quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het een spannende tactiek.
En Huub heeft al tegen Lieke geklaagd, dat het hem nauwelijks lukt Dennis uit zijn tent te lokken, terwijl dat met alle andere bewoners wel lukte.
Hij noemde Dennis in dat opzicht slim.
De treurige Dennix-postjes in de COS probeer ik zoveel mogelijk te negeren.
Op termijn zal er alom bewondering zijn voor zijn tactiek.
Een mooi koppie, een beetje naturel make-up en dat is het....quote:
Tot strakjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef kleinzusje het volgende:
Letten jullie even goed op ?
Ik moet even koffie zetten![]()
filmpje al gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het een spannende tactiek.
En Huub heeft al tegen Lieke geklaagd, dat het hem nauwelijks lukt Dennis uit zijn tent te lokken
eensquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef Clank het volgende:
Saffaa is er als nieuwe HH.. maar tot nu toe is ze alleen wat aan het stoken en doet niets. Ze moet ook wel wat gaan doen natuurlijk..
Ach, zo'n eerste dag is altijd een beetje meelopen en kijken wat er gedaan moet worden...ze zal straks wel de tafel gaan afruimen ofzo...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef Clank het volgende:
Saffaa is er als nieuwe HH.. maar tot nu toe is ze alleen wat aan het stoken en doet niets. Ze moet ook wel wat gaan doen natuurlijk..
anders doet huub het welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ach, zo'n eerste dag is altijd een beetje meelopen en kijken wat er gedaan moet worden...ze zal straks wel de tafel gaan afruimen ofzo...
Je snapt het niet...Huub en Lieke willen PalmaJosee weg hebben...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet meer zo. Het gaat er toch om om bewoners uit het huis te krijgen? Is het nu strategisch zo dat als je de huishouding zit te pesten, dat je daarmee bewoners weg krijgt? Vreemd allemaal van Huub en Lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |