OMGquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef sander89 het volgende:
Zijn ook zulke mensen zo debiel die tikkertje gaan spelen met een trein: Klik
Idd, wat een debiel zeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
jammer dat ie op tijd wegsprong..
die heb ik ook op mn telefoon, jammer dat ie mis isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef sander89 het volgende:
Zijn ook zulke mensen zo debiel die tikkertje gaan spelen met een trein: Klik
Dranghekken? Prikkeldraad? Stoplicht? Kassa? Spoorbomen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Niek. het volgende:
mensen bij een spoorwegovergang staan achter die dingen (kom even niet op de naam....)
Bah!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef XpectorNL het volgende:
Heb wel een linkje...![]()
Op eigen risico, Let wel, niet erg fris!:
Weet je het zeker?
Mensen met een zwakke maag, hardaandoening, emo zijn of die net willen of zitten te eten, niet klikken!
klik hier en dan de bovenste
Veel plezier...![]()
OMG.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef XpectorNL het volgende:
Weet je het zeker?
Mensen met een zwakke maag, hardaandoening, emo zijn of die net willen of zitten te eten, niet klikken!
Veel plezier...![]()
hardaandoeningquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef XpectorNL het volgende:
Weet je het zeker?
Veel plezier...![]()
Pricelessquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef XpectorNL het volgende:
Weet je het zeker?
Veel plezier...![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef XpectorNL het volgende:
Weet je het zeker?
Veel plezier...![]()
Tja. Zoiets moet je gewoon in de berm leggen; de kraaien ruimen dat wel op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef XpectorNL het volgende:
Weet je het zeker?
Veel plezier...![]()
Ja ik ga kijken, nee toch maar niet, ja... , aaahh nee... toch nie... nou ik ga even wat Moed bij elkaar rapen hiero haha... misschien straks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef XpectorNL het volgende:
Weet je het zeker?
Mensen met een zwakke maag, hartaandoening, emo zijn of die net willen of zitten te eten, niet klikken!
Veel plezier...![]()
Doe maar niet heb ik altijd spijt van als ik die filmpjes ga kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:52 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ja ik ga kijken, nee toch maar niet, ja... , aaahh nee... toch nie... nou ik ga even wat Moed bij elkaar rapen hiero haha... misschien straks.
Jaaa ik ook, dat is idd het probleem. afgelopen week heb ik ook heel dom dat filmpje van die Russische neo nazi's gekeken... gatverdamme!!! Dus ik denk dan toch dat ik dit maar niet moet doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe maar niet heb ik altijd spijt van als ik die filmpjes ga kijken
Gatver... echt? zie je nou dat hij aangereden wordt, of dat hij al aangereden is en in stukken ligt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef justmattie het volgende:
wel vet in dat filmpje om te zien hoe zn hoofd er nog wat aan bungelt :p
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:25 schreef annelies80 het volgende:
[..]
dat hij al aangereden is en in stukken ligt.
1 sec gekeken toen ie nog aan t laden was en je een stil beeld al als preview zag...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef XpectorNL het volgende:
Weet je het zeker?
Mensen met een zwakke maag, hartaandoening, emo zijn of die net willen of zitten te eten, niet klikken!
Veel plezier...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |