abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52029455
Ben benieuwd hoe deze in het echt er uit zien.

なんだっけ
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:10:56 #52
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52029602
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:05 schreef Crashcat het volgende:
Ben benieuwd hoe deze in het echt er uit zien.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Never van mijn leven dat ik dat op mijn PS3 zou plakken
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:18:49 #53
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_52029867
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:44 schreef Opie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de upscaling van DVD's op de PS3 en dan in het bijzonder PAL DVD's?

Aangezien alle HD signalen wat betreft games en Blu-Ray op 60hz worden uitgestuurd, maar PAL DVD's zijn natuurlijk 50hz. Is het alsnog mogelijk om die te upscalen en zo ja, krijg je gestotter omdat ie het converteert naar 60hz of ondersteunen de HDTV's ook 50hz?
Hij converteert helemaal niks naar 60hz, hij upscaled het gewoon op 50hz als de bron 50hz is. En natuurlijk ondersteunen HDTV's 50hz.
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef Opie het volgende:

Jawel, de PAL PS3 ondersteunt geen 60hz in games voor SDTV gebruikers. De 360 gelukkig wel, maar ja, daar maak je iemand met een PS3 ook niet blij mee.
Wilde zelf een PS3 bij launch, maar sinds ik heb gehoord dat je vast zou zitten aan 50hz op een normale tv terwijl zowel de Wii als de 360 wél PAL60hz ondersteunen, heb ik nog steeds geen PS3 in huis.
Echt onzin! Enige verschil is dat de ps3 zelf het signaal kiest en je hem dus niet standaard op 60hz kunt zetten. Maar als jij een bron hebt die 60hz is, zoals een NTSC ps3 spel of bij sommige ps2 spellen waarbij je het kunt instellen word het gewoon in 60hz weer gegeven. Ook op een SDTV.

Snap sowieso niet wat je druk loopt te maken over 60hz of niet.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_52030485
Nu je het zegt.. Burnout kon je kiezen tussen 50 of 60Hz
なんだっけ
pi_52030530
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef Crashcat het volgende:

[...]

Je hebt nu gewone scartkabels voor de PS waarbij je geen groen beeld krijgt. Futurezone oa. levert die.

[...]
Zijn dat de Joytech Fusions? Want die wil ik dus waarschijnlijk gaan kopen.

Deze dus

En waarom 60Hz? Persoonlijk vind ik 60Hz prettiger om naar te kijken, bovendien wordt er gezegd dat de beelden "vloeiender" ogen. Dat laatste lijkt me moeilijk te vergelijken. De belangrijkste rede is eigenlijk vooral: waarom niet?! M'n Wii kan 60Hz, zelfs m'n oude Xbox kan 60Hz. Waarom kan m'n splinternieuwe console met een prijskaartje van 420 euro (ex games en controller, zo klinkt het een stuk beter ) dat dan niet?
pi_52030551
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Never van mijn leven dat ik dat op mijn PS3 zou plakken
oow ik wel, gaaf man, wanneer en waar komt dat uit dan??
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_52030631
Yo, want een irritante avater heb jij zeg

Ook leuk voor mensen met epilepsie
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:42:14 #58
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_52030642
Plak je dat gewoon over de PS3 letters heen ? Lijkt me niks.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_52031032
vet ik wil ook wel weten waar je die dingen kan bestellen
PSN nick.:helder82
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:03:54 #60
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_52031319
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Pls pls pls..ik moet morgen namelijk een spel ruilen, en dacht ECHT dat ik het heel leuk vond, de demo was iig helemaal top
The Darkness krijg je geen spijt van

super spel
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_52031320
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Erg veel ps2-spellen werken niet . Echt zonde van MGS3, God of War, Onimusha3, etc.
MGS3 werkt bij mij perfect hoor...
PSN id: NL_SToRM
pi_52031358
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef el_nuno het volgende:
vet ik wil ook wel weten waar je die dingen kan bestellen
Gezien bij Dimensionplus voor 15 pleuro's
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Zijn dat de Joytech Fusions? Want die wil ik dus waarschijnlijk gaan kopen.

