Lijkt me logisch hèquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:13 schreef Godshand het volgende:
Die MILFs zonder kinderen voelden strakker dan de MILFs met kids...
Heb je nooit zitten opletten bij biologie ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:13 schreef Godshand het volgende:
Die MILFs zonder kinderen voelden strakker dan de MILFs met kids...
Toeval?
Dan gebruik je vast een adblocker die de header er uitfiltertquote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:02 schreef teh_m0nkey het volgende:
Waarom is de lay-out zo hard verneukt? Ik zit alles gecentreerd en Reageren-knopje niet eens meer in beeld.![]()
En juist om die reden heeft moeder natuur die bitches een aarsgat cadeau gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat iemand zonder kinderen iets strakker is daar beneden.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:42 schreef vosss het volgende:
[..]
En juist om die reden heeft moeder natuur die bitches een aarsgat cadeau gedaan
(want poepen doen vrouwen niet)
Lijkt me eerder een kwestie van spieren trainen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat iemand zonder kinderen iets strakker is daar beneden.![]()
Ook, vast, maar niet alleen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een kwestie van spieren trainen.
Ja, is toeval. Na een beperkte tijd is alles weer zoals het daarvoor ook was hoor. Alleen als betreffende vrouw haar spieren niet goed gebruikt, kan he zijn dat er verschil is. Vaak wordt ook aangeraden om de spieren weer extra aandacht te geven, om (o.a.) urineverlies te voorkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:13 schreef Godshand het volgende:
[...]Die MILFs zonder kinderen voelden strakker dan de MILFs met kids...
Toeval?
Ik wil ff van vaders (die niet bij hun partner zijn weggehold) en MILF-liefhebbers horen wat hun ervaringen zijn
..of dacht je dat vrouwen zonder kids die hun spieren niet onder controle hebben geen zompig zwart gat hebben? Ik heb de ervaring totaal niet dat vrouwen met kids sneller uitgerekt zijn dan kinderloze sletjes. tenzij je natuurlijk 2 uur na de bevalling je bevallige hengst weer in die natte la drukt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Of dacht jij dat die vrouwen zonder kinderen daar zo getraind zijn?
Je mag het best wat netter zeggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
..of dacht je dat vrouwen zonder kids die hun spieren niet onder controle hebben geen zompig zwart gat hebben? Ik heb de ervaring totaal niet dat vrouwen met kids sneller uitgerekt zijn dan kinderloze sletjes. tenzij je natuurlijk 2 uur na de bevalling je bevallige hengst weer in die natte la drukt.
Kwets ik anders je tere zieltje?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Je mag het best wat netter zeggen.
Nee, maar ik vind je wel vrij respectloos.quote:
...ik weet niet sinds wanneer de wereld plat is, maar dat moet wel het moment geweest zijn waarop ik ineens zeer geboeid raakte in wat jij vindt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, maar ik vind je wel vrij respectloos.
Het is misschien nieuw voor je, maar een vrouw is ook een mens en geen neukpoppetje.
Jee, wat schat je me verkeerd in.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik weet niet sinds wanneer de wereld plat is, maar dat moet wel het moment geweest zijn waarop ik ineens zeer geboeid raakte in wat jij vindt.
Ben jij dan ook het type dat het lekker vindt om tijdens de sex heerlijk romantisch knuffelend elkaar over de buik te aaien en lieve woordjes in het oor te fluisteren, waarna je halverwege even stopt om samen een glas wijn te drinken om het spannend te houden en vervolgens opnieuw te beginnen met een 3 uur durende hofmaking? Vast wel.
Ik ben meer van het keihard neuken. Nix respectloos, gewoon dierlijke lust. Sorry dat jij dat niet hebt. Wat zal je een kutleven hebben.
Dat heeft heel weinig met dierlijke lust te maken.quote:zompig zwart gat....tenzij je natuurlijk 2 uur na de bevalling je bevallige hengst weer in die natte la drukt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
als de kindjes in de huiskamer zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |