraakt, maar toen móesten we ook wel inkopen, nu hebben we al een goed team, ondanks dat ik ook vind dat er nog wel 1 á 2 spelers bij moeten
Inderdaad, als de heren Kutjes in Waalwijk even een stapje extra hadden gezegd was al dit gezeik uberhaupt niet nodig geweest want dan hadden we de CL miljoenen nu al uit kunnen geven.
We mogen blij zijn dat Sneijder is gebleven, want ik denk dat bijna iedere andere technisch directeur lekker 20/24 miljoen voor hem had gevangen en dán waren de rapen was echt gaar geweest want dat hadden we nooit op kunnen vangen.

Ik blijf vertrouwen houden in van Geel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_51993678
quote:
lap edgar even op.
lollig
pi_51993703
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

lap edgar even op.
Eerst mezelf maar oplappen

Maar ik heb alle vertrouwen in een snel herstel van Edje
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_51993757
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:03 schreef denthemen het volgende:

[..]

Eerst mezelf maar oplappen

Maar ik heb alle vertrouwen in een snel herstel van Edje
Wanneer precies kan hij weer mee doen?
lollig
pi_51993776
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:05 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wanneer precies kan hij weer mee doen?
De verwachting is volgens mij 3 maanden, rond begin November hoop ik dan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:07:25 #91
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51993805
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef denthemen het volgende:

[..]

11 november lijkt me een mooie rentree datum
Jawel, je keek.
pi_51993818
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar lag zijn been van hem er net zo bij als dat van die postma en cissé?
lollig
pi_51993840
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef jna het volgende:

[..]

11 november lijkt me een mooie rentree datum
Hehehe dat heb ik hem ook gezegt, mijn woorden: "Ik hoop dat je ons 11 November naar een, traditionele, overwinning kan schieten in Rotterdam"
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_51993855
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb alleen foto's gezien en daarop kon je niks zien
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:10:31 #95
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51993887
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nee, hij stond zelfs nog gewoon op en probeerde erop te lopen
Jawel, je keek.
pi_51994189
de Boer heeft gelijk, vrees ik.
pi_51994232
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad, als de heren Kutjes in Waalwijk even een stapje extra hadden gezegd was al dit gezeik uberhaupt niet nodig geweest want dan hadden we de CL miljoenen nu al uit kunnen geven.
We mogen blij zijn dat Sneijder is gebleven, want ik denk dat bijna iedere andere technisch directeur lekker 20/24 miljoen voor hem had gevangen en dán waren de rapen was echt gaar geweest want dat hadden we nooit op kunnen vangen.

Ik blijf vertrouwen houden in van Geel.
Als er 20-24mil joen was geboden dan zou Sneijder wel weg zijn geweest, ook onder van Geel.
pi_51994244
Frank wel ja.
pi_51994383
ROnald is toch echt een zure appel geworden bij het EK toen ze kampioen werden ook al zo negatief
AFC AJAX
pi_51994399
Klopt, echt een zeikerd.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:34:45 #101
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51994496
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Uit Spanje dan Santiago Ezquerro en diverse grappenmakers (of niet?) noemen Diego Capel.
Waarom is dat een grap, is die jongen onhaalbaar of veel te slecht?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:39:58 #102
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51994619
Zou onze grote vriend Urzaiz die Ezquerro niet over kunnen halen naar Amsterdam te komen? Die hebben een flink aantal jaren samen voorin bij Bilbao gespeeld geloof ik.
pi_51994677
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Chivu het volgende:

[..]

Waarom is dat een grap, is die jongen onhaalbaar of veel te slecht?
Nou ja, die duikt steeds op in die DAM-achtige Zuid-Amerikanen lijstjes op Ajax Netwerk. Die neem ik meestal niet al te serieus, vandaar. Verder staat het nergens.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:46:32 #104
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51994765
quote:
HW haalde echter wel een goed punt aan. Volgend jaar verliezen we veel dragende spelers en jij kan mij niet vertellen dat we nu voor al die posities gelijkwaardige vervangers hebben.

Dat is een probleem wat Van Geel nog niet heeft aangepakt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:47:57 #105
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51994802
Tegen die Zuma hebben we nog gespeeld, de eerste keer tegen Kopenhagen. Maargoed, ik weet het niet hoor. Het lijken allemaal wel rechtsbenige spitsen die van links komen. Net als Babel natuurlijk, maar het lijkt me wel handig dat het echt een linkspoot is die komt.

En dan hoeft het niet eens een pure vleugelspeler te zijn met een loepzuivere hoge krullende voorzet, maar gewoon iemand met een actie die een bal met links voor kan trekken of gewoon knalhard met links een bal de netten in kan schieten.
pi_51994888
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:47 schreef Chivu het volgende:

En dan hoeft het niet eens een pure vleugelspeler te zijn met een loepzuivere hoge krullende voorzet, maar gewoon iemand met een actie die een bal met links voor kan trekken of gewoon knalhard met links een bal de netten in kan schieten.
Klinkt als Geert Bakker van SHO, alleen is die helaas niet goed genoeg.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:52:46 #107
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51994918
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef D1 het volgende:

[..]

HW haalde echter wel een goed punt aan. Volgend jaar verliezen we veel dragende spelers en jij kan mij niet vertellen dat we nu voor al die posities gelijkwaardige vervangers hebben.

Dat is een probleem wat Van Geel nog niet heeft aangepakt.
Veel mensen hier vergeten dat Ajax van origine een club is die spelers opleidt. Waar kwamen Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson, Sneijder, Babel en zelfs Davids vandaan? De eigen opleiding. Het wordt gewoon tijd dat jongens als Sarpong, Anita, Van der Wiel en Donald de kans gaan krijgen.

Met Vermaelen, Heitinga, Vertonghen en Van der Wiel heb je natuurlijk lang geen Stam, maar jongens als Stam krijg je maar eens in de zoveel tijd. Je hoeft gewoon simpelweg niet te denken dat je zo iemand kan vervangen. Hetzelfde geldt voor Davids. Dan moet je maar een nieuwe Davids maken in de vorm van Emanuelson/Anita/Sarpong/Vertonghen.

Een grote aankoop is geweldig, op de plek waar hij nodig is en in de jeugd geen speler rond loopt. Maar je moet niet vergeten dat de jongens die nu al jaren talent hebben langzaam ook beginnen te rijpen en ervaring beginnen te krijgen.
pi_51994921
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klinkt als Geert Bakker van SHO, alleen is die helaas niet goed genoeg.
SHO
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:06:26 #109
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51995218
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:52 schreef Chivu het volgende:

[..]

Veel mensen hier vergeten dat Ajax van origine een club is die spelers opleidt. Waar kwamen Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson, Sneijder, Babel en zelfs Davids vandaan? De eigen opleiding. Het wordt gewoon tijd dat jongens als Sarpong, Anita, Van der Wiel en Donald de kans gaan krijgen.

Met Vermaelen, Heitinga, Vertonghen en Van der Wiel heb je natuurlijk lang geen Stam, maar jongens als Stam krijg je maar eens in de zoveel tijd. Je hoeft gewoon simpelweg niet te denken dat je zo iemand kan vervangen. Hetzelfde geldt voor Davids. Dan moet je maar een nieuwe Davids maken in de vorm van Emanuelson/Anita/Sarpong/Vertonghen.

Een grote aankoop is geweldig, op de plek waar hij nodig is en in de jeugd geen speler rond loopt. Maar je moet niet vergeten dat de jongens die nu al jaren talent hebben langzaam ook beginnen te rijpen en ervaring beginnen te krijgen.
Heb je wel een punt mee, maar het feit blijft dat de afgelopen jaren ons heeft geleerd dat met alleen talentjes we het niet gaan redden... Ook toekomstige gelouterde spelers moeten acclimatiseren in het Ajax systeem, en daarvoor zou dit jaar perfect zijn. Dus voor de continuiteit van een kampioenselftal lijkt het me goed om nu spelers te halen die volgend jaar ook dragend kunnen zijn.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:22:24 #110
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51995589
Zulke spelers zijn gewoon heel schaars. Ajax heeft Stam en Davids tot hun beschikking, en 2 van zulke spelers moeten genoeg zijn. Zeker als je daarnaast nog redelijk ervaren PD-spelers als Gabri en Urzaiz hebt lopen en nog een aantal Ajax-talenten die al over de 100 wedstrijden hebben gespeeld.

Volgend jaar vallen een aantal van die jongens weg, maar een aantal anderen hebben dan ook weer 40 tot 50 extra wedstrijden ervaring in hun benen. Met heel wat geluk zou je een jongen als Seedorf vast kunnen leggen, maar je bent wat dat betreft gewoon afhankelijk van de historie van het Ajax van 10 jaar geleden. En dat Ajax was gewoon niet al te best, we hebben uit die generatie gewoon niemand om hoop uit te putten.

En spelers zonder verleden bij Ajax of in Nederland hebben meestal weinig trek om naar Amsterdam te komen. Veel meer dan proberen de 2e garnituur van de topclubs los te weken kun je dan niet doen, maar wanneer die niet haalbaar blijken (Motta, Ezquerro) dan houdt het gewoon best snel op.

Overigens heb ik nog wel een gevoel dat Davids nog niet klaar is met voetballen na dit seizoen, afhankelijk van de prestaties van dit jaar. Als hij nooit echt goed terug gaat komen van z'n beenbreuk, wat ik overigens niet verwacht, kan die gozer gewoon nog anderhalf tot twee jaar prima voetballen. Met scheenbeschermers aan, that is.
pi_51996698
Koevermans zoekt nog een club.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:23:46 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51997023
Zijn we al kampioen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:52:41 #113
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51997838
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:23 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn we al kampioen?
Al lang. Waar ben jij geweest?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51997923
Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC Ouder bericht Geen nieuwer bericht

GRONINGEN - FC Groningen-speler Luis Suárez heeft bij de KNVB alsnog een arbitragezaak aangespannen tegen zijn club. De spits wil per sé vertrekken naar Ajax.

Eerder had Suárez een arbitragezaak ingetrokken in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over een afkoopsom van z'n contract.
Dat gebeurde niet.
Ajax bood 6,5 miljoen euro, FC Groningen vroeg 9,5 miljoen.
De datum van de arbitragezaak in Zeist staat nog niet vast.

Ja, dikke lul. Nu is het te laat hoor. Sorry Luis, we zoeken wel iemand anders.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:55:48 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51997931
quote:
Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC

GRONINGEN - FC Groningen-speler Luis Suárez heeft bij de KNVB alsnog een arbitragezaak aangespannen tegen zijn club. De spits wil per sé vertrekken naar Ajax.

Eerder had Suárez een arbitragezaak ingetrokken in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over een afkoopsom van z'n contract.
Dat gebeurde niet.
Nou jongens.. Sla je slag..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51997960
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:55 schreef BB-boy het volgende:
Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC Ouder bericht Geen nieuwer bericht

Dat gebeurde niet.

Ja, dikke lul. Nu is het te laat hoor. Sorry Luis, we zoeken wel iemand anders.
Voor 6 miljoen wil ik m alsnog wel hoor
pi_51997994
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Longmen het volgende:

[..]

Voor 6 miljoen wil ik m alsnog wel hoor
Als hij voor de voorronde komt wel ja, maar hoeveel dagen zaten er tussen de aankondiging en datum van de rechtzaak van gisteren?
pi_51998157
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Als hij voor de voorronde komt wel ja, maar hoeveel dagen zaten er tussen de aankondiging en datum van de rechtzaak van gisteren?
Ja t verdient allemaal niet de schoonheidsprijs. Maar kan me herrineren dat HtC in een eerder stadium al zij niet te rekenen op Suarez bij de CL voorronde
pi_51998255
Zou hij dit met Ajax overlegt hebben? Wie weet hoever we met optie 2 en 3 zijn...
Ajax!!
pi_51998261
Was te verwachten. Wie is er nou slim.

Maar liever rot je een eind op lieve Luis...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')