Maar daar wordt gemiddeld ook veel meer zelfmoord gepleegd, toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:44 schreef Crashcat het volgende:
In Japan moeten de nabestaanden van de zelfmoordpleger voor alle kosten opdraaien.
Ook wordt er op het nieuws vermeld dat er door een springer bv. 28 treinen zijn vertraagd met 200.000 gedupeerden.
we staan dus niet altijd bovenaan in de voedselketenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Pearll het volgende:
Kleine restjes door de dieren opgevreten, brrr.. tvp
Thnxquote:
OMGquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:09 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Niet echt 600 km/u, maar het komt in de buurt !
Kedenge Deng, Oeh Hoeh !
Let vooral op de mensen die nog even snel willen oversteken. Over timing gesproken.
India en haar treinen netwerk.![]()
bron: ns.nlquote:12:47 uur Rotterdam/Leiden<->Den Haag Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Leiden en Den Haag HS/Centraal geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Reizigers tussen Amsterdam/Schiphol en Rotterdam kunnen omreizen via Utrecht Centraal. Prognose: * Einde: tussen 14.00 en 15.00 uur.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:09 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Niet echt 600 km/u, maar het komt in de buurt !
Kedenge Deng, Oeh Hoeh !
Let vooral op de mensen die nog even snel willen oversteken. Over timing gesproken.
India en haar treinen netwerk.![]()
Dat lijkt zo idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:03 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Edit: Anders kijk ik even goed. Ik dacht even dat een van hen het niet gehaald had.
Nee hoor, ik share hem nog.quote:
quote:
Een collega van mij zat in die trein. Heeft twee uur stilgestaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:12 schreef liesell het volgende:
[..]
![]()
oh
of het een of het ander bedoelde ik; wist al dat het met een aanrijding en persoon had te maken , ik was aan het zoeken op fok naar een berichtje oid, iemand die in die trein zat of er meer van wist
botten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een collega van mij zat in die trein. Heeft twee uur stilgestaan.
Toen het gebeurde had ik hem op Skype....vertelt 'ie heel droog dat er waarschijnlijk iemand onder de trein lag. Hij hoorde het helemaal rammelen onder de trein
Iedereen moest blijven zitten. De trein kon ook daarna alleen maar naar het station. Er was iets stuk en er zat een deuk aan de voorkant De reizigers zijn verder met stoptreinen en bussen vervoerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef liesell het volgende:
brr
Heeft hij ook 2 uur in de trein moeten stilstaan of werden de mensen weggeleid?
Ik kan er overigens nergens een berichtgeving over vinden
Ik kan me niets anders voorstellen, eigenlijk, dus: ja.quote:
Ik denk dat ze wel wegkijken, als je bij een spoorweg overgang iemand vlak naast het spoor zie staan dan weet je denk ik al snel genoeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef Luco het volgende:
Moet echt erg zijn voor de machinisten... Dat je opeens iemand voor je trein ziet springen... Brrr... moet er niet aan denken...
En niet alleen het moment zelf, ook de tijd daarna.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef Luco het volgende:
Moet echt erg zijn voor de machinisten... Dat je opeens iemand voor je trein ziet springen... Brrr... moet er niet aan denken...
Je zal het denk ik wel merken als iemand zelfmoord wilt plegen, tuurlijk als je op volle snelheid als intercity door een station rijd dan heb je geen idee, er staan altijd wel mensen maar als bij een spoorwegovergang iemand voorbij de slagbomen, naast of op het spoort staat oid. dan zal je dat wel doorhebben lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En niet alleen het moment zelf, ook de tijd daarna.
Als bij iedere persoon die je langs het spoor ziet staan de schrik je om het hart slaat en je alleen maar denkt 'omg als hij maar niet gaan springen' dan ben je erg gauw opgebrand lijk mij
ah, ik begreep je verkeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:12 schreef liesell het volgende:
[..]
![]()
oh
of het een of het ander bedoelde ik; wist al dat het met een aanrijding en persoon had te maken , ik was aan het zoeken op fok naar een berichtje oid, iemand die in die trein zat of er meer van wist
Nee, maar mensen bij een spoorwegovergang staan achter die dingen (kom even niet op de naam....) dus als daar iemand achter staat dan is dat apart,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
De meeste mensen die op een perron of bij een spoorwegovergang staan springen niet
(maar ik doelde vooral op de impact die zoiets moet hebben op een machinist)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |