he bahquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:04 schreef Quatertemper het volgende:
Ik zal m'n pa wel eens vragen hoe het zit. Politieagent enzo.
En opeens heb je het, je wordt conducteurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat wordt wat met de dichtgelaste koplopers![]()
Conducteur moet de trein uit, niet de machinist![]()
Zo krijg ik m'n vrije tijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:18 schreef TommyGun het volgende:
En hup bij iedereen in de cache. Krijgen wij nu ook celstraf?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:41 schreef seekfaM het volgende:
Springt een belg voor de trein....
Springt ie mis_
Ik denk door er zoveel mogelijk onder te jumpen, word je verscheurd door de wielen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:57 schreef lennart12 het volgende:
En hoe zorg je dat je de meeste rotzooi geeft, als je toch voor een trein ligt/staat? Lijkt me wel interessant om te weten. Hoe bezorg je de opruimers het meeste werk?
Van te voren op de rails gaan liggen dus, lijkt me. Met je hoofd dwars over zo'n rail of zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk door er zoveel mogelijk onder te jumpen, word je verscheurd door de wielen.
Dat is juist. Ik heb ooit eens in de trein gezeten en volledig uitzicht gehad op de rommel. Er werd omgeroepen dat we vooral niet naar buiten moesten kijken (onze trein werd stilgezet), waardoor iedereen naar het raam vloog natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef dubidub het volgende:
Ik las 'n keer dat de conducteur of machinist je moet afdekken met een laken oid, daarna komt de politie/bradnweer en die ruimen het definitief op.
Tvp voor om terug te zoeken op Uzg want het klinkt wel erg interresant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:01 schreef sunmoonstar het volgende:
Gisteren was de documentaire 'Dag Mams' te zien op Nederland 2. Deze documentaire ging over mensen die zelfmoord hadden gepleegd, hoe ze dat gedaan hadden, en er waren interviews met nabestaanden.
Een deel van de documentaire ging ook over 'het voor de trein springen'. Er werden toen ook beelden getoond van het 'opruimen' van het stoffelijk overschot...
Docu is volgens mij (nog) niet terug te vinden op Uitzendinggemist
Wil ik ook wel eens weten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tvp voor om terug te zoeken op Uzg want het klinkt wel erg interresant.
Jaa daaaaaaag! Als ik dan zo nodig zelfmoord wil plegen, ga ik mezelf niet eerst voor lul zetten door te jumpen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk door er zoveel mogelijk onder te jumpen, word je verscheurd door de wielen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |