Ik denk het juist wel. Dat kan Groningen best betalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Slilen het volgende:
Ik weet niet of ze wel 3 miljoen ervoor willen betalen denk het niet eigenlijk....
Ik had gelezen dat Suarez 1 miljoen al een grote aankoop was voor groningenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel. Dat kan Groningen best betalen.
quote:FC Groningen stapt in mobiele telefonie
FC Groningen gaat in mobiele telefonie. De club biedt haar fans vanaf september een mobiel abonnement aan, waardoor ze onderling gratis kunnen bellen. Bovendien wordt de houder via sms op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen bij de club. Er is in Europa nog geen andere vereniging die mobiele telefonie aanbiedt.
quote:Afwachten hoe arbitragezaak afloopt
In de 142ste nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op de arbitragezaak rond Luis Suárez, kijkt hij vooruit naar de Open Dag en de oefenwedstrijd tegen Real Mallorca én meldt hij een nieuwe doelgroep bij de FC Groningen Junior Club.
“De dag na de arbitragezaak van Luis Suárez in Zeist zijn de kruitdampen opgetrokken. Wij hebben het gevoel dat we voor de arbitragecommissie goed hebben weten te beargumenteren en onderbouwen waarom wij vinden dat het contract van Suárez niet ontbonden zou moeten worden. Een uitgebreide samenvatting van ons pleidooi was gisteravond direct na het dienen van de zaak al te lezen op deze website. We wachten nu in spanning af hoe de uitkomst zal luiden. Over de afloop valt helemaal niets te zeggen, al hebben wij wel veel vertrouwen in een goede afloop. De voorzitter van de commissie heeft aangegeven er naar te streven aan het einde van de week uitsluitsel te geven, maar niet uit te sluiten valt dat er pas na het weekend een uitspraak komt.”
Trip naar Valencia
“Ondertussen werkt de selectie gestaag door richting de start van het nieuwe seizoen. De trip naar Valencia, eind vorige week, is nuttig geweest. We hebben Levante, toch uitkomend in de hoogste divisie van één van de sterkste competities ter wereld, voor eigen publiek op 0-0 weten te houden en hoewel de uitslag op zich niet van belang was, is het wel prettig dat FC Groningen zich in Spanje een volwaardige internationale opponent heeft getoond.”
“Deze week staan de laatste trainingen op de velden van VV Haren op het programma. Vanaf volgende week wordt er weer op het TCN Trainingsveld bij Euroborg getraind. De omstandigheden in Haren waren wederom uitstekend en de mensen van de club waren voor ons – evenals in voorgaande jaren – voortreffelijke gastheren en –dames. We zijn VV Haren hiervoor zeer erkentelijk. Inmiddels zijn alle jeugdelftallen van FC Groningen ook weer in training.”
“Morgen (woensdag –red.) zal Ron Jans namens FC Groningen samen met keeperstrainer Ruud Hesp aanwezig zijn bij de inmiddels traditionele G-voetbaldag in Barendrecht. Trainers uit het betaalde voetbal begeleiden op die dag een team van gehandicapte spelers, een jaarlijks terugkerend evenement.”
Open Dag
“Zondag is zoals bekend onze Open Dag. Vanaf 11.00 uur zal er in en rond Euroborg een vol programma met activiteiten zijn. Om 13.00 uur is in het stadion de spelerspresentatie onder de deskundige leiding van Toine van Peperstraten, presentator bij NOS Studio Sport. Speciale aandacht vragen we ook voor de oefenwedstrijd die ’s avonds om 18.00 uur wordt gespeeld. Dit duel met Real Mallorca, eveneens een ploeg uitkomend in de hoogste Spaanse divisie, is voor seizoenkaarthouders gratis te bezoeken. Er zijn ook nog enkele honderden losse kaarten te koop. Die kosten tien euro per stuk en worden vanaf donderdag verkocht aan de Supportersbalie in Euroborg. Deze is dan én vrijdag geopend van 10.00 uur tot 18.00 uur.”
Openingswedstrijd
“De Open Dag is tevens een mooie gelegenheid voor supporters om zich op te geven voor het bezoeken van de openingswedstrijd van het seizoen van FC Groningen, op zaterdag 18 augustus in Breda tegen NAC. Voor dit duel geldt een zogenaamde halve buscombi. Dit betekent dat supporters op eigen gelegenheid het eerste deel van het traject kunnen afleggen en pas bij Strand Horst aan boord van de bus stappen. Dit maakt de busreis minder lang en is voor veel supporters aantrekkelijk. Natuurlijk is het ook weer gewoon mogelijk in Groningen op te stappen voor de traditionele FanTour voor uitwedstrijden.”
Reservelijst
“Dezer dagen worden de laatste resterende seizoenkaarten verstrekt aan mensen op de reservelijst. Zij die dit jaar nog niet in aanmerking komen voor een abonnement, schuiven uiteraard gewoon door naar volgend seizoen en maken voor het seizoen 2008/2009 wederom kans op een seizoenkaart. Ook andere belangstellenden voor een seizoenkaart kunnen zich bij de club aanmelden om op de reservelijst geplaatst te worden. Zolang de capaciteit van Euroborg nog niet is uitgebreid – al wordt hierover zoals bekend wel gesproken – vergroot een plaats op de reservelijst de kans op het verkrijgen van een seizoenkaart.”
FC Groningen Junior Club
“De FC Groningen Junior Club heeft een nieuwe doelgroep. Voorheen was het lidmaatschap voor kinderen in de leeftijd tot en met 12 jaar. Vanaf het nieuwe seizoen kunnen ook kinderen van 13 jaar en ouder nog lid zijn. Voor hen worden speciale activiteiten georganiseerd, die aansluiten bij de leeftijdscategorie. Vanaf hun 16e of 17e jaar kunnen ze vanuit de Junior Club overstappen naar de Supportersvereniging van FC Groningen, zodat ze ook op die manier lid blijven van de club. Dit is een initiatief in samenwerking met de Supportersvereniging.”
Bron: FC Groningen
Groningen verwacht gewoon een lang seizoen. Poulefase UEFA-Cup, ver komen in de Beker, en play offs aan het einde van het seizoen. Dan zit je al gauw op 50 wedstrijden. Nevland mist wel weer een aantal wedstrijden door blessures en Suarez door schorsingen. Drie gelijkwaardige spitsen is dan niet zo gek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef Slilen het volgende:
Maar nog even over Berg ik zat na te denken tijdens het vervelenIk denk niet dat hij naar FC Groningen wil komen om op de bank te zitten, want ik neem aan dat Nevland in de basis blijft en Suarez (als hij blijft ook in de basis staat) en 3 miljoen op de bank.
Ik ben bezig met aanmelden alleen wil ik ff zeker weten dat het gratis isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:47 schreef venomsnake het volgende:
Mjah, maar of Suarez en FC Groningen samen nog toekomst hebben... Ik vraag het me af.
Feyenoord zoekt toch een spits?![]()
Lijkt me dat Suarez een rust periode nodig heeft van een maand of twee, ze hebben die gozer helemaal de kop gek gemaakt. Daar heb je niet veel aan denk ik, althans niet bij de start van de competitie.
Bovendien zal een groot deel van de supporters hem uitkotsen.
http://www.fcgroningenmobiel.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |