Vreemd? Het is toch schandalig hoe Palma Lieke constant blijft beeldigen met allerlei grove taal. Het lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet meer zo. Het gaat er toch om om bewoners uit het huis te krijgen? Is het nu strategisch zo dat als je de huishouding zit te pesten, dat je daarmee bewoners weg krijgt? Vreemd allemaal van Huub en Lieke
Het personeel is totaal niet onpartijdig, dus lijkt me logisch dat ze het personeel aanpakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet meer zo. Het gaat er toch om om bewoners uit het huis te krijgen? Is het nu strategisch zo dat als je de huishouding zit te pesten, dat je daarmee bewoners weg krijgt? Vreemd allemaal van Huub en Lieke
Precies....Hoe verder hoe beter. Anders hou je geen leven over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:05 schreef pasjesjen het volgende:
afstand werkt niet volgens palma
WTF Mijn vriend en ik woonde 200 km uit elkaar zijn nu 2 jaar bij elkaar wat lult ze nou
Ah, thnx.....dus dan zijn ze miljonair!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Je snapt het niet...Huub en Lieke willen PalmaJosee weg hebben...![]()
ik ga erg offtopic nu maar we wonen nu wel samen hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Precies....Hoe verder hoe beter. Anders hou je geen leven over.![]()
Ben je blind???????????????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke en Huub moeten ook tegen het personeel op boksen.Dus moeten ze die ook weg zien te krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij houdt zich van de dommequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef riri het volgende:
[..]
Ben je blind???????????????
Een hoofd huishouding die het personeel onder haar op zit te stoken om grof te schelden en zich met het spel te bemoeien is die positie niet waard
Nee, ik ben niet blind, maar ze bereiken speltechnisch precies het tegenovergestelde van wat ze wensen. De rest zal Palma niet weg stemmen om Huub en Lieke dwars te zitten. En terecht overigens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef riri het volgende:
[..]
Een hoofd huishouding die het personeel onder haar op zit te stoken om grof te schelden en zich met het spel te bemoeien is die positie niet waard
iedereen die daar in dat hok rond loopt is onderdeel van het spel. Alleen is er voor de één meer te winnen dan de ander.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef riri het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, ik ben niet blind, maar ze bereiken speltechnisch precies het tegenovergestelde van wat ze wensen. De rest zal Palma niet weg stemmen om Huub en Lieke dwars te zitten.
Haar tinig is vaak verkeerd, dat is jammer en ze gaat te lang door,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik Lieke strontvervelend vind.
ik steun saffaaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:18 schreef Yollie het volgende:
Brian zei net al tegen Palma dat als ze vanmiddag om half twee een functioneringsgesprek hebben, dat hij Palma zal steunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |