Inderdaad zeg, het is hier ook heel erg triest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:02 schreef lucky_m3 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Waar o waar is dat lekkere weer van gisteren gebleven![]()
Het was hier wel lekker gister. Aleen benauwd in de ochtend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:59 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker weer vandaag hoor, gister was kut.
Hey!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:49 schreef Berenanus het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!
Ik ben terug
al best lang eigenlijk
Alles goed hier?
Heel leuk gehad, maar ben nog steeds te lui om fotos uit te zoeken en er een leuk verhaaltje bij te gooien. Het kost me elke keer veel moeite om het per persoon uit te leggen dus ik ga het binnenkort in ene topic plempen. Maar het was leuk, warm en zwart van de mensenquote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Energie die vrijkomt is mc2.... dat weet ik wel.
Dat is leuk ja! Ik ben benieuwd! Nee, we zijn niet weggeweest, mijn vriend werkt door. De vakanties zijn deze week voor het hele land afgelopen of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heel leuk gehad, maar ben nog steeds te lui om fotos uit te zoeken en er een leuk verhaaltje bij te gooien. Het kost me elke keer veel moeite om het per persoon uit te leggen dus ik ga het binnenkort in ene topic plempen. Maar het was leuk, warm en zwart van de mensen
Jij nog weg geweest?
Hangt ervanaf waar je staat lijkt me ;o))quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trouwens, zou een auto weggesleept worden als deze met 1 wiel op de stoep staat? Een uurtje of 9....
Die van mij is al 3 weken voorbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is leuk ja! Ik ben benieuwd! Nee, we zijn niet weggeweest, mijn vriend werkt door. De vakanties zijn deze week voor het hele land afgelopen of niet?
Voor je het weet zit je weer onder de kerstboomquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die van mij is al 3 weken voorbij![]()
Situatieschets:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar je staat lijkt me ;o))
Who?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
Jullie kunnen samen je verjaardag vieren!
Daaaaar zeg je zowat. Ik moet morgen effe vrij vragen... 1e of 2e kerstdag.... 31 december én 1 januariquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je weer onder de kerstboom![]()
Ik heb geen idee, ze kunnen behoorlijk lullig zijn met dat soort dingen. Ik zou er gewoon gaan staan trouwens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Situatieschets:
50km weg, met diverse verkeerslichten....na elke 100m. Aan de rechterkant is een soort van busstop (waar mensen in en uitstappen) die niet meer gebruikt wordt. Het is dus nu gewoon een gratis parkeerplaats met plaats voor ongeveer 6 auto's. Dit is trouwens al minimaal 3 jaar het geval.
Nou kwam ik dus vanmiddag aantuffen.... en het was volle bak. Alhoewel.... ik kon nog best achteraan sluiten, maar dan stond ik dus wel met één wiel op de stoep (rechts achter). Niemand heeft er eigenlijk last van.
Ik zou heel graag willen..... Maar dan moeten we het met z'n 3en vieren.... (3en 4en).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij en berenanus, jullie schelen 2 dagen
haha dan ben je in elk geval op tijd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daaaaar zeg je zowat. Ik moet morgen effe vrij vragen... 1e of 2e kerstdag.... 31 december én 1 januari
Vorig jaar was ik dus te laat.... beide kerstdagen middagdienst 15-23 en 31 december en 1 januari had ik nachtdienst 23-07......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha dan ben je in elk geval op tijd!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen..... Maar dan moeten we het met z'n 3en vieren.... (3en 4en).
Ik heb nog een tweelingzus
Ja dat is inderdaad rot. Naja oud en nieuw lig ik toch in de schuilkelders, hoewel de laatste jaren viel het wel mee gelukkig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik dus te laat.... beide kerstdagen middagdienst 15-23 en 31 december en 1 januari had ik nachtdienst 23-07......
Mooi kut dus
Ik zal je zometeen even helemaal inlichten..... Eerst even het gebouw hier op slot gooien en de verlichting doven... iedereen is eindelijk de deur uit en ik kan nog 2 uur blijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd tochMijn schoonvader is ook 1 van een tweeling, ze zijn totaal verschillend, zowel qua uiterlijk als karakter. Lijk je veel op je zus?
oki succes!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik zal je zometeen even helemaal inlichten..... Eerst even het gebouw hier op slot gooien en de verlichting doven... iedereen is eindelijk de deur uit en ik kan nog 2 uur blijven.
Tozzo
Dat heb je inderdaad snel gedaan. Dan heb je wel een mini zusje zeg!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vrij snel gedaan dacht ik zo (met wat voorbereidend werk al eerder op de avond)
Nee, ik lijk totaal niet op mijn zus.... en zij ook niet op mij. Mijn voorkomen is bekend (fotoboek ed).
Zij is klein.... 1,60m en ik iets groter 1,83m..... zij is blond.... en ik donker...... zij is een bitch.... en ik vrij meegaand
Nee zij... ik 4 minuten laterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad snel gedaan. Dan heb je wel een mini zusje zeg!jij bent eerder geboren?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:52 schreef Addict89 het volgende:
Intercity Utrecht - Den Haag
'Dit is een mededeling voor meneer van den Berg, u bent uw vrouw vergeten op Utrecht C.S. Zij zal aankomen om 11.55 op spoor 8b in Den Haag CS en verzoekt u vriendelijk daar op haar te wachten en haar kaartje aan de conducteur te overhandigen'
hahahaaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee zij... ik 4 minuten later
Maar ik heb de brains... en zij heeft de loo.... nee. De looks heb ik ook
Ik heb trouwens iemand in het donker laten zitten......aiiii
Ik lul me overal wel onderuit.... Dus hem verteld dat ik op mijn vorige ronde 3 mensen zag zitten.... 3 mensen naar buiten heb zien gaan... dus het licht uitgemaakt. Toen bleek het een engelsman te zijn en heb ik het verhaal nog eens moeten doen, maar dan in het engels.... Hij had nu een mooi excuus om naar huis te gaan.... Hij blij, ik blij. Winwin.quote:
Ja daar staan hele goeie bij, er was een topic over op Fok! een tijd geleden geloof ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Deze kwam ik tegen in een topic over de omroepende conducteurs in treinen van de NS.... schitterend!!!
[..]
hahaaa geweldig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik lul me overal wel onderuit.... Dus hem verteld dat ik op mijn vorige ronde 3 mensen zag zitten.... 3 mensen naar buiten heb zien gaan... dus het licht uitgemaakt. Toen bleek het een engelsman te zijn en heb ik het verhaal nog eens moeten doen, maar dan in het engels.... Hij had nu een mooi excuus om naar huis te gaan.... Hij blij, ik blij. Winwin.
Volgende keer pak ik het anders aan.... Dan roep ik gewoon via de intercom die door het hele pand te horen is of iedereen die aanwezig is effe keidhard wil schreeuwen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa geweldig!ik zou het uitschreeuwen denk ik... hahaa
goed plan! ga ik ook doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ga even wat nicotine en teer tot me nemen
daar kun je dan weer je eigen thriller van maken! Alles opnemen, dan krijg je een soort blair witch effectquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Volgende keer pak ik het anders aan.... Dan roep ik gewoon via de intercom die door het hele pand te horen is of iedereen die aanwezig is effe keidhard wil schreeuwen....
Soms draag ik een vergiet op mjin hoofd, maar meestal naakt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Douche jij ook naakt trouwens?
aah lekker relaxed!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo, dat was een flinke sigaret..... Maar ik had een boek bij me... en ik kon het niet neerleggen.
Doesjze!
Hm, dat is gek. En dan met 10 vingers, 22 gaatjes dichthoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Soms draag ik een vergiet op mjin hoofd, maar meestal naakt.
Nee eigenlijk niet... Ik ben op vakantie begonnen met CSI... Las vegas.... 3 boeken ervan uitgelezen. En nou dacht mijn moeder me een plezier te doen door me een CSI boek te kopen.... Alleen is dat een Miami verhaal....quote:
Ik ben heel erg snel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hm, dat is gek. En dan met 10 vingers, 22 gaatjes dichthouden
ALs ik eenmaal met een goed boek begin wil ik hem het liefts meteen uitlezen. Ik heb die boeken niet gelezen overigens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet... Ik ben op vakantie begonnen met CSI... Las vegas.... 3 boeken ervan uitgelezen. En nou dacht mijn moeder me een plezier te doen door me een CSI boek te kopen.... Alleen is dat een Miami verhaal....
Toch erin begonnen he...
Ik ook, en ik ben 2 jaar geleden ofzo pas begonnen met lezen (Da Vinci Code)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ALs ik eenmaal met een goed boek begin wil ik hem het liefts meteen uitlezen. Ik heb die boeken niet gelezen overigens.
Ik lees evengoed graag strips hoor. Da Vinci Code heb ik ook nog niet gelezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben 2 jaar geleden ofzo pas begonnen met lezen (Da Vinci Code)
Doen dus! Al zou ik beginnen met Het Bernini Mysterie.... dat is eigenlijk een boek met dezelfde personnages dat zich voor de Da Vinci Code afspeelt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik lees evengoed graag strips hoor. Da Vinci Code heb ik ook nog niet gelezen![]()
Tezz had me Dan Brown aangeraden. Ik ben eigenlijk jaren geleden begonnen met de kroonboeken van de ECI, als je niks besteld krijg je 2 boeken thuisgestuurd. Daar ben ik al heel lang geen lid meer van. Ik koop ze nu in de winkel, een paar weken terug heb een pakket van 7 boeken via marktplaats gekocht. Ik lees meestal thrillers, een goede roman kan ik ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doen dus! Al zou ik beginnen met Het Bernini Mysterie.... dat is eigenlijk een boek met dezelfde personnages dat zich voor de Da Vinci Code afspeelt...
Mooi mooi mooi.... Ik heb alle Dan Browns gelezen....Ik kan het wel waarderen.
nee ik ook niet! hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik zie hem niet?
Je mag me elke dag wel feliciteren!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ja, nog een uurtje.... Dus morgen mag ik je feliciteren???
Het Bernini Mysterie is veel mooier, al ben ik niet geheel objectief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doen dus! Al zou ik beginnen met Het Bernini Mysterie.... dat is eigenlijk een boek met dezelfde personnages dat zich voor de Da Vinci Code afspeelt...
Mooi mooi mooi.... Ik heb alle Dan Browns gelezen....Ik kan het wel waarderen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Morgen ben ik jaaaariiiiggg! Ludo is precies een week later jarig zag ik! 8-8 mooie datum hoor ;o))
gecondoleerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga morgen naar Renesse..
Lekker lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef PeZu het volgende:
een koekje
een koekje
een koekje
een koekje
een koekje
een koekje
Ook lekker lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:32 schreef Avory het volgende:
Met koffie?
Met koffie?
Met koffie?
Met koffie?
Met koffie?
Ga je de camping afstruinen? Kijken of Tezz er nog is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga morgen naar Renesse..
Nee, paar gasten die we hebben leren kennen op Kreta komen daarheen. Beloofd wel leuk te worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga je de camping afstruinen? Kijken of Tezz er nog is?![]()
Tezz!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
nou nou nou het rokershoekje leeft nog!!!!!!!!
Lieve kinders, Tezz is back in town.......helemaal weggewaaid en natgeregend in Renesse!!! Nu even wassen (veeeeeeeeel vakantiewas) en kind naar bedje brengen.......
Laterz!![]()
Ach..............wat zal ik ervan zeggen.....hier: een foto ter illustratie:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tezz!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een leuke vakantie gehad?
Een echte vakantie in Holland zo te zien.... fuckie fuck.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach..............wat zal ik ervan zeggen.....hier: een foto ter illustratie:
[afbeelding]
Sorry maar ik kon een lach nauwelijks onderdrukken. Kamperen is niets voor mij en vakantie in Nederland netzomin. Dit is precies de voorstelling die ik had van eerdergenoemde. Ik zal zo eens ff in Renesse gaan buurtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lachen mag hoor, ik kies er zelf voor. En ook nog eens stug ieder jaar terug gaan he, ik lijk wel gek.....Maar het was verder wel gezellig en we hebben zeker ook heel veel mooie dagen gehad! Het weer was gewoon dit jaar erg extreem.............quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry maar ik kon een lach nauwelijks onderdrukken. Kamperen is niets voor mij en vakantie in Nederland netzomin. Dit is precies de voorstelling die ik had van eerdergenoemde. Ik zal zo eens ff in Renesse gaan buurten.
Inderdaad. Alleen de temperatuur is bij een bubbelbad iets beter regelbaar....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Bubbelbad.... Blubberbad.... klein verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;d;d:D![]()
D:dd:d;d
d:d:D
D:
![]()
0 topics op naam. 14.gif
hee die tezzquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:24 schreef Tezz het volgende:
Wat een lief onthaal broekpaling!
Ik ben net terug van een feestje......ben blij dat we vroeg naar huis gingen, ben moe van drie weken vakantie, hihi. Morgen weer een dag.......
de klootzakquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef Berenanus het volgende:
Hoi weer allemaal
Mijn ex wilt niet wakker worden en nu zit ik me maar hier een beetje te vervelen. Kusjes
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |