Ja, maar regels gaan voor damesquote:
Ik las dat regeltje van wie hem als laatste sluit, moet hem ook openen.. net pasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar regels gaan voor dames
Anders krijgen we straks dat 3 mensen hem openen enzo
Heb je zoveel te vertellen meid ?quote:
Jojoortje = hengloose oppoergoddin = gaat voor regels (:') )quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar regels gaan voor dames
Standaard SC regelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik las dat regeltje van wie hem als laatste sluit, moet hem ook openen.. net pas![]()
Niks mis mee. Hengelo is zo interessant dat 1 topic eigenlijk te weinig isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet zeggen, je slijmt je prima, doch erg opzichtig naar binnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Jojoortje = hengloose oppoergoddin = gaat voor regels (:') )
Ik denk dat we in de OP ook best een rijtje kunnen doen met mensen die graag in Hengelo willen wonen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Open er nog 1 danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:34 schreef tomttt het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hengelo is zo interessant dat 1 topic eigenlijk te weinig is![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik denk dat we in de OP ook best een rijtje kunnen doen met mensen die graag in Hengelo willen wonen...
Ik durf nietquote:
Tis goed hier in nijmegen , ik vind dit alleen wel een leuk topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik denk dat we in de OP ook best een rijtje kunnen doen met mensen die graag in Hengelo willen wonen...
Pussyquote:
Ik! 3 zelfs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand..... heeft hier een PM van mij gekregen![]()
Das toevalligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand..... heeft hier een PM van mij gekregen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |