quote:FC Groningen wint arbitragezaak Suarez
09 augustus 2007
Het is Luis Suarez niet gelukt om via een arbitragezaak een transfer naar Ajax af te dwingen. Dat kan FCUpdate.nl exclusief onthullen. Woensdagnacht werd bekend dat FC Groningen in het gelijk gesteld werd de arbitragecommissie en de club niet voor het geboden bedrag de Uruguayaan te verkopen aan Ajax.
Meer informatie volgt spoedig.
Bron: FCUpdate
KNVB meld het nu ook:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:12 schreef Eilanden het volgende:
Maar FC Update is echt de enige die het meldt. Geen van de landelijke of regionale media meldt het, dus ik ben benieuwd hoe zij dan aan die info komen.
Het staat ook niet op TT , Vi of wat dan ook , maar hoop dat het waar is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:12 schreef Eilanden het volgende:
Maar FC Update is echt de enige die het meldt. Geen van de landelijke of regionale media meldt het, dus ik ben benieuwd hoe zij dan aan die info komen.
Ah kijk 's aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:14 schreef Garudo het volgende:
[..]
KNVB meld het nu ook:
http://www.knvb.nl/archie(...)zoek_surez_afgewezen
Dus het is waar![]()
Was gisteravond laat al bekend. Toen kwam de uitslag bij de clubs binnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:38 schreef Eilanden het volgende:
Dan moet ik zeggen: knap van FCUpdate dat ze de primeur hadden!
Wie zegt dat hij nu voor dat bedrag mag vertrekken. Het wordt voor Groningen dan ook steeks moeilijker om een vervanger te vinden dus de prijs zal ook wel weer stijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:20 schreef Garudo het volgende:
Maar toch denk ik dat Ajax vandaag nog een bod van 9 Miljoen gaat uitbrengen.
Mooi. Laat Berg maar komen.quote:GRONINGEN - Luis Suárez gaat toch naar Ajax. De spits van FC Groningen heeft donderdagmiddag een overeenkomst bereikt met de club.
De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.
De KNVB stuurde met die uitspraak de beide clubs feitelijk weer naar de onderhandelingstafel om een afkoopsom af te spreken. Eerder liepen deze onderhandelingen op niets uit; Groningen vroeg 9,5 miljoen euro, Ajax wilde niet hoger gaan dan 6,5 miljoen euro.
Hoeveel Ajax op tafel legt voor het goudhaantje van de FC, is nog onbekend.
Donderdag 9 augustus 2007, 17:34 uur
Had hij geen interesse of was de prijs te hoog? Nu hebben jullie geld zatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:
Marcus Berg wordt hem ook niet volgens mij. Nijland klonk niet echt positief.
Waar had 'ie 't erover dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:
Marcus Berg wordt hem ook niet volgens mij. Nijland klonk niet echt positief.
Is nog lang niet rond, gaat lastig worden, half europa zit achter hem aan, maar er staan meer spelers op zijn lijstje etc etc.quote:
Hm, ik neem toch aan dat ze dan goede alternatieven achter de hand hebben nu ze Suarez kwijt zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is nog lang niet rond, gaat lastig worden, half europa zit achter hem aan, maar er staan meer spelers op zijn lijstje etc etc.
Twee als 't ff kan zou leuk zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vetrouwen in de Technische Staf is hoog en ik hoop spoedig Berg of een andere spits te mogen verwelkomen in het shirt van de FC.
Inderdaad, ze moeten nu haast maken. Er zijn twee spitsen nodig..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Twee als 't ff kan zou leuk zijn.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm...ik vind Koevermans zo leuk...
Die mag ook wel, Hans!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:34 schreef EuropeSantana het volgende:
[quote]Op donderdag 9 augustus 2007 18:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dag Luis, ik heb je vele maanden met liefde toegezongen en bejubeld.
Nu is het tijd dat je vertrekt en ik vind het spijtig dat het naar neuzendam is, maar het is niet anders.
Je bedoelt zeker BSLdam (besneden lul dam).![]()
Met Riemer nog aan het roer had ik me dat nog kunnen voorstellen ook, maar nu..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef MaxPower het volgende:
volgens expressen.se gaat Heerenveen die deal hijacken.
Haha, rare lui die friezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef Karrs het volgende:
Ik las ergens dat Heerenveen "op elk bod wat Groningen doet, 1 miljoen kronen meer biedt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |