Ik ook, en ik ben 2 jaar geleden ofzo pas begonnen met lezen (Da Vinci Code)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ALs ik eenmaal met een goed boek begin wil ik hem het liefts meteen uitlezen. Ik heb die boeken niet gelezen overigens.
Ik lees evengoed graag strips hoor. Da Vinci Code heb ik ook nog niet gelezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben 2 jaar geleden ofzo pas begonnen met lezen (Da Vinci Code)
Doen dus! Al zou ik beginnen met Het Bernini Mysterie.... dat is eigenlijk een boek met dezelfde personnages dat zich voor de Da Vinci Code afspeelt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik lees evengoed graag strips hoor. Da Vinci Code heb ik ook nog niet gelezen![]()
Tezz had me Dan Brown aangeraden. Ik ben eigenlijk jaren geleden begonnen met de kroonboeken van de ECI, als je niks besteld krijg je 2 boeken thuisgestuurd. Daar ben ik al heel lang geen lid meer van. Ik koop ze nu in de winkel, een paar weken terug heb een pakket van 7 boeken via marktplaats gekocht. Ik lees meestal thrillers, een goede roman kan ik ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doen dus! Al zou ik beginnen met Het Bernini Mysterie.... dat is eigenlijk een boek met dezelfde personnages dat zich voor de Da Vinci Code afspeelt...
Mooi mooi mooi.... Ik heb alle Dan Browns gelezen....Ik kan het wel waarderen.
nee ik ook niet! hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik zie hem niet?
Je mag me elke dag wel feliciteren!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ja, nog een uurtje.... Dus morgen mag ik je feliciteren???
Het Bernini Mysterie is veel mooier, al ben ik niet geheel objectief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doen dus! Al zou ik beginnen met Het Bernini Mysterie.... dat is eigenlijk een boek met dezelfde personnages dat zich voor de Da Vinci Code afspeelt...
Mooi mooi mooi.... Ik heb alle Dan Browns gelezen....Ik kan het wel waarderen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Morgen ben ik jaaaariiiiggg! Ludo is precies een week later jarig zag ik! 8-8 mooie datum hoor ;o))
gecondoleerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga morgen naar Renesse..
Lekker lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef PeZu het volgende:
een koekje
een koekje
een koekje
een koekje
een koekje
een koekje
Ook lekker lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:32 schreef Avory het volgende:
Met koffie?
Met koffie?
Met koffie?
Met koffie?
Met koffie?
Ga je de camping afstruinen? Kijken of Tezz er nog is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga morgen naar Renesse..
Nee, paar gasten die we hebben leren kennen op Kreta komen daarheen. Beloofd wel leuk te worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga je de camping afstruinen? Kijken of Tezz er nog is?![]()
Tezz!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
nou nou nou het rokershoekje leeft nog!!!!!!!!
Lieve kinders, Tezz is back in town.......helemaal weggewaaid en natgeregend in Renesse!!! Nu even wassen (veeeeeeeeel vakantiewas) en kind naar bedje brengen.......
Laterz!![]()
Ach..............wat zal ik ervan zeggen.....hier: een foto ter illustratie:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tezz!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een leuke vakantie gehad?
Een echte vakantie in Holland zo te zien.... fuckie fuck.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach..............wat zal ik ervan zeggen.....hier: een foto ter illustratie:
[afbeelding]
Sorry maar ik kon een lach nauwelijks onderdrukken. Kamperen is niets voor mij en vakantie in Nederland netzomin. Dit is precies de voorstelling die ik had van eerdergenoemde. Ik zal zo eens ff in Renesse gaan buurtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lachen mag hoor, ik kies er zelf voor. En ook nog eens stug ieder jaar terug gaan he, ik lijk wel gek.....Maar het was verder wel gezellig en we hebben zeker ook heel veel mooie dagen gehad! Het weer was gewoon dit jaar erg extreem.............quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry maar ik kon een lach nauwelijks onderdrukken. Kamperen is niets voor mij en vakantie in Nederland netzomin. Dit is precies de voorstelling die ik had van eerdergenoemde. Ik zal zo eens ff in Renesse gaan buurten.
Inderdaad. Alleen de temperatuur is bij een bubbelbad iets beter regelbaar....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Bubbelbad.... Blubberbad.... klein verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;d;d:D![]()
D:dd:d;d
d:d:D
D:
![]()
0 topics op naam. 14.gif
hee die tezzquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:24 schreef Tezz het volgende:
Wat een lief onthaal broekpaling!
Ik ben net terug van een feestje......ben blij dat we vroeg naar huis gingen, ben moe van drie weken vakantie, hihi. Morgen weer een dag.......
de klootzakquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef Berenanus het volgende:
Hoi weer allemaal
Mijn ex wilt niet wakker worden en nu zit ik me maar hier een beetje te vervelen. Kusjes
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |