Is mogelijk, maar ik gebruik em voor het koude water, water uit de kraan is toch net niet zo lekker koudquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat kun je dan in de fles doen? anderhalve liter koffie?![]()
![]()
![]()
Ik had mn geluid aanstaan, zegt ie zet dat geluid tenminste uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
geef mn dat bubbles spelletje
http://www.startgames.nl/game_id=127
ik vermaak me prima
Zo simpel dat het niet leuk isquote:
Dat klinkt heel bekend ja. Ik heb stom genoeg gewoon een stapeltje werk liggen waar ik tergend langzaam doorheenwerk, wat ik op een normale drukke dag in een minuut erdoorheenjaag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ken je ook dat gevoel dat als je uuuuren niks gedaan hebt, en je MOET dan wat doen, dat je daar he-le-maal geen zin in hebt??![]()
![]()
ruilen ?? dan kan je tenmiste nog 2 uur extra blijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 75 minuten dan kan ik naar huis toe
Vind je het heel erg als ik je super aardige aanbod afsla ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ruilen ?? dan kan je tenmiste nog 2 uur extra blijven
Ja sorry dat aanbod kan ik echt niet aannemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
nou denk doe ik ook s wat voor de ander, wordt het niet op prijs gesteld
Sorry ik moet je veels te aardige voorstel toch afslaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
je weet niet wat je mist hoor. let maar op straks krijg je er spijt van
Nee joh dat kan ik je echt niet aandoen ! stel je voor dan zit je thuis , daar heb je helemaal niet op gerekend en dan weet je totaal niet wat je moet doen !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zet er een cornetto tegenover hoor
dat zou echt kut zijn als ik nog 2 uur moest zitten hierzoquote:
hey thuis heb ik ook !FOK hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh dat kan ik je echt niet aandoen ! stel je voor dan zit je thuis , daar heb je helemaal niet op gerekend en dan weet je totaal niet wat je moet doen !
Nee het is niet waar, ik dacht dat FOK! alleen te bereiken was op plekken zoals je werk !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey thuis heb ik ook !FOK hoor
Eigenlijk is het best bevredigend jaquote:
Nee ik ruil toch maar niet denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
of je moet thuis ook een filter erop hebben![]()
nou toch maar ruilen dan ? van ruilen komt geen huilen
bij mij niet, zo komt mijn carriere nooit van de grondquote:
Hey Rare bubbeltjes spel spelen is toch ook een mooie carrierequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij niet, zo komt mijn carriere nooit van de grond![]()
en dat rare bubbeltjes spel rondgespeelt met 183000 punten
Nee joh dat moeten ze helemaal niet weten, straks komen ze ook nog op FOK!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef Dylanesque het volgende:
M'n collega's moesten es weten waar al dat getyp voor wasDie stapels papieren om me heen zijn allemaal oud en gedaan, maar wekken wel de indruk van iemand die iets doet
als ik daar rijk mee zou kunnen worden mischien wel, maar dat gaat er niet echt inzitten denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey Rare bubbeltjes spel spelen is toch ook een mooie carriere
Hmmm Minder !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
als ik daar rijk mee zou kunnen worden mischien wel, maar dat gaat er niet echt inzitten denk ik
mja als ik nou naar huis kon, kon ik ook bubblenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey Rare bubbeltjes spel spelen is toch ook een mooie carriere
jups, ik ga het nog even proberen door mee te zingen:quote:
Dat lijkt me helemaal niet fijn eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh dat moeten ze helemaal niet weten, straks komen ze ook nog op FOK!
thuis bubblenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als ik nou naar huis kon, kon ik ook bubblen
Het smurfenlied ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
jups, ik ga het nog even proberen door mee te zingen:
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
alalalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalala
alalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaa
alalalalalalalalalalalalalalalalalalalalallala
alalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalaalalalala
lalalalalaalalalalalalalalalalaalal
Zorgen dat je heel veel post en dat er zoveel staat dat ze nooit alles kunnen gaan lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet fijn eigenlijkStraks vinden ze een manier om mn postgeschiedenis tegen me te gebruiken!
![]()
Ik ben tong nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zorgen dat je heel veel post en dat er zoveel staat dat ze nooit alles kunnen gaan lezen
Ik, puur uit vervelingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie roken er hier trouwens allemaal?
Tuurlijkquote:
ja jullie zitten me maar lekker te maken met dat bubbelspel, ben nu toch wel nieuwsgierig gewordenquote:
van jou weet ik het...! en jij rookt vast Marlboro goldquote:
ik nog niet, maar ik ga binnenkort wel beginnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie roken er hier trouwens allemaal?
nog een slof kopen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik nog niet, maar ik ga binnenkort wel beginnen
Pall Mall roodquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van jou weet ik het...! en jij rookt vast Marlboro gold
Is gewoon een woordspelingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
in de krant stond een advertentie
Ruud v/d Berg, opkoper, www.kooptalles.nl
KOOPT ALLES..
Alles betekent: ALLES
dus ik bellen...
"Nee, wij kopen alleen complete inboedels, geen losse eethoeken en kasten enzo"maak er dan www.kooptbijnaalles.nl van
Pall Mall..!quote:
Oh ik ga meteen een ander merk rokenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Pall Mall..!
wel fijn dat jem ijn salaris medefinancieerd!
Dunhill TopLeaf en Dunhill International zijn lekker!quote:
doe maar wel 1 van de B.A.T familiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh ik ga meteen een ander merk roken
toch geen poolse ofzo ?quote:
ach.. ik rookte altijd Camel Bluequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dunhill TopLeaf en Dunhill International zijn lekker!![]()
Niet dat ik verslaafd, maar die sigaretten vind ik nog best te doen!
Nee gewoon duitse kwailiteit!quote:
alle merken zijn smerig , je hoef het nog niet eens aan te stekenquote:
welke dan wel niet allemaal!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Fugie het volgende:
mijn pappie verkoopt online sigaren!
hij heb hele goeie hoor!
hahahahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
NEEEE M'N COLLEGA'S JUMPEN UIT VERVELING
Ik hoop niet dat ze me zien zitten, weggedoken achter m'n monitor.. vrouwen van 40+ die jumpenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahaha
moet je niet meedoen dan ??
uh eigelijk alle main stream, balmoral, oud kapen, ruysdael, comaenen. Alleen zie ik net dat hij de zooi nog wat beter op de site moet zettenquote:
wees blij dat de buurtkinderen zich er niet bij aansluiten , en het echt pas los gaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze me zien zitten, weggedoken achter m'n monitor.. vrouwen van 40+ die jumpen![]()
Iedereen mag verder gewoon doen wat ie wil hoor, ben heel tolerant![]()
Er zit wel een meisje van 15 bijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat de buurtkinderen zich er niet bij aansluiten , en het echt pas los gaat
tja dan wordt het vluchten nu het nog kanquote:
wacht maar, over 53 minuten ren ik hier wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja dan wordt het vluchten nu het nog kan
Ik rook Gold, alleen noem ik het nog ouderwets mediumquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van jou weet ik het...! en jij rookt vast Marlboro gold
dat tuig jumpt overal, zelfs in albert heijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat tuig (jeugd red) van tegenwoordig, beetje jumpen op de arbeidplatz.
nah, doen ze maar lekker in hun eigen tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat tuig (jeugd red) van tegenwoordig, beetje jumpen op de arbeidplatz.
wtfquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
NEEEE M'N COLLEGA'S JUMPEN UIT VERVELING
Nah ik hou het toch maar bij Pall Mallquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe maar wel 1 van de B.A.T familie![]()
ik ken het alleen als Gold, omdat het zo bij ons in de database staat en het niet van mijn bedrijf is!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef covie het volgende:
[..]
Ik rook Gold, alleen noem ik het nog ouderwets medium
Nog 15 minutenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
nog 45 minuten!
jumpen staat niet gelijk aan dansen !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ze houden van dansen en vinden t zo leuk![]()
en dansen staat niet gelijk aan leukquote:
nouja ligt eraan met wiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dansen staat niet gelijk aan leuk
nou vrouwen 40+ en een meisje van 15 toch ?quote:
ja dan is de kans erg klein dat het leuk isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou vrouwen 40+ en een meisje van 15 toch ?
Vandaar het hele 'aaargh ik wil naar huis'-ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dan is de kans erg klein dat het leuk is
ja blijf ik toch vreemd vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vandaar het hele 'aaargh ik wil naar huis'-idee
hopelijk wordt je niet "al jumpend" gevolgd door de menigtequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vandaar het hele 'aaargh ik wil naar huis'-idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |