abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52000795
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik vind de hele situatie lachwekkend, net als Suarez btw, hij moet eigenlijk gewoon zijn verlies toegeven..
Je hebt ook eigenlijk gewoon gelijk.
Al moet ik nu wat minder lachen, maar dat komt later wel.

Ben blij als dit probleemgeval straks ergens anders speelt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:30:41 #52
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_52000854
Diegene die zich flink genaait voelen zijn Nevland en Silva. Die hebben Suarez alles geleerd over de stad en hebben alles gedaan om hem te helpen. Nevland en Silva worden nu gewoon keihard genaaid. Nee Suarez heeft het bij iedereen verknald. En begin niet over Fonsesca, die is geloof ik niet eens meer de zakenwaarnemer van Suarez dus hij heeft alles zelf gedaan (Suarez)
pi_52001065
Suarez wil gewoon snel zoveel mogelijk centen verdienen (samen met Fonseca ) en bij Ajax zal hij flink wat meer verdienen. Hij zei het zelf in een interview. Ajax, PSV of een andere grote club, het maakt hem niet uit.
Dus als er volgend jaar een club is die meer als Ajax wil betalen dan zal hij er alles aan doen om daar zo snel mogelijk te belanden. Hij wil snel volkomen financieel onafhankelijk zijn, voor hemzelf, maar ook voor zijn familie en vrienden.
Opzich niet erg, maar bij hem maakt het niet uit hoe. Hij is dus in staat zijn eigen club aan te klagen. Dat soort spelers hoef ik niet bij Groningen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52001340
Wat een vieze kut zeg!
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat hij een warm welkom krijgt. Zoiets:
http://nl.youtube.com/watch?v=QQQbAsoyyk8&mode=related&search=

Figo Maricon ole ole! Eres una puta de madre ja la la la la
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:57:46 #55
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52001773
flikker maar een end op, naar OFI Vladikafkas ofzo
pi_52005645
Ben benieuwd wat Nijland nu gaat doen.
Zou me niets verbazen als die gewoon zijn poot stijf houdt en 9.5 miljoen wil zien.
Vervolgens verliest Suarez die zaak ( ). Maar dan? Die vent is niet meer welkom.
Op de bank neer flikkeren?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:50:47 #57
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_52005744
Die arbitragezaak komt er niet. De vraagprijs kan dan wel eens lager uitvallen. Nijland is wat dat betreft niet dom. De fc en Ajax gaan weer om de tafel en morgen zijn ze eruit. 7 miljoen gok ik.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_52005807
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:50 schreef Juan Zueco het volgende:
Die arbitragezaak komt er niet.
Volgens mij gaat die zaak er gewoon komen. Ajax heeft namelijk een bod gedaan van 6.5 miljoen en daarmee aangegeven dat ze bereid zijn dat te betalen. (slim om dat de wereld in te helpen achteraf)
De rechter gaat niet beslissen dat Suarez voor minder naar Ajax kan. Althans zoiets zeiden ze op de radio.
pi_52005820
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Maar dan? Die vent is niet meer welkom.
Op de bank neer flikkeren?
Nee, dat zou zonde van de ruimte en veel te veel eer zijn. Laat hem maar na de wedstrijd als alle supporters het stadion hebben verlaten de rotzooi opvegen. Is ie nog ergens goed voor ook. En tijdens de wedstrijd, pff, doe maar ergens in een asiel. Tussen de honden
pi_52005864
pi_52010003
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Volgens mij gaat die zaak er gewoon komen. Ajax heeft namelijk een bod gedaan van 6.5 miljoen en daarmee aangegeven dat ze bereid zijn dat te betalen. (slim om dat de wereld in te helpen achteraf)
De rechter gaat niet beslissen dat Suarez voor minder naar Ajax kan. Althans zoiets zeiden ze op de radio.
Nijland is met de cijfers gekomen he. Of vind je dat slim van Nijland? Nu druppelt er weer door dat Groningen 12.5 zou willen, en Ajax heeft 'officieel' 3.5 staan. Denk dat het wel eens een lastig verhaal zou kunnen worden, maar dat Suarez niet meer voor Groningen speelt lijkt me wel duidelijk. Ik zie het ook nog wel gebeuren het morgen rond is voor 7 miljoen euro.. Wat nog steeds teveel is voor Suarez.

Wel apart dat ie gisteravond dan wel weer mee voetbalt. Zou ie al instructies van Ten Cate hebben gekregen? .
pi_52010231
Nu 12,5?... na deze teringbende!? haha. .. dat kunnen ze vergeten!
pi_52010265
En dan moeten we nog tot 31 augustus. Zomerstop van GTST my ass...
pi_52010322
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef Smeich het volgende:
Nu 12,5?...
Neehee, met die 12.5 miljoen gingen ze de onderhandelingen met Ajax aan. Uiteindelijk wou Groningen niet lager gaan dan 9.5 miljoen hehe.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:23:56 #65
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010389
Ik wil die kerel nog niet eens voor 3 mln. bij Ajax zien.
pi_52010462
pi_52010825
quote:
Ajax scout John Steen Olsen heeft volgens de Zweedse krant Aftonbladet Marcus Berg bekeken. Deze twintigjarige aanvaller van IFK Göterburg was het afgelopen seizoen topscoorder in Zweden. Berg staat overigens in de belangstelling van Rennes, Marseille, Paris Saint-Germain en, volgens RTV Noord, FC Groningen. Berg zelf wil niet met journalisten over zijn toekomst praten. Dat Olsen Berg een keer goed heeft bekeken is niet zo vreemd, aangezien Berg een van de nieuwe helden van de Allsvenskan aan het worden is.
Concurrentie
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52011179
Als dat soort franse clubs ook al achter hem aanzitten ben je als Groningen zijnde toch vrij kansloos.
Zulke salarissen kan Groningen domweg nooit betalen.

Dus gewoon achter een ander aan, het lijstje van spelers is vrij uitgebreid volgens de TS van Groningen.
Heb wel vertrouwen in de scouting.
pi_52018286
Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar hoe langer het duurt voordat ze een nieuwe speler presenteren, hoe minder dat wordt in mijn geval. Het zal me benieuwen hoe lang het nog duurt. Als je dat lijstje clubs ziet dat belangstelling heeft voor Berg kunnen we die in elk geval wel doorstrepen.
pi_52018642
quote:
Begroting FC naar 14,8 miljoen euro
1 augustus, 14:11 uur

FC Groningen werkt in het seizoen 2007/2008 met een begroting van 14,8 miljoen euro. Een stijging van circa 20% ten opzichte van het afgelopen seizoen. Dat liet directeur Hans Nijland vanmiddag op de jaarlijkse persdag weten. Zijn toespraak is hieronder te lezen.

Namens de Raad van Commissarissen, directie en management van FC Groningen heet ik u van harte welkom op onze jaarlijkse persdag. Alvorens ik onze plannen en ambities voor het seizoen 2007/2008 zal toelichten, past het om heel kort even terug te blikken op het afgelopen seizoen.

Terugblik
Vorig jaar sprak ik tijdens de persdag over een memorabel seizoen 2005/2006. Ook het afgelopen seizoen 2006/2007 gaat de geschiedenisboeken in als een geweldig voetbalseizoen voor FC Groningen. Voor het eerst sinds veertien jaar hebben we weer Europees voetbal gespeeld. Met name de thuiswedstrijd tegen Partizan Belgrado was ondanks de uitschakeling een echte voetbalkraker. Wij hopen met de ervaring die wij opgedaan hebben op Europees niveau het komende seizoen ons voordeel te kunnen doen.

Geweldige competitiewedstrijden hebben we het afgelopen seizoen gespeeld voor ons thuispubliek met veel spectaculaire wedstrijden, kortom volop vermaak en dat is wat we graag willen. Ook in de uitwedstrijden hebben we ons goed laten gelden, we zijn de competitie geëindigd op een dik verdiende achtste plaats.

Het toetje, oftewel de play-offs, was andermaal voor de voetballiefhebbers smullen geblazen. Nadat we Feyenoord hadden uitgeschakeld volgde de finale tegen FC Utrecht en eigenlijk hadden we het al in ons voordeel beslist door de uitwedstrijd in Utrecht met 0-2 te winnen. Na de 2-1 overwinning die volgde in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht hadden we ons wederom geplaatst voor Europees voetbal.

De enorme aantrekkingskracht van FC Groningen en de populariteit van onze club, werd nog eens dik onderstreept op het grootse feest wat volgde op de Grote Markt. Kortom een seizoen om met veel genoegen en plezier op terug te kijken. Maar met de wind van gisteren kunnen we vandaag niet meer zeilen.

Vooruitblik
Het seizoen 2007/2008 staat voor de deur en over tweeëneenhalve week staat de eerste competitiewedstrijd uit tegen NAC Breda gepland.
Spectaculaire uitspraken hoeft u tijdens deze persdag van ons niet te verwachten. Onze lange termijnvisie blijft namelijk dezelfde. FC Groningen streeft ernaar structureel bij de negen beste clubs van Nederland te behoren. Ook aan het einde van komend seizoen willen we ons weer plaatsen voor de play-offs en om dit te realiseren is het nu eenmaal nodig om bij de eerst negen te eindigen. Toch is het geen vanzelfsprekendheid dat je het komende seizoen zomaar eventjes eindigt bij de eerste negen.
Immers de concurrentie is enorm en door de tranferwindow, oftewel de periode waarin spelers nog getransfereerd kunnen worden, geopend is tot en met 31 augustus, kun je pas op 1 september aanstaande constateren hoe je selectie er precies uit ziet. Hoofdtrainer Ron Jans zal straks verder in gaan op onder meer onze sportieve doelstellingen. Op het personele vlak hebben wij binnen onze technische staf een aantal wijzigingen ondergaan. Door het vertrek van Henk de Jong, trainer van het Beloftenelftal, moesten wij op zoek naar een nieuwe trainer. Erwin van de Looi, tot dan trainer van het A1 elftal van FC Groningen, hebben we aangesteld als trainer van het Beloftenteam en Paul Raveneau, een nieuwkomer bij FC Groningen, hebben we aangesteld als trainer van A1.
Roy Beukenkamp, vorig seizoen actief als keeperstrainer maar ook als scout, gaat zich fulltime bezighouden met scoutingwerkzaamheden. Ruud Hesp, vorig seizoen nog werkzaam bij Roda JC alsook keeperstrainer van het Nederlands Elftal, is fulltime aangesteld binnen de technische staf van FC Groningen. Ruud blijft daarnaast keeperstrainer van het Nederlands Elftal.

Wat betreft de jeugdafdeling van FC Groningen kan ik u vol trots melden dat het komende seizoen alle jeugdelftallen van FC Groningen alsook de Beloften op het hoogste niveau zullen gaan spelen.
Uiteraard is dit ook een groot compliment voor alle medewerkers die betrokken zijn bij de jeugdafdeling van FC Groningen. Zoals u ongetwijfeld weet is onze jeugdopleiding met vier sterren gecertificeerd, wat ook het hoogst haalbare is.

Begroting
Graag wil ik dan ingaan op onze begroting voor het seizoen 2007/2008. Vorig seizoen was onze begroting 12,5 miljoen euro. Het seizoen 2007/2008 is de begroting van FC Groningen 14,8 miljoen euro. Dit noemen wij absoluut een spectaculaire stijging, een stijging van zo’n 20%. Hoe komt deze stijging tot stand?

Ten eerste heeft dat te maken met onze sponsoring en reclame inkomsten. Zoals u weet is Noord Lease de komende vier jaren de hoofdsponsor van FC Groningen en hebben we door de bereidwillige medewerking van Bos Incasso voor onze uitwedstrijden een prachtige reclame-uiting van Ameland achter op onze shirts mogen plaatsen.

De reclame opbrengsten op het shirt van FC Groningen levert substantieel meer op dan in vorige seizoenen. Met de shirtsponsors Noord Lease, Bos Incasso en Ameland hebben wij drie zeer enthousiaste ambitieuze partners als naamgevers op ons shirt.

Zoals u weet was Centric de voorgaande vier seizoenen onze hoofdsponsor. Dat de relatie tussen Centric en FC Groningen uitstekend is, blijkt uit het feit dat Centric weliswaar geen hoofdsponsor meer is, maar wel sponsor van onze club is gebleven.
Ook een belangrijk aspect van de stijging in onze begroting is de uitbreiding van ons Rabobank Ereterras.
De ABN Amro Businesscorner hebben we verhuisd naar de zuidzijde van het stadion, een ruimte van ongeveer 650m2 hebben wij speciaal voor deze businessclubleden erbij gehuurd en op dit moment wordt hard gewerkt aan de inrichting daarvan.

Hierdoor hebben we ons businessterras kunnen uitbreiden wat er toe heeft geleid dat we ongeveer veertig nieuwe sponsors voor dit seizoen hebben mogen verwelkomen. In totaal hebben ongeveer achthonderd commerciële relaties zich verbonden aan FC Groningen – hetgeen een enorm zakelijk platform is.

Ook onze televisie opbrengsten worden het komende seizoen verhoogd. Dit heeft veel te maken met de sportieve prestaties van de afgelopen twee seizoenen maar, dat klink wellicht wat gek, dat heeft ook te maken met de degradatie van RKC Waalwijk. Hierdoor komen wij in een hogere groepsindeling.

Wel wil ik opmerken dat wij in onze begroting een omzet hebben opgenomen van 500.000 euro, dit heeft te maken met het spelen van tenminste één ronde Europees voetbal. Kortom ook financieel staan wij er goed op. De bomen groeien niet tot aan de hemel, maar FC Groningen is financieel kerngezond.

Met de begroting van 14,8 miljoen zijn wij qua hoogte van begroting op financieel gebied, definitief gevestigd bij de eerste negen clubs.

Gastenvak
FC Groningen is hot, FC Groningen leeft, iedereen wil er graag bij horen. Ook het komende seizoen zijn alle seizoenkaarten weer verkocht. Natuurlijk is dit een luxe situatie. Dringend hebben wij behoefte aan extra capaciteit.

Al een heel klein stapje hebben we kunnen realiseren doordat ons gastenvak, dat plaats biedt aan ongeveer duizend toeschouwers, een flexibel vak wordt. Dit betekent in geval bezoekende clubs maximaal vijfhonderd kaarten opeisen, wij ongeveer vijfhonderd losse kaarten in dit vak aan onze eigen supporters kunnen verkopen.

Bekend is dat we gesproken hebben met de directie van Euroborg NV om ons stadion verder uit te breiden. Immers wij zijn ambitieus en willen met elkaar stappen maken. De grondhouding van Euroborg NV is positief. Ook hebben wij inmiddels met de architect Wiel Arets gesproken, die zijn medewerking heeft toegezegd om een werkgroep te formeren en vervolgens te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. Vol enthousiasme willen wij proberen deze uitbreidingsplannen te realiseren, u hoort van ons.

Natuurlijk kan ik tijdens deze persdag er niet om heen, wat inmiddels ‘de zaak-Suárez’ heet. Het mag duidelijk zijn dat wij niet blij zijn met de arbitragezaak die andermaal is aangevraagd door het management van Suárez. Heel nadrukkelijk stel ik hier het management. Inhoudelijk heeft het niet zo gek veel zin meer om hier op in te gaan, immers er is ongelooflijk veel over gezegd en geschreven. U heeft met ons op teletekst kunnen lezen dat deze zaak aanstaande maandag dient in Zeist.

Namens FC Groningen zullen Mr. Wim Entzinger, Erik Mulder en ondergetekende de belangen van FC Groningen behartigen. Het is in ieder geval goed dat er snel duidelijkheid komt. Immers dan weten alle betrokkenen waar ze aan toe zijn. Wij bij FC Groningen zijn in elk geval positief gestemd over een voor FC Groningen goede afloop.

Ten slot wens ik u allen een boeiend seizoen 2007/2008. Ik dank u voor uw aandacht.

Bron: FC Groningen
Hulde..!
pi_52018795
quote:
Ook onze televisie opbrengsten worden het komende seizoen verhoogd. Dit heeft veel te maken met de sportieve prestaties van de afgelopen twee seizoenen maar, dat klink wellicht wat gek, dat heeft ook te maken met de degradatie van RKC Waalwijk. Hierdoor komen wij in een hogere groepsindeling.
Op basis van wat is die ranking dan? Prestaties van de afgelopen X jaar? Raar gegeven.
pi_52019357
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Op basis van wat is die ranking dan? Prestaties van de afgelopen X jaar? Raar gegeven.
5 jaar... en dan mag je volgens mij 2 seizoen ervoor niet meenemen... naja, iig slaat het nergens op eigenlijk...
pi_52019413
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

't is inderdaad een verdeling op basis van prestaties in de laatste 5 jaar. RKC zou boven Groningen staan in dat geldklassement, maar doordat zij wegvallen schuift Groningen op. Scheelt toch zo'n half miljoen.
"That rug really tied the room together".
pi_52019759
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:16 schreef MaxPower het volgende:
En dan moeten we nog tot 31 augustus. Zomerstop van GTST my ass...
haha
Ik vind het zelfs interessanter dan GTST. (niet dat Ajax/Groningen/Suarez dit het hele seizoen vol moeten gaan houden, trouwens..)
pi_52019801
Gelukkig blijft de echte held van Groningen, Erik Nevland, wel gewoon.
pi_52021395
quote:
Nijland bij eerste selectie; doelstellingen Jans
1 augustus, 16:31 uur

De doelstellingen die Ron Jans samen met de selectie formuleert en presenteert op de persdag, zijn inmiddels een traditie geworden. De trainer van FC Groningen had ook nog nieuws te melden: Stefan Nijland wordt definitief toegevoegd aan de eerste selectie.

Trainer Ron Jans begon met het doornemen van de voorbereiding die zich momenteel in de vijfde week bevindt. Over de eerste drie weken was hij met zijn technische staf tevreden. Hoewel de drie spitsen door verschillende oorzaken ontbraken, was het weer positief dat daardoor jonge spelers opstonden en aanhaakten. Na vier serieuze tegenstanders moet FC Groningen nu aan het einde van week vijf en zes tegen ploegen uit de Spaanse hoogste divisie laten zien dat de ploeg Europees voetbal waardig is.

Twintig man
Stefan Nijland behoort inmiddels definitief tot de eerste selectie. De aanvaller bewees in de voorbereiding op basis van zijn eigen kwaliteiten dat hij het niveau aankan en is het twintigste lid van de selectie. Een ander lid van de selectie, Marnix Kolder, werd geopereerd aan de liezen en is begonnen aan een periode van revalidatie. Serdar Öztürk zal voorlopig zijn positie innemen en gedurende die periode tevens de mogelijkheid krijgen definitief een plaats af te dwingen in de eerste selectie. Ook Martijn van der Laan blijft de komende tijd meespelen met de eerste selectie. Enrico Pellegriti sluit aan bij de Beloften net als Jasmin Ramic en Gijs Koopmans dat eerder deden.

Doelstellingen
Vorig jaar waren het er nog vijftien. Dit jaar stelde trainer Ron Jans elf doelstellingen op. Dat deed hij op basis van de inbreng van de selectie. Drie hoofddoelstellingen en acht subdoelen kwamen daardoor uit de bus. Hij begon met het benoemen van de drie hoofddoelen:
1. In de reguliere competitie eindigen bij de eerste negen;
2. In de UEFA Cup verder geraken dat de eerste ronde, hoewel de loting een rol speelt;
3. In de KNVB-beker minimaal de kwartfinale bereiken.

Vervolgens kwamen de subdoelen aan de orde:
4. Jeugdspelers zien doorgroeien tot volwaardige spelers van de eerste selectie;
5. 50-50-50, ofwel meer dan 50 goals maken, minder dan 50 goals tegen en minimaal 50 punten;
6. In de play-offs opnieuw beschikken over een gezonde, fitte, frisse ploeg die in staat is te pieken;
7. In thuiswedstrijden minimaal 29 punten halen, vaker dan één keer de nul houden, maar niet verdedigender gaan spelen. Druk op de bal houden, vooruit verdedigen, diepte in het spel zoeken, het publiek erachter krijgen en vooral de counter van de tegenstander eruit halen;
8. De 23 punten die vorig seizoen in uitwedstrijden werden behaald consolideren of uitbouwen. Opmerkelijk aan het einde van vorig seizoen was, dat FC Groningen de laatste zes uitduels ongeslagen bleef;
9. Verbeteren van het rendement bij de aanvallende spelhervattingen, zoals directe en indirecte vrije trappen, maar ook corners en vrije trappen van de zijkanten;
10. Spelers in de groep zichzelf laten zijn, hard werken, afspraken nakomen, maar elkaar ook eens goed de waarheid kunnen vertellen en conflicten oplossen. Het team is de basis voor presteren en overwinningen zijn daarvan het gevolg;
11. Een trilogie bereiken. Voor de derde keer achter elkaar Europees voetbal bereiken zou een enorme prestatie zijn. Dit is echter geen einddoel. Een kwartet zou daarop weer een vervolg kunnen zijn.

Bron: FC Groningen
pi_52021433
Nijland dus definitief bij de selectie.
pi_52021521
Heb je de vervanger van Suarez al in huis dus
pi_52022306
en terecht dat ze Nijland erbij laten, nu hopen dat Jans hem ook nog wat kansen gaat geven. Daarom zou het goed zijn als we wat vaker snel voorkomen en dit lekker uitbouwen.

ik wil ook wel eens een 6-0 meemaken in de euroborg
pi_52022541
Die hele Suarez zooi levert wel prachtige radio op.
Nu op Radio Noord.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:50:34 #81
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_52027000
quote:
FC Groningen heeft noodscenario klaar
01 augustus 2007

FC Groningen denkt inmiddels na over alternatieven voor Luis Suárez. Het management van de Uruguayaan besloot dinsdag alsnog via de arbitragecommissie een transfer naar Ajax af te dwingen. Naast een eventuele vervanger voor Suárez hebben de noordelingen nog een extra aanvaller en een linkerverdediger op de korrel.

"Wij hebben een noodscenario klaarliggen mocht Suárez alsnog vertrekken", laat technisch manager Henk Veldmate weten. "Het moet echter wel in ons financiële plaatje passen, dus het is afwachten of we alles voor 1 september kunnen afronden. Het is wel duidelijk dat we onze blik richten op jongere spelers, die bij een eventuele verkoop ook nog wat opleveren. We zoeken daarbij niet in Nederland. Alle lijntjes lopen naar het buitenland."

"De selectie heeft nog een aanvaller nodig. Hopelijk blijft het bij eentje. Mocht Suárez alsnog vertrekken dan moeten we dat verlies ook opvangen. Verder willen we een linksbenige verdediger halen", zegt trainer Ron Jans, die zich verder niet bezighoudt met de transferperikelen rond Suárez. "Ik kan toch niets aan de situatie veranderen. We moeten de komende weken afwachten welke ontwikkelingen zullen volgen. De transferperiode is nog lang. In de tussentijd kopen we misschien wel Klaas Jan Huntelaar", grapt Jans.

Bron: FCUpdate
pi_52029069
Een nieuw Suarezje dus.
Ben benieuwd met wie ze op de proppen komen.

Nieuwe elftalfoto, Suarez moet nog even weg worden gesoept.

woensdag 1 augustus 2007 @ 22:06:10 #83
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52029465
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef venomsnake het volgende:
Een nieuw Suarezje dus.

[afbeelding]
Waarom , ik heb nog steeds het idee dat ie gewoon bij Groningen blijft.
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:10:30 #84
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52029584
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef venomsnake het volgende:
Een nieuw Suarezje dus.

[afbeelding]
Wat let je.

Ik ben na al de goede berichten over Nijland wel benieuwd naar zn spel.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:23:59 #85
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_52070232
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef detulp050 het volgende:
Gelukkig blijft de echte held van Groningen, Erik Nevland, wel gewoon.
Precies, deze man verdient een prachtige tifo actie oid. Held.

Suarez had het bij mij al verbruidt, maar nu...sjongejonge. Ik stap speciaal voor deze man van mijn principe af van het niet uitfluiten van je eigen spelers, wat een droplul.

Goede zaak dat Nijland erbij gehaald wordt, doorstroming van eigen jeugd mag zo langzamerhand wel eens, we hebben toch niet voor niks de hoogst haalbare ranking voor de jeugdopleiding.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:35:06 #86
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52070559
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef Smeich het volgende:
Wat een vieze kut zeg!
[..]

Figo Maricon ole ole! Eres una puta de madre ja la la la la
Eres una watte?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52072489
haha.. joder! Ik bedoelde dus heel wat anders.. zat op msn met iemand te lullen die het over puta madre had uiteraard bedoelde ik un hijo de puta
pi_52073290
De oefenwedstrijd van vanavond Levante UD - FC Groningen is trouwens live te volgen via de tv zender TVVI.
Hier twee streams van deze zender KLIK en KLIK.

Wedstrijd begint om 22.00
pi_52073371
Riga Mustapha
pi_52073578

Misschien maakt Arveladze ook wel wat minuten vanavond.
Deze wedstrijd is de afsluiting van de open dag van Levante.
pi_52073885
Ow ja, die speelt er nu ook ja!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:41:53 #92
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52074288
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef Smeich het volgende:
haha.. joder! Ik bedoelde dus heel wat anders.. zat op msn met iemand te lullen die het over puta madre had uiteraard bedoelde ik un hijo de puta
Een leven als priester kan je in ieder geval op je buik schrijven
Vamos el TRI!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:43:42 #93
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52074340
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:20 schreef venomsnake het volgende:

Misschien maakt Arveladze ook wel wat minuten vanavond.
Deze wedstrijd is de afsluiting van de open dag van Levante.
Hij is toch geblesseerd?
pi_52074402
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:43 schreef Grulez het volgende:

[..]

Hij is toch geblesseerd?
Weet ik veul..
kan maarzo
pi_52074843
Dien je toch even een vooronderzoekje te starten venomsnakie voor je zulke opmerkingen plaatst uiteraard
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Een leven als priester kan je in ieder geval op je buik schrijven
Volgens mij is voor het priesterschap in de roomskatholieke kerk celibatair zijn een vereiste, dus ja.. daar kun je wel van uitgaan
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:26:36 #96
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52075487
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Weet ik veul..
kan maarzo
En ik maar denken dat je alwetend was...

met je 1600+ posts deze maand
pi_52075593
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:26 schreef Grulez het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je alwetend was...
ben ik ook. Ik wou alleen even kijken of jij het ook wist.
quote:
met je 1600+ posts deze maand
Jij post maar 1 bericht per dag minder.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:21:08 #98
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_52076910
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:23 schreef Noca het volgende:

[..]

Precies, deze man verdient een prachtige tifo actie oid. Held.
Zijn volgende competitiedoelpunt is zijn 100e. Bij de daarop volgende thuiswedstrijd zou hij eigenlijk de grootste tifo-actie uit de geschiedenis van het GF moeten hebben. Hopelijk ligt er al iets klaar.
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef Smeich het volgende:
Riga Mustapha
Die schijnt daar helemaal de man te zijn. Vanavond maar even op letten.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:01:14 #99
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52077973
Riga Ik hoor het hem nog zeggen met een zwaar Surinaams/Rotterdams accent "is die donkere jouw chickie? Want ik pak dr zo in de plee" (zat bij hem op school in Arnhem)
Vamos el TRI!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:32:25 #100
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_52080267
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:21 schreef The_Verve het volgende:
Zijn volgende competitiedoelpunt is zijn 100e. Bij de daarop volgende thuiswedstrijd zou hij eigenlijk de grootste tifo-actie uit de geschiedenis van het GF moeten hebben. Hopelijk ligt er al iets klaar.
Een Grote Vlag van Noorwegen met een portret van Nevland. Als ondertitel: "De held van Stavenger" of "Nevland is onze held" Of "Erik de Viking"

Maar ook ik vind dat Nevland een grote Tifo verdiend. Net als Luciano toen bij GBA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')