Deze dus

En waarom 60Hz? Persoonlijk vind ik 60Hz prettiger om naar te kijken, bovendien wordt er gezegd dat de beelden "vloeiender" ogen. Dat laatste lijkt me moeilijk te vergelijken. De belangrijkste rede is eigenlijk vooral: waarom niet?! M'n Wii kan 60Hz, zelfs m'n oude Xbox kan 60Hz. Waarom kan m'n splinternieuwe console met een prijskaartje van 420 euro (ex games en controller, zo klinkt het een stuk beter ) dat dan niet?
Yup, volgens mij zijn dat die kabels. Eerst stonden er andere erop met de omschrijving 'zonder groen beeld'
Volgens mij moet de 60Hz ondersteuning van de game developers moeten komen...

Echt... Ik ga Motorstorm weer verkopen.. 4 keer dezelfde parcours en nooit winnen.
Dat de ai elke keer zo snel is zonder boost, dat kan nooooooit!
En ik mis de snelheid in de game

[ Bericht 5% gewijzigd door Crashcat op 01-08-2007 23:19:25 ]
なんだっけ
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:09:40 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52031490
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef Crashcat het volgende:

Echt... Ik ga Motorstorm weer verkopen.. 4 keer dezelfde parcours en nooit winnen.
Dat de ai elke keer zo snel is zonder boost, dat kan nooooooit!
En ik mis de snelheid in de game
Als je Motorstorm echt wegdoet, en de prijs is niet te hoog, dan ben ik geinteresseerd. Stuur maar een PM.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_52032181
Dan ga ik die kabel maandag maar even halen . Weet je toevallig ook waarom ze "geen groen beeld" geven?
EDIT:
Laat maar, komt door een switch. Zoals die ook op meerdere scart kabels te vinden is.
Echter heeft ie ook een waanzinnig slechte review: hier te vinden.
En hier nog meer mensen.
En ten slotte hier.

Iemand anders een andere kabel die beter werkt . Zag er bij de mediamarkt 1 van speedlink liggen, zag er niet best uit though.

Motorstorm vergt wat doorzettingsvermogen. Boost is your friend. Zodra je het een beetje door hebt word je overal zo eerste. Vooral wanneer je boost niet op de rechte stukken, maar juist in de bochten gebruikt kun je veel tijd en snelheid winnen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Neverstop op 01-08-2007 23:38:53 ]
pi_52033233
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef Neverstop het volgende:
Ff in de PS forums doorspitten dan hè

Motorstorm nog ff verder gespeeld, maar het wekt bij mij meer irritaties op dan plezier.
Lijkt net F1 dan.. Je moet je boost zorgvuldig plannen. Ik heb liever scheuren zonder zorgen.
なんだっけ
pi_52034994
quote:
Dan ga ik die kabel maandag maar even halen . Weet je toevallig ook waarom ze "geen groen beeld" geven?
EDIT:
Laat maar, komt door een switch. Zoals die ook op meerdere scart kabels te vinden is.
En hier nog meer mensen.
En ten slotte hier.

Iemand anders een andere kabel die beter werkt . Zag er bij de mediamarkt 1 van speedlink liggen, zag er niet best uit though.

Motorstorm vergt wat doorzettingsvermogen. Boost is your friend. Zodra je het een beetje door hebt word je overal zo eerste. Vooral wanneer je boost niet op de rechte stukken, maar juist in de bochten gebruikt kun je veel tijd en snelheid winnen.
blaze kabels zijn supergoed.!!!

oja gold plated kabels laat je daar niet door leiden
het is namelijk geverft blik.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_52035009
quote:
August 1, 2007 - The official Sony PlayStation blog reported today that Lair, originally scheduled to be released on August 14, has been delayed until September 4.

According to Ryan Hamlyn's post, an issue arose during QA testing regarding the game's various online features, including leaderboards and its medal systems. Hopefully, this delay ultimately means good things for Lair, since such an eagerly anticipated game should, ideally, be as polished as possible before release. But anyone interested in engaging in dragon warfare has to wait another month for Factor 5 to complete its upcoming title.

We'll report back if any information changes
lair is dus uitgesteld
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52035079
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 02:08 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

blaze kabels zijn supergoed.!!!

oja gold plated kabels laat je daar niet door leiden
het is namelijk geverft blik.
Blaze, mm nog niet zien liggen. Ga ik maar eens op letten dan.

En gold plated voor een kabeltje van 15 euro lijkt me idd vrij sterk .
pi_52035224
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 02:09 schreef DJ_ het volgende:

[..]

lair is dus uitgesteld
Dus?
なんだっけ
pi_52035452
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 02:30 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Dus?
ik wil dat spel hebben , en ja egm heeft hem meschien een 5.5 gegeven maar
gameinsider een 9.5 en egm cijfers zijn toch meestal niet terecht
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52036190
quote:
EDIT:
En hier nog meer mensen.
En ten slotte hier.

Er is er ook 1 van Speedlink met AV switch, misschien is die beter: http://www.muizenshop.nl/(...)-and-rca-cable/1214/
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_52039927
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je Motorstorm echt wegdoet, en de prijs is niet te hoog, dan ben ik geinteresseerd. Stuur maar een PM.
Is dat al rond? Ik wil nl ook van Motorstorm af. Heb het maar een paar keer gespeeld en ligt nu al weken stof te verzamelen. Toch wel jammer voor een spel van 55 euro...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:32:06 #73
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_52040479
Ik houd de games die ik heb gekocht, dwz Motorstorm en RFOM.. als ik ze verkoop krijg ik toch weer spijt.. wil ze vast wel weer een keer spelen..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_52040518
Overigens, heeft er iemand veel verstand van het netwerk? Ik kan om de haverklap niet inloggen, de verbinding wordt vaak verbroken, en alles gaat zo traag als een dikke drol. Van deze problemen heb ik minder vaak last als ik hem 'wireless' verbind.

Situatieschets:
-Modem -> Draadloze router -> Switch -> Ps3 = problemen en traag
-Modem -> Draadloze router ))) Ps3 = minder vaak problemen maar nog steeds traag

Hoe groot is de kans dat mijn ps3 niet in orde is versus de kans dat mijn netwerk-setup niet in orde is?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:38:28 #75
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_52040627
Ik heb em via kabelinternet online.. nooit geen problemen gehad. Met wireless was het om de haveklap raak, iedere keer traag internet of geen internet, ben blij dat ik daar nu vanaf ben
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_52040754
Als ik het netwerk instel (auto / easy) en laat testen gaat het ook allemaal vrij langzaam.
Is dat normaal?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:43:18 #77
145074 Diablos79
pi_52040767
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef NutKees het volgende:
Overigens, heeft er iemand veel verstand van het netwerk? Ik kan om de haverklap niet inloggen, de verbinding wordt vaak verbroken, en alles gaat zo traag als een dikke drol. Van deze problemen heb ik minder vaak last als ik hem 'wireless' verbind.

Situatieschets:
-Modem -> Draadloze router -> Switch -> Ps3 = problemen en traag
-Modem -> Draadloze router ))) Ps3 = minder vaak problemen maar nog steeds traag

Hoe groot is de kans dat mijn ps3 niet in orde is versus de kans dat mijn netwerk-setup niet in orde is?
Wat voor een internet verbinding heb je? kabel of ADSL? En wat voor een soort modem heb je?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:45:55 #78
69710 Sixty4
1, 2, 3,.... 64
pi_52040829
Ik ben opzoek naar een headsetje. En dan wel eentje die het gewoon altijd doet, dus iets extra uitgeven vind ik dan niet erg. Alleen zit ik te twijfelen of ik moet wachten op Warhawk incl. die headset, maar weet niet wat de prijs daarvan zal zijn. Enige suggesties?
"There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
pi_52040967
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Wat voor een internet verbinding heb je? kabel of ADSL? En wat voor een soort modem heb je?
Economy ADSL 1,5MBIT met speedtouch modem. Een of andere cheap-ass router erachter. Maar de 360 blijkt daar geen last van te hebben...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:05:13 #80
145074 Diablos79
pi_52041368
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:50 schreef NutKees het volgende:

[..]

Economy ADSL 1,5MBIT met speedtouch modem. Een of andere cheap-ass router erachter. Maar de 360 blijkt daar geen last van te hebben...
Dat is een modem/router(neem ik aan), en dan heb je er nog een keer een draadloze router tussen staan en dan nog eens een switch?
pi_52041560
Of die speedtouch modem van kpn ook een router is weet ik eigenlijk niet. Ik heb het zo ooit opgezet omdat ik draadloos internette met de PC. Nu is draadloos eigenlijk niet meer nodig wegens powerlan adapters (LAN via stopcontact), maar als ik de router er tussenuit haal kan ik mijn gedeelde mappen niet meer zien op de media center. Ik heb me door iemand laten vertellen dat die draadloze router er tussen moet blijven zitten. Dus eigenlijk zit het zo:

Splitter telefoon - Speedtouch modem (van kpn) - wireless router - powerlan adapter - switch - ps3

of

Splitter telefoon - Speedtouch modem (van kpn) - wireless router ))) ps3
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:15:04 #82
145074 Diablos79
pi_52041651
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef NutKees het volgende:
Of die speedtouch modem van kpn ook een router is weet ik eigenlijk niet. Ik heb het zo ooit opgezet omdat ik draadloos internette met de PC. Nu is draadloos eigenlijk niet meer nodig wegens powerlan adapters (LAN via stopcontact), maar als ik de router er tussenuit haal kan ik mijn gedeelde mappen niet meer zien op de media center. Ik heb me door iemand laten vertellen dat die draadloze router er tussen moet blijven zitten. Dus eigenlijk zit het zo:

Splitter telefoon - Speedtouch modem (van kpn) - wireless router - powerlan adapter - switch - ps3

of

Splitter telefoon - Speedtouch modem (van kpn) - wireless router ))) ps3
Waarvoor gebruik je die switch? En als je op je modem ook meerdere aansluiting hebt dan is deze ook gelijk router, ADSL modems zijn bijna altijd gelijk ook routers.
pi_52041790
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:45 schreef Sixty4 het volgende:
Ik ben opzoek naar een headsetje. En dan wel eentje die het gewoon altijd doet, dus iets extra uitgeven vind ik dan niet erg. Alleen zit ik te twijfelen of ik moet wachten op Warhawk incl. die headset, maar weet niet wat de prijs daarvan zal zijn. Enige suggesties?
Ik dacht dat Warhawk rond de 60 euro ging kosten inclusief headset.
PSN id: NL_SToRM
pi_52041811
Die switch gebruik ik om de oude xbox (media center), xbox360 en ps3 op powerlan aan te sluiten. Zo blijven modem en router in de meterkast en heb ik alleen de switch in de woonkamer.

Maar nogmaals, de xbox360 heeft hier totaal geen problemen mee. Altijd verbonden met live en de snelheid is redelijk.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:37:05 #85
145074 Diablos79
pi_52042214
Bij powerlan is normaal de opzet:
modem - powerlan - switch(eventueel)

Die draadloze router lijkt me met powerlan totaal overbodig.

En bij een draadloos netwerk is de opzet:
Modem - wireless router - pc/ps3/xbox360

Moet je wel zorgen dat als je modem ook een router is dat daar de router functionaliteit is uitgeschakeld. Want anders heb je modem - router - wirelessrouter... en dat is sowieso niet goed.

Als je perse draadloos wilt kun je hebt best een draadloze ADSL wireless modem/router kopen, hoef je er verder niks meer tussen te zetten en ben je van het gezeik af.
pi_52043259
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:37 schreef Diablos79 het volgende:
Bij powerlan is normaal de opzet:
modem - powerlan - switch(eventueel)

Die draadloze router lijkt me met powerlan totaal overbodig.

En bij een draadloos netwerk is de opzet:
Modem - wireless router - pc/ps3/xbox360

Moet je wel zorgen dat als je modem ook een router is dat daar de router functionaliteit is uitgeschakeld. Want anders heb je modem - router - wirelessrouter... en dat is sowieso niet goed.

Als je perse draadloos wilt kun je hebt best een draadloze ADSL wireless modem/router kopen, hoef je er verder niks meer tussen te zetten en ben je van het gezeik af.
Helder. Ik ga vanavond eens met de modem prutsen, kijken of ik die als router krijg ingesteld. Daarnaast zit ik over 2 maanden zowiezo bij een andere ISP en krijg ik een nieuwe draadloze modem. Maar of dat effect heeft op de ps3? Ik zal de kabel eens rechtstreeks in de modem prikken en kijken wat er gebeurd.
pi_52048509
"-Modem -> Draadloze router -> Switch -> Ps3 = problemen en traag"

Dit werkte ook voor geen meter bij mij. Ik heb de switch eruit gehaald en een goede nieuwe router gekocht. Sindsdien werkt het prima.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:48:05 #88
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_52049038
Dus ik maar denken dat ik pech heb met mijn Amerikaanse playstation omdat ik dan geen nederlandse ps2 spellen kan spelen.. Maar ik heb dus eigenlijk geluk omdat die chip wel in mijn ps3 is ingebouwd?
Playstation 3 - This is Living!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:51:32 #89
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_52049152
nog geen week terug uit zwitserland en nu al weer 3 spellen erbij

the darkness (dankzij mister tec-deacon)
rainbow six: vegas
virtua tennis 3

en ik moet nog zoveel uitspelen ^^

nu nog kijken wanneer ik ninja gaiden kan halen, iemand hem al 2dehands ^^?
PSN: diTani
pi_52052204
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:48 schreef notunreal het volgende:
Dus ik maar denken dat ik pech heb met mijn Amerikaanse playstation omdat ik dan geen nederlandse ps2 spellen kan spelen.. Maar ik heb dus eigenlijk geluk omdat die chip wel in mijn ps3 is ingebouwd?
PS3-spellen zijn toch regiovrij? Volgens mij kan je weldegelijk Nederlandse spellen spelen op een Amerikaanse PS3. Al weet ik het niet zeker, dus dat zal iemand anders moeten confirmen.
pi_52052472
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

PS3-spellen zijn toch regiovrij? Volgens mij kan je weldegelijk Nederlandse spellen spelen op een Amerikaanse PS3. Al weet ik het niet zeker, dus dat zal iemand anders moeten confirmen.
PS3 games zijn regiovrij ja, PS2 games niet

Dat regio vrij zijn is voor mij ook een reden om een PS3 te verkiezen boven een XBOX360. Via dvdboxoffice.com zijn bijna alle PS3 games zoor zo'n ¤45-¤50 te krijgen.

Scheelt behoorlijk met de NL prijzen...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:23:58 #92
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_52052796
demo van GRAW 2 online in de store

wanneer komtie

*edit*

21 augustus pas
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  FOK!fotograaf donderdag 2 augustus 2007 @ 19:53:25 #93
159915 -Menn0-
MNO
pi_52053599
Ga em zo ff aanslingeren
,,/
pi_52054220
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
demo van GRAW 2 online in de store

wanneer komtie

*edit*

21 augustus pas
Hé psssssT ben er Vrijdag, Pwned

PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  FOK!fotograaf donderdag 2 augustus 2007 @ 21:29:13 #95
159915 -Menn0-
MNO
pi_52056641
Kom net terug van vakantie.

Maar:

• Heavenly Sword alleen 720p? (Ben niet echt onder de indruk )
  • MGS 4 is zeker GOTY!!!
  • ,,/
      FOK!fotograaf donderdag 2 augustus 2007 @ 22:22:22 #96
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_52058410
    Heavenly Sword demo is kut! Veel te kort. Heb 2 keer een paar mannetjes dood gemaakt, opeens issie voorbij
    ,,/
      vrijdag 3 augustus 2007 @ 01:28:03 #97
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_52062880
    teaser demo kan je het beter noemen het ziet er namelijk wel uber uit need need need ^^

nu even de graw 2 demo checken =]
    PSN: diTani
      FOK!fotograaf vrijdag 3 augustus 2007 @ 02:20:32 #98
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_52063339
    quote:
    Op vrijdag 3 augustus 2007 01:28 schreef RedemptioN het volgende:
    teaser demo kan je het beter noemen het ziet er namelijk wel uber uit need need need ^^

nu even de graw 2 demo checken =]
    Vind je? Ik vind het er nou niet echt super bijzonder uit zien ofzo.
    ,,/
    pi_52064560
    Ik krijg een sterk God of War gevoel bij die demo van Heavenly Sword, en dat is goed!
      vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:46:24 #100
    177966 notunreal
    Amsterdamse Football Club Ajax
    pi_52065860
    Ik zit nu op mun werk en het zou wel erg leuk zijn als je de ps3 van afstand kan benaderen, zodat ik vanavond direct met GRAW 2 kan beginnen.. Update 2 maybe?
    Playstation 3 - This is Living!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')