je moest hem ook op je hoofd zettenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:07 schreef Afwazig het volgende:
En toen ik die kutkat trouwens uit de boom had, zette ik hem op mijn schouder... en klom ik weer naar beneden... ben ik beneden springt hij weg... en kan ik hem nog gaan vangen ook. Ik heb hem uiteindelijk na een kwartier naar de achterdeur weten te jagen en hem naar binnen geschopt. Hoerige kutbeesten, haal je hem godverdomme uit de boom, lopen ze weer weg
.
Nou en nu ga ik echt slapen
Die kat faalde niet in het klimmen, maar in het afdalenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:01 schreef Afwazig het volgende:
als je gewoon faalt in klimmen... doe het dan ook niet...
Nah, die zitten lekker cultuur en natuur te snuiven in Noorwegen, ik ga toch liever voor coke... ik ga vrijdag zelf weg. Dus waarschijnlijk kom ik weken niet terug omdat ik weer iets doms uithaal of iets mis / vergeet...quote:
happen naar peijnenburgquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:32 schreef yvonne het volgende:
Tsja, ach, we blijven gewoon loeren op die ene user die wel wil happen.
ik heb ook wel eens in de achtertuin geslapen omdat ik mijn sleutel niet bij had en niemand thuis (mits mooi weer is zacht gras niet zo heel naar)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef Mss het volgende:
Ah bekend verhaal.
Toen ik zaterdag wilde slapen bleek mijn huissleutel zich op een andere plek te bevinden dan ikzelf.
Heb uiteindelijk maar ergens in de voortuin geslapen
Ik op een tuinstoelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens in de achtertuin geslapen omdat ik mijn sleutel niet bij had en niemand thuis (mits mooi weer is zacht gras niet zo heel naar)
Ik denk dat het lastig slapen is in de kou van deze nachten ja...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik op een tuinstoel
En het was koud zaterdagnacht![]()
Ik had weinig keuze, mijn sleutels lagen binnen en de bewoners waren de stad in en namen de telefoon niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig slapen is in de kou van deze nachten ja...!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |