Thee is beter te drinken, maar het blijft water met een smaakje. Dan heb ik toch liever dubbelfris minstens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
ik drink gewoon thee. en als ik echt caffeïne nodig heb wel eens een blikje cola (zeldzaam)
was ook mijn eerste gedachte..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Adjeuj het volgende:
En trouwens, je MOET toch geen koffie drinken?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is gewoon een pure verslaving voor velen, terwijl je ook prima zonder kunt.
Nee, maar had even geen red bull/cola of iets anders bij de hand, dus toen bedacht ik me ineens dat ik wel koffie kon proberen, omdat ik nogal beroerd geslapen heb en dus caffeine nodig hebquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
was ook mijn eerste gedachte..
Koffie drinken om erbij te horen ofzo?
Ja goed idee, ranja is toch hetzelfde als koffiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:29 schreef Shitonya het volgende:
kun je dan niet beter gewoon ranja drinken
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja goed idee, ranja is toch hetzelfde als koffie.
Mag je alleen maar koffie drinken als je 'm zwart drinkt?![]()
Tenminste.. zo zou het moeten zijn..quote:
Zwarte koffie is gewoon voor manisch depressieve zwakkelingen die 's morgens te lui zijn om op te staan en denken dat ze de dag alleen maar doorkomen door zwarte koffie te drinken. Wees er maar trots op dat je 'm zwart drinkt ja en dat je niet zonder kunt.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zwarte koffie is gewoon voor manisch depressieve zwakkelingen die 's morgens te lui zijn om op te staan en denken dat ze de dag alleen maar doorkomen door zwarte koffie te drinken. Wees er maar trots op dat je 'm zwart drinkt ja en dat je niet zonder kunt.
Senseo vind ik geen fijne koffie. Niet sterk genoeg, of je moet er meerdere pads ingooien.quote:
Senseo is voor mij geen koffie. Een kopje Senseo is ten eerste veel te klein en bestaat voor meer dan de helft uit schuim. Ik heb wel 6 van die kopjes nodig voor ik voldoende binnen heb.quote:
De dark roast is wel te doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:18 schreef Guncta het volgende:
[..]
Senseo vind ik geen fijne koffie. Niet sterk genoeg, of je moet er meerdere pads ingooien.
En als ik toch voor mezelf koffie zet gebruik ik een mok waar minimaal een halve liter ingaat, dus dan blijf je drukken en verwisselen.
Ook is het gemak zwaar overgehyped.
Alleen het waterreservoir is makkelijk, voor de rest moet je bijna even veel handelingen doen.
Oja, en het plopper-de-klop heeft zo'n senseo volgens mij niet, ook een minpuntje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